Of je rijdt een stuk om.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn woon/werk zo optimaal mogelijk benutten, daar ik dit bijna dagelijks doe en daarom dus een makkelijke training is.
Het is 11km van mijn huis naar mijn werk en daar doe ik zo rond de 25 minuten over. Dat is dus te kort om effectief van koolhydraat verbranding over te stappen op vetverbranding.
Dus mijn theorie is dat ik dan beter op hoge intensiviteit kan fietsen om zo te proberen meer spieropbouw te kweken, want meer spier = automatisch meer calorieën verbranden.
Klopt dit?
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.strava.com/segments/7011915
Die?
Nee, want dan moet ik OF eerder mijn bed uit (en dat is geen optie) OF pas heel laat eten.quote:
Liev he?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
MevrouwTommeke is net zo stoer als Tommeke.
Nare opmerking op facebook, meteen daarna "Waz grapje man nie boos worden" posten
Is blessuregevoelig kijk maar naar kano of 42 die rijden allebei ook zo een prutafstandje. (no offence)quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn woon/werk zo optimaal mogelijk benutten, daar ik dit bijna dagelijks doe en daarom dus een makkelijke training is.
Het is 11km van mijn huis naar mijn werk en daar doe ik zo rond de 25 minuten over. Dat is dus te kort om effectief van koolhydraat verbranding over te stappen op vetverbranding.
Dus mijn theorie is dat ik dan beter op hoge intensiviteit kan fietsen om zo te proberen meer spieropbouw te kweken, want meer spier = automatisch meer calorieën verbranden.
Klopt dit?
Zeker. Als jouw vriendin half zo lief/leuk in het echt is als ze zich voordoet op facebook dan zou ik er voor tekenen.quote:
Zoals Kaas zegt af en toe omweg.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef very het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik OF eerder mijn bed uit (en dat is geen optie) OF pas heel laat eten.
Ik doe genoeg sporten ook nog ernaast, dus het komt wel goed. Ik zoek alleen de meest effectieve manier om die 11km te fietsen
Ja ik ook altijd minimaal 15min WU en dan trek ik daarna nog neit direct de gaskraan open. Na 15 WU 10-20 D1 en dan wat blokken ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals Kaas zegt af en toe omweg.
Zelfs mn meest korte training doe ik al 8km voor het inrijden. Juist bij intensieve training is even tijd nemen voor een warming up wel belangrijk.
Ja ik zou ook wu minstens 15/20minuten doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals Kaas zegt af en toe omweg.
Zelfs mn meest korte training doe ik al 8km voor het inrijden. Juist bij intensieve training is even tijd nemen voor een warming up wel belangrijk.
Thxquote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is blessuregevoelig kijk maar naar kano of 42 die rijden allebei ook zo een prutafstandje. (no offence)
Vergelijk het met je auto als je een rit van 30min doet en je rijdt vol gas weg. Niet zo best voor het motortje.
Uiteraard is fietsen naar je werk beter dan niks doen, maar doe gewoon rustig aan dan. Als je wil trainen moet je een omweg maken naar huis, dit kan je bijv. 2x pw doen.
Haha senk joe! Dat zit in het echt ook wel goed hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker. Als jouw vriendin half zo lief/leuk in het echt is als ze zich voordoet op facebook dan zou ik er voor tekenen.
Ik ben bang dat het nooit meer wat gaat worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/40(...)bastenaken-luik.html
Het zit 'm niet echt mee
En dan te bedenken dat Sram op het Crankstel maar een beetje hun best hoeven doen want daar blijkt nog wel wat winst te halen. Maar het zal wel net als met software zijn, niet alles tegelijk, gewoon uitgestelde development en dan kun je een paar keer cashen.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:55 schreef Gripper het volgende:
Je kan het nog net zien onderaan, maar ook Super Record is niet de lichtst groep! Sram Red is nog lekker 17 gram lichter, Pêh!
Poeh de vriendin van Tommeke is echt #vieslekker. En rijdt ook nog eens stevig door bergop. Denk dat zij menig fokker achterlaat op een berg.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker. Als jouw vriendin half zo lief/leuk in het echt is als ze zich voordoet op facebook dan zou ik er voor tekenen.
idd aardige jongen die Gesink maar tijd dat hij beseft dat hij niet de topper geworden is die iedereen dacht dat hij worden zou.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het nooit meer wat gaat worden.
Vind het ook zo slap "niet 100 % wedstrijdfit". Ga je toch een keertje knechten. Alsof team kansloos al 9 goede renners heeft klaar staan
Niks mis met bergop achter een vrouw rijden.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Poeh de vriendin van Tommeke is echt #vieslekker. En rijdt ook nog eens stevig door bergop. Denk dat zij menig fokker achterlaat op een berg.
Dat is Chorus dus altijd wel geweest en nu zijn die prijzen hier niet een echt redelijke maatstaf maar beste Bangs 4 bucks in dit lijstje lijkt mij toch Althena of Force als je we verstand van hebt, en 105 voor de n00b.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
Best bang 4 the buck is imo Chorus.
Wanneer heb ik dan een blessure gehad behalve vorig jaar een lichte irritatie aan m'n hamstring...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is blessuregevoelig kijk maar naar kano of 42 die rijden allebei ook zo een prutafstandje. (no offence)
Vergelijk het met je auto als je een rit van 30min doet en je rijdt vol gas weg. Niet zo best voor het motortje.
Uiteraard is fietsen naar je werk beter dan niks doen, maar doe gewoon rustig aan dan. Als je wil trainen moet je een omweg maken naar huis, dit kan je bijv. 2x pw doen.
Oh daar ga ik volgende week ook aan beginnenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:43 schreef very het volgende:
Vraagje:
Klopt dit?
Wordquote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een alternatieve route nemen, 50 heen en 50 terug, daar word je een vent van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |