Die was ook zeker treffendquote:
Ik zag wel dat hij met z'n stok bezig was, maar het leek niet op fappenquote:
Intern kan je het toch vergelijken?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tsja, dat is nou eenmaal hoe het is in deze wereld. Waar zou je het mee moeten vergelijken dan?
Er zitten hier Morgan fappers die het niet droog houden.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zag wel dat hij met z'n stok bezig was, maar het was niet fappen
Dat zou zijn als alles random is ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Intern kan je het toch vergelijken?
Je kan maar 1 keer dood gaan, het aantal mensen dat dus in de buurt is én dood gaat net op het moment dat je ze tegenkomt moet dus velen malen kleiner zijn dan het aantal mensen dat je levend tegenkomt.
Stel er is iemand anders in de buurt die een volle dag in leven blijft totdat hij in de laatste 5 minuten van de dag dood gaat. Dan is, tijdsgewijs, de kans dat je hem tegenkomt net op het moment dat die dood gaat dus 0,34%, of 1 op de 3000.
Teken jij eens een scenario uit dan waarbij je 2! keer in 1,5 seizoen iemand tegen komt die net dood gaat maar misschien 5 andere keren levende mensen tegen komt? Laten we het gigantisch overschatten en zeggen dat ze 20 keer een levend persoon zijn tegengekomen. Dan is een verhouding van 1:10 nog steeds ongelooflijk onrealistisch.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zou zijn als alles random is ja.
Ik zie echt niet in wat daar onrealistisch aan is. Kan toch prima.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Teken jij eens een scenario uit dan waarbij je 2! keer in 1,5 seizoen iemand tegen komt die net dood gaat maar misschien 5 andere keren levende mensen tegen komt? Laten we het gigantisch overschatten en zeggen dat ze 20 keer een levend persoon zijn tegengekomen. Dan is een verhouding van 1:10 nog steeds ongelooflijk onrealistisch.
die hebben natuurlijk een sleutelquote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Vlindur het volgende:
Die trui van de priester wil ik ook! Die blijft gewoon wit na al dat gebloedspetter!![]()
![]()
![]()
En Morgan, eindelijk! Lekkere binnenkomer alleen![]()
En als er niemand bij de poort staat en Rick hem weer heeft dichtgedaan, hoe komen Daryl, dinges en Morgan dan binnen
Door de poort open te doen?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Vlindur het volgende:
Die trui van de priester wil ik ook! Die blijft gewoon wit na al dat gebloedspetter!![]()
![]()
![]()
En als er niemand bij de poort staat en Rick hem weer heeft dichtgedaan, hoe komen Daryl, dinges en Morgan dan binnen
Van dat spul wil ik ook graag een paar overhemden bestellen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:13 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |