SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik heb gegoogled om te kijken of het niet dezelfde actrice was. (Of familie van elkaar)quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb ik al 2x gezegd maar dat vind hij wel realistisch.
Ben ik trouwens de enige die vind dat die vrouw van het kamp (deanna) echt precies hetzelfde eruit ziet als die vrouw van de kannibalen(Mary)?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan zijn dat dat al is besproken maar de eerste afleveringen waren zo saai dat ik het topic toen ook niet heb gecheckt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef OMG het volgende:
Ik zie het probleem wat betreft "inconsistentie" van mensen die dood gaan ook niet echt. Heel Alexandria had waarschijnlijk op een lullige manier doodgegaan als een groep als die van Rick er niet was geweest en er een paar walkers waren binnengelopen. Die groep Alexandrians bestaat vooral uit enorm onhandige en onervaren figuren lijkt het.
En dan zijn er nog de Gabriels en Eugenes van de wereld, die door puur geluk lijken te overleven, en / of een groep tegenkomen die ze beschermen. Dus dat er nog mensen rondlopen die niet de survival skills van een Daryl hebben is ook niet zo raar.
Er is uitgelegd dat het hele gebied is ontruimt waardoor er weinig zombies zijn, daarnaast zullen die mensen van Alexandria toch hopelijk ook gewoon wegrennen van 1! zombie, midden op straat. Dat meisje gaat ook gewoon in een boom zitten samen met carl en ontspringt zo de dans.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Precies! Sterker nog; de laatste afleveringen draaien nou juist om het feit dat de Alexandria groep helemaal niet geleerd heeft om te overleven en de frictie die dat geeft met de groep van Rick.
Dus stellen dat het onrealistisch is dat er iemand na twee jaar nog door een zombie wordt gepakt is of zeuren om het zeuren of je snapt er echt niets van.
Enid is ook een survivor net als de groep van Rick.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Er is uitgelegd dat het hele gebied is ontruimt waardoor er weinig zombies zijn, daarnaast zullen die mensen van Alexandria toch hopelijk ook gewoon wegrennen van 1! zombie, midden op straat. Dat meisje gaat ook gewoon in een boom zitten samen met carl en ontspringt zo de dans.
Ze komen in het algemeen gewoon relatief heel weinig mensen tegen, maar als ze ze tegen komen is het meerendeel net aan het dood gaan of net dood
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is Morgan en wat bedoel je met 'wat heeft 'ie gedaan'?
Ahja, thanks.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Morgan. Die zat helemaal in t begin van de serie samen met rick in een huis. Hij schoot z'n zombievrouw dood.
En halverwege de serie zat ie in een dorpje in een appartement, beetje van t padje af.
Laat ik het dan eens anders brengen:quote:Op maandag 30 maart 2015 22:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Enid is ook een survivor net als de groep van Rick.
Nogmaals; je hebt niet gezien hoe die persoon aan z'n einde is gekomen. Wat je dus aan doen bent is uit je duim zuigen hoe het is gebeurd en vervolgens je eigen verzinsels stom vinden.![]()
Zeuren om het zeuren dus.
Te weinig in vergelijking met?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laat ik het dan eens anders brengen:
De hoofdpersonages komen naar mijn mening te weinig mensen tegen en er gebeurt veel te vaak dat ze iemand tegenkomen die net dood is of net aan het doodgaan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook gedacht dat ze hem met het tweede beeld lekker bebloed in beeld wilden brengen. Verraste me dat ze dat niet deden.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:04 schreef Monolith het volgende:
Prima aflevering.
Stoorde me wel aan het witte shirt van Gabriel dat maar wit bleef terwijl hij het hoofd van een Walker van zijn romp af trok, zijn hoofd insloeg met een steen en vervolgens over de grond rolde.
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Te weinig in vergelijking met?
en nogal logisch dat ze regelmatig lijken tegenkomen.Het aantal mensen dat ze levend tegenkomen (bijv scenario: gabriel komt 1 minuut eerder bij die straat en staat ineens oog in oog staat met die gast) versus het aantal mensen dat net dood is / op dat moment wordt opgegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Tsja, dat is nou eenmaal hoe het is in deze wereld. Waar zou je het mee moeten vergelijken dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat ze levend tegenkomen (bijv scenario: gabriel komt 1 minuut eerder bij die straat en staat ineens oog in oog staat met die gast) versus het aantal mensen dat net dood is / op dat moment wordt opgegeten.
Dat was ook een mooie actie inderdaad. Wat dat betreft mag er van mij wel iets meer van dergelijk werk in de serie, ook al is dat niet echt de insteek.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Iemand trouwens een gif van Daryl's triple chain kill?
Donequote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef stinkie het volgende:
Crap, topic aanmaken terwijl ik kijk
Kan een kleurling iets met die TT doen?
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
Iemand trouwens een gif van Daryl's triple chain kill?
Die was ook zeker treffendquote:
Ik zag wel dat hij met z'n stok bezig was, maar het leek niet op fappenquote:
Intern kan je het toch vergelijken?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tsja, dat is nou eenmaal hoe het is in deze wereld. Waar zou je het mee moeten vergelijken dan?
Er zitten hier Morgan fappers die het niet droog houden.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zag wel dat hij met z'n stok bezig was, maar het was niet fappen
Dat zou zijn als alles random is ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Intern kan je het toch vergelijken?
Je kan maar 1 keer dood gaan, het aantal mensen dat dus in de buurt is én dood gaat net op het moment dat je ze tegenkomt moet dus velen malen kleiner zijn dan het aantal mensen dat je levend tegenkomt.
Stel er is iemand anders in de buurt die een volle dag in leven blijft totdat hij in de laatste 5 minuten van de dag dood gaat. Dan is, tijdsgewijs, de kans dat je hem tegenkomt net op het moment dat die dood gaat dus 0,34%, of 1 op de 3000.
Teken jij eens een scenario uit dan waarbij je 2! keer in 1,5 seizoen iemand tegen komt die net dood gaat maar misschien 5 andere keren levende mensen tegen komt? Laten we het gigantisch overschatten en zeggen dat ze 20 keer een levend persoon zijn tegengekomen. Dan is een verhouding van 1:10 nog steeds ongelooflijk onrealistisch.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zou zijn als alles random is ja.
Ik zie echt niet in wat daar onrealistisch aan is. Kan toch prima.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Teken jij eens een scenario uit dan waarbij je 2! keer in 1,5 seizoen iemand tegen komt die net dood gaat maar misschien 5 andere keren levende mensen tegen komt? Laten we het gigantisch overschatten en zeggen dat ze 20 keer een levend persoon zijn tegengekomen. Dan is een verhouding van 1:10 nog steeds ongelooflijk onrealistisch.
die hebben natuurlijk een sleutelquote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Vlindur het volgende:
Die trui van de priester wil ik ook! Die blijft gewoon wit na al dat gebloedspetter!![]()
![]()
![]()
En Morgan, eindelijk! Lekkere binnenkomer alleen![]()
En als er niemand bij de poort staat en Rick hem weer heeft dichtgedaan, hoe komen Daryl, dinges en Morgan dan binnen
Door de poort open te doen?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Vlindur het volgende:
Die trui van de priester wil ik ook! Die blijft gewoon wit na al dat gebloedspetter!![]()
![]()
![]()
En als er niemand bij de poort staat en Rick hem weer heeft dichtgedaan, hoe komen Daryl, dinges en Morgan dan binnen
Van dat spul wil ik ook graag een paar overhemden bestellen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van dat spul wil ik ook graag een paar overhemden bestellen inderdaad.
Nee, hij wist moedig de walkers van zich af te slaan, ondanks een kogel in z'n schouder en na een potje matten. Al zag je het niet in beeld, hij kwam weer terug.quote:
Ik neem aan dat je excl. reclame bedoelt, anders hebben ze zitten knippen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:20 schreef Drankster het volgende:
65 minuten speeltijd inc. reclames op Fox..
Iemand daar kan niet tot 90 tellen.
Nee! 23:06 was het afgelopen en stipt om 22 uur begonnen. 2 korte reclame blokkenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je excl. reclame bedoelt, anders hebben ze zitten knippen.
De aflevering duurt 65 minuten zonder reclame, wel inclusief 'last week on..' (30 sec) en een stukje na de aftiteling duurt 1:40.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee! 23:06 was het afgelopen en stipt om 22 uur begonnen. 2 korte reclame blokken
Morgan heeft toch ook in Jericho gespeeld?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:16 schreef Evertjan het volgende:
Morgan deed me denken aan Denzel Washington in Book of Eli
Lolquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef ReV66 het volgende:
Geweldige finale, Morgan was baas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Daryl gaat een keer onder de douche in de volgende serie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:05 schreef Fer het volgende:
Wow:
Volgens seizoen: Die snitch pakt alsnog Glenn en Glenn killt hem alsnog. Daryl wordt het nieuwe vriendje van spaghetti-boy.
Wat zie je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:35 schreef 426451 het volgende:
Ik kijk altijd door zelf te downloaden, heb laatst begrepen dat FOX NL toendertijd de post credits scene met Morgan niet hadden uitgezonden. (bij terminus en bij die kerk)
Deze finale heeftook nog een after credits scene, heb alleen geen idee of die is uitgezonden door FOX NL. Maar dan weten jullie het iig.
Wordt gewoon uitgezonden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:35 schreef 426451 het volgende:
Ik kijk altijd door zelf te downloaden, heb laatst begrepen dat FOX NL toendertijd de post credits scene met Morgan niet hadden uitgezonden. (bij terminus en bij die kerk)
Deze finale heeftook nog een after credits scene, heb alleen geen idee of die is uitgezonden door FOX NL. Maar dan weten jullie het iig.
Niet heel bijzonder:quote:
Voila; Blox!quote:Op maandag 30 maart 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van dat spul wil ik ook graag een paar overhemden bestellen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ze tegen dat meisje Lizzie voordat ze haar de kogel gaf.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
Wat betekent dat 'look at the flowers'?
[ afbeelding ]
Beetje makkelijk inderdaad, stuk of wat walkers die binnen komen, allemaal naar hetzelfde punt waar Rick er even korte metten mee maakt. Rick ging er zo maar vanuit dat ze dat allemaal waren? Dat er geen anderen waren binnegekomen die een andere kant op gegaan waren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef Biancavia het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel een grotere climax verwacht. Dat ze in Alexandria tegen elkaar zouden gaan vechten ofzo.
En toen witte trui dat hek open liet staan, toen had ik ook een slachtpartij verwacht. Dat er ineens eentje zou opduiken bij die meeting. Dat liep ook weer met een sisser af.
dit ja, ik zag op Fox ineens ''NU DAVINCI'S DEMONS!!!11!einz!1''quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef Biancavia het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel een grotere climax verwacht. Dat ze in Alexandria tegen elkaar zouden gaan vechten ofzo.
En toen witte trui dat hek open liet staan, toen had ik ook een slachtpartij verwacht. Dat er ineens eentje zou opduiken bij die meeting. Dat liep ook weer met een sisser af.
idd, had ook verwacht dat er iets groters zou gebeuren. Dit voelt eigenlijk als de aflevering voor een finale. Maar wel redelijk vermaakt, al vond ik de 2de seizoenshelft een stuk minder dan de eerste. Het verhaal wordt te vaak gerecycled met een iets andere inslag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef Biancavia het volgende:
Ik denk dat het hele volgend seizoen in Alexandria gaat afspelen en het hommeles wordt met de Wolves en andere groepen. Eigenlijk zoals de gevangenis vs governordorpquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:05 schreef dapluiz het volgende:
Ik had eigenlijk liever het volgende als cliffhanger willen zienGodverdomme nu heb ik opgezocht wie of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is en nu heb ik mezelf gespoilerd![]()
Hoe kwam die dokter aan dat zwaard of die machete? Zou die van hem zelf zijn of is hij misschien een handje geholpen door iemand? Iemand uit de Rickgroep die het gelijk van Rick wil bewijzen en hoopte dat die vrouwenmepper er iemand mee vermoord om Ricks gelijk te bewijzen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:40 schreef Crohnjurist het volgende:
Mwah, eigenlijk een alles is wel redelijk goed einde. Iedereen is veilig in Alexandria, Deanna ziet nu toch in dat Rick gelijk had (heeft haar wel haar man gekost, maar ja ach).
Ik vond Alexandria een leuke toevoeging, waardoor ik toch ben blijven kijken na de stop. Maar nu weet ik nog niet zo goed of ik volgend seizoen verder wil kijken. Niet echt een hele spannend cliffhanger om me over de streep te trekken moet ik zeggen. Had toch meer verwacht van het openstaande hek en alles.
Waarschijnlijk was die al van hemzelf of heeft hij hem gewoon ergens 'gevonden'. Ze moesten allemaal alleen de wapens inleveren, Carol zei het deze aflevering nog: ze hadden wel allemaal hun messen nog mogen houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoe kwam die dokter aan dat zwaard of die machete? Zou die van hem zelf zijn of is hij misschien een handje geholpen door iemand? Iemand uit de Rickgroep die het gelijk van Rick wil bewijzen en hoopte dat die vrouwenmepper er iemand mee vermoord om Ricks gelijk te bewijzen?
Ik dacht er aan toen ik Michonne haar zwaard aan de muur wilde hangen.
Werkelijk. Jij bent er zo een waarbij ik me afvraag of je dit überhaupt volgt of waarbij elke aflevering als achtergrond wordt gebruiktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien schiet hij wel maandelijks een klein meisje af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Werkelijk. Jij bent er zo een waarbij ik me afvraag of je dit überhaupt volgt of waarbij elke aflevering als achtergrond wordt gebruikt
Nee, maar ik hou me niet bezig met random uitspraken en momentjes die Tumblr-style tot stervens toe tot meme gebombardeerd worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Werkelijk. Jij bent er zo een waarbij ik me afvraag of je dit überhaupt volgt of waarbij elke aflevering als achtergrond wordt gebruikt
Hoe kun je dit nou vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou me niet bezig met random uitspraken en momentjes die Tumblr-style tot stervens toe tot meme gebombardeerd worden.
Ik ken dat fucking moment wel maar dat van de bloemenopmerking ben ik wel vergeten. Waarom zou ik het moeten herinneren?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ken dat fucking moment wel maar dat van de bloemenopmerking ben ik wel vergeten. Waarom zou ik het moeten herinneren?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ken dat fucking moment wel maar dat van de bloemenopmerking ben ik wel vergeten. Waarom zou ik het moeten herinneren?
Wat goed van jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Mirel het volgende:
Nou ik heb geen interesse om alle dialogen te onthouden. Zeker niet bij deze serie. Nogmaals, ik herinner me wel dat ze dat meisje doodschoot.
Zonder de dialogen te volgen? Denk dat ie beter jackass kan gaan kijken of faces of death oid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als deze serie te moeilijk voor je is waarom kijk je er dan naar?
Ga lekker naar GTST kijken ofzo.
Het niet onthouden van wat ik generic dialoog vind betekent niet dat ik de serie moeilijk vind hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als deze serie te moeilijk voor je is waarom kijk je er dan naar?
Ga lekker naar GTST kijken ofzo.
Hoe kijk jij naar die afleveringenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
"Zelfs met een framegrab en tekst erbij geen flauw idee hebben van waarnaar verwezen wordt" bedoel je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het niet onthouden van wat ik generic dialoog vind betekent niet dat ik de serie moeilijk vind hoor
Carol met pistool in een bos setting betekent niets meer dan de 100en vergelijkbare shots als ik me die uitspraak niet herinnerd had.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Zelfs met een framegrab en tekst erbij geen flauw idee hebben van waarnaar verwezen wordt" bedoel je?
Je kunt geen emoties lezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Carol met pistool in een bos setting betekent niets meer dan de 100en vergelijkbare shots als ik me die uitspraak niet herinnerd had.
Niet lang genoeg naar gekeken.quote:
Het was niet de enige opmerking over bloemen. Het zusje van Lizzie leerde ons dat Lizzie alleen rustig werd door naar de bloemen te kijken. Dat is toch best een aantal keren naar boven gekomen die aflevering.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nope, niet gezien als ik er voorbij scroll. En nou is het klaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Right, want dat zie je ook niet in een oogopslag ofzo.
Niets. Het is gewoon vrij raar dat je zo'n groot punt in de verhaallijn kennelijk geheel vergeten bent/niet herkent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Niet lang genoeg naar gekeken.Wat wil je van me? Ik ben niet zo geinvesteerd in deze serie.
Ik vind het helemaal geen groot punt, dat is het verschil. Ik kijk deze serie niet zoals jij. Waar ik veel meer aandacht in stop is iets zoals Carnivale of Sopranos, daar herinner me ik veel meer van dat soort momenten van en probeer altijd zoveel mogelijk over te lezen, terugspoelen en shit, dat doe ik niet bij Walking Deadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niets. Het is gewoon vrij raar dat je zo'n groot punt in de verhaallijn kennelijk geheel vergeten bent/niet herkent.
Really, hoe keek jij dan? Zeker in die periode was The Walking Dead een serie die ik keek omdat ik er ooit mee begonnen was en het uitgezonden werd, niet zelden deed ik ook gewoon andere dingen onder het kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen groot punt, dat is het verschil. Ik kijk deze serie niet zoals jij. Waar ik veel meer aandacht in stop is iets zoals Carnivale of Sopranos, daar herinner me ik veel meer van dat soort momenten van
Na het afsluiten van de videospeler hou ik me er nauwelijks mee bezig. Niet dat ik de laatste tijd veel series heb maar in het verleden zat ik toch wel uren op Reddit shit na te lezen van andere series, bijv. Lost, Breaking Bad of True Detective. In het geval van Battlestar zelfs nog boeken vol met essays gekocht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Really, hoe keek jij dan? Zeker in die periode was The Walking Dead een serie die ik keek omdat ik er ooit mee begonnen was en het uitgezonden werd, niet zelden deed ik ook gewoon andere dingen onder het kijken.
Eigenlijk alleen met Breaking Bad gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Na het afsluiten van de videospeler hou ik me er nauwelijks mee bezig. Niet dat ik de laatste tijd veel series heb maar in het verleden zat ik toch wel uren op Reddit shit na te lezen van andere series, bijv. Lost, Breaking Bad of True Detective. In het geval van Battlestar zelfs nog boeken vol met essays gekocht.
Dus ik hoef geen GTST niveau drek te kijken en ik kijk series ook niet als achtergrondgeluid, als iemand dat over me zegt dan klopt dat dus écht niet hoor. De ene serie biedt me meer en de andere biedt me minder dingen om niet te vergeten. Dat ik een pagina lang afgezeken wordt door de fams omdat ik niet alle momenten onthoudt, nou dan ga ik me dus mooi verdedigen.
Mwah, ik vind sowieso dat deze serie heel weinig tot geen memorabele scenes heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef Fer het volgende:
Kom die aflevering was 40 minuten gekeuvel, totdat het moment dat het met mokerslag erin kwam.
Dan moet toch wel je aandacht trekken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:32 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat deze serie heel weinig tot geen memorabele scenes heeft.
bereid je maar voor op gtst opmerkingenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:18 schreef ChickenMan het volgende:
Wat een gezeik. Ik wist het ook niet meer, hoor.
Echt he? Het was één van de meest shocking momenten van dat seizoen. Dat vergeet je nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef Fer het volgende:
Kom die aflevering was 40 minuten gekeuvel, totdat het moment dat het met mokerslag erin kwam.
Dan moet toch wel je aandacht trekken.
Zo'n beetje de meest memorabele scene.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Lizzie en dat zusje al meerdere keren naar bloemen keken als er iemand vermoordt werd. Bij hun vader bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Mirel het volgende:
Nou ik heb geen interesse om alle dialogen te onthouden. Zeker niet bij deze serie. Nogmaals, ik herinner me wel dat ze dat meisje doodschoot.
Seriously? Die Lizzie was toch een non-personage man. Maakte echt geen reet uit of die dood ging of niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt he? Het was één van de meest shocking momenten van dat seizoen. Dat vergeet je niet![]()
Dat soort dingen zijn voor erg veel mensen echt te subtiel om te bevatten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het gaat ook niet om Lizzie. Dat was een kantelpunt voor Carol.
Subtiel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn voor erg veel mensen echt te subtiel om te bevatten.
Oh lol. Dat weet ik ook allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het gaat ook niet om Lizzie. Dat was een kantelpunt voor Carol.
De gebeurtenis an sich is één van de meest memorabele van alle seizoenen. Een klein doorgedraaid meisje wat op gruwelijke wijze haar nog kleinere zusje vermoord om aan te tonen dat walkers hetzelfde zijn als mensen. Dat meisje wordt vervolgens uit zelfbescherming en bescherming van een baby door Carol vermoord. En vlak voor ze neergeschoten wordt zegt Carol: "Look at the flowers".quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Seriously? Die Lizzie was toch een non-personage man. Maakte echt geen reet uit of die dood ging of niet.
Precies dat! En de verandering van Carol daardoor natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
De gebeurtenis an sich is één van de meest memorabele van alle seizoenen. Een klein doorgedraaid meisje wat op gruwelijke wijze haar nog kleinere zusje vermoord om aan te tonen dat walkers hetzelfde zijn als mensen. Dat meisje wordt vervolgens uit zelfbescherming en bescherming van een baby door Carol vermoord. En vlak voor ze neergeschoten wordt zegt Carol: "Look at the flowers".
Ik kreeg een rilling door mijn lichaam. Toen haar zusje daar dood lag en vervolgens toen zij doodgeschoten werd. Indrukwekkende episode was dat.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Oh lol. Dat weet ik ook allemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hurdur ik zie dinguuhh beweguuhhh op muuuhn scherm. Spannuuuuuuund.![]()
![]()
Ik denk ook dat het voor Deanna duidelijk is dat ze beter volgens de Rick-regels moeten leven. Burgemeestertje spelen is niet alleen lief zijn voor je volk...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:43 schreef Michie_ het volgende:
Als Morgan slim is dan blijft hij niet bij Rick, vrees dat hij anders het loodje legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |