Werkelijk. Jij bent er zo een waarbij ik me afvraag of je dit überhaupt volgt of waarbij elke aflevering als achtergrond wordt gebruiktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
Wat betekent dat 'look at the flowers'?
[ afbeelding ]
Misschien schiet hij wel maandelijks een klein meisje af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Werkelijk. Jij bent er zo een waarbij ik me afvraag of je dit überhaupt volgt of waarbij elke aflevering als achtergrond wordt gebruikt
Nee, maar ik hou me niet bezig met random uitspraken en momentjes die Tumblr-style tot stervens toe tot meme gebombardeerd worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Werkelijk. Jij bent er zo een waarbij ik me afvraag of je dit überhaupt volgt of waarbij elke aflevering als achtergrond wordt gebruikt
Hoe kun je dit nou vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou me niet bezig met random uitspraken en momentjes die Tumblr-style tot stervens toe tot meme gebombardeerd worden.
Ik ken dat fucking moment wel maar dat van de bloemenopmerking ben ik wel vergeten. Waarom zou ik het moeten herinneren?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ken dat fucking moment wel maar dat van de bloemenopmerking ben ik wel vergeten. Waarom zou ik het moeten herinneren?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ken dat fucking moment wel maar dat van de bloemenopmerking ben ik wel vergeten. Waarom zou ik het moeten herinneren?
Wat goed van jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Mirel het volgende:
Nou ik heb geen interesse om alle dialogen te onthouden. Zeker niet bij deze serie. Nogmaals, ik herinner me wel dat ze dat meisje doodschoot.
Zonder de dialogen te volgen? Denk dat ie beter jackass kan gaan kijken of faces of death oid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als deze serie te moeilijk voor je is waarom kijk je er dan naar?
Ga lekker naar GTST kijken ofzo.
Het niet onthouden van wat ik generic dialoog vind betekent niet dat ik de serie moeilijk vind hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als deze serie te moeilijk voor je is waarom kijk je er dan naar?
Ga lekker naar GTST kijken ofzo.
Hoe kijk jij naar die afleveringenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
"Zelfs met een framegrab en tekst erbij geen flauw idee hebben van waarnaar verwezen wordt" bedoel je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het niet onthouden van wat ik generic dialoog vind betekent niet dat ik de serie moeilijk vind hoor
Carol met pistool in een bos setting betekent niets meer dan de 100en vergelijkbare shots als ik me die uitspraak niet herinnerd had.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Zelfs met een framegrab en tekst erbij geen flauw idee hebben van waarnaar verwezen wordt" bedoel je?
Je kunt geen emoties lezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Carol met pistool in een bos setting betekent niets meer dan de 100en vergelijkbare shots als ik me die uitspraak niet herinnerd had.
Niet lang genoeg naar gekeken.quote:
Het was niet de enige opmerking over bloemen. Het zusje van Lizzie leerde ons dat Lizzie alleen rustig werd door naar de bloemen te kijken. Dat is toch best een aantal keren naar boven gekomen die aflevering.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nope, niet gezien als ik er voorbij scroll. En nou is het klaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Right, want dat zie je ook niet in een oogopslag ofzo.
Niets. Het is gewoon vrij raar dat je zo'n groot punt in de verhaallijn kennelijk geheel vergeten bent/niet herkent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Niet lang genoeg naar gekeken.Wat wil je van me? Ik ben niet zo geinvesteerd in deze serie.
Ik vind het helemaal geen groot punt, dat is het verschil. Ik kijk deze serie niet zoals jij. Waar ik veel meer aandacht in stop is iets zoals Carnivale of Sopranos, daar herinner me ik veel meer van dat soort momenten van en probeer altijd zoveel mogelijk over te lezen, terugspoelen en shit, dat doe ik niet bij Walking Deadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niets. Het is gewoon vrij raar dat je zo'n groot punt in de verhaallijn kennelijk geheel vergeten bent/niet herkent.
Really, hoe keek jij dan? Zeker in die periode was The Walking Dead een serie die ik keek omdat ik er ooit mee begonnen was en het uitgezonden werd, niet zelden deed ik ook gewoon andere dingen onder het kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen groot punt, dat is het verschil. Ik kijk deze serie niet zoals jij. Waar ik veel meer aandacht in stop is iets zoals Carnivale of Sopranos, daar herinner me ik veel meer van dat soort momenten van
Na het afsluiten van de videospeler hou ik me er nauwelijks mee bezig. Niet dat ik de laatste tijd veel series heb maar in het verleden zat ik toch wel uren op Reddit shit na te lezen van andere series, bijv. Lost, Breaking Bad of True Detective. In het geval van Battlestar zelfs nog boeken vol met essays gekocht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Really, hoe keek jij dan? Zeker in die periode was The Walking Dead een serie die ik keek omdat ik er ooit mee begonnen was en het uitgezonden werd, niet zelden deed ik ook gewoon andere dingen onder het kijken.
Eigenlijk alleen met Breaking Bad gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Na het afsluiten van de videospeler hou ik me er nauwelijks mee bezig. Niet dat ik de laatste tijd veel series heb maar in het verleden zat ik toch wel uren op Reddit shit na te lezen van andere series, bijv. Lost, Breaking Bad of True Detective. In het geval van Battlestar zelfs nog boeken vol met essays gekocht.
Dus ik hoef geen GTST niveau drek te kijken en ik kijk series ook niet als achtergrondgeluid, als iemand dat over me zegt dan klopt dat dus écht niet hoor. De ene serie biedt me meer en de andere biedt me minder dingen om niet te vergeten. Dat ik een pagina lang afgezeken wordt door de fams omdat ik niet alle momenten onthoudt, nou dan ga ik me dus mooi verdedigen.
Mwah, ik vind sowieso dat deze serie heel weinig tot geen memorabele scenes heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef Fer het volgende:
Kom die aflevering was 40 minuten gekeuvel, totdat het moment dat het met mokerslag erin kwam.
Dan moet toch wel je aandacht trekken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:32 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Mwah, ik vind sowieso dat deze serie heel weinig tot geen memorabele scenes heeft.
bereid je maar voor op gtst opmerkingenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:18 schreef ChickenMan het volgende:
Wat een gezeik. Ik wist het ook niet meer, hoor.
Echt he? Het was één van de meest shocking momenten van dat seizoen. Dat vergeet je nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef Fer het volgende:
Kom die aflevering was 40 minuten gekeuvel, totdat het moment dat het met mokerslag erin kwam.
Dan moet toch wel je aandacht trekken.
Zo'n beetje de meest memorabele scene.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:37 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Lizzie en dat zusje al meerdere keren naar bloemen keken als er iemand vermoordt werd. Bij hun vader bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef Mirel het volgende:
Nou ik heb geen interesse om alle dialogen te onthouden. Zeker niet bij deze serie. Nogmaals, ik herinner me wel dat ze dat meisje doodschoot.
Seriously? Die Lizzie was toch een non-personage man. Maakte echt geen reet uit of die dood ging of niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt he? Het was één van de meest shocking momenten van dat seizoen. Dat vergeet je niet![]()
Dat soort dingen zijn voor erg veel mensen echt te subtiel om te bevatten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het gaat ook niet om Lizzie. Dat was een kantelpunt voor Carol.
Subtiel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn voor erg veel mensen echt te subtiel om te bevatten.
Oh lol. Dat weet ik ook allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De gebeurtenis an sich is één van de meest memorabele van alle seizoenen. Een klein doorgedraaid meisje wat op gruwelijke wijze haar nog kleinere zusje vermoord om aan te tonen dat walkers hetzelfde zijn als mensen. Dat meisje wordt vervolgens uit zelfbescherming en bescherming van een baby door Carol vermoord. En vlak voor ze neergeschoten wordt zegt Carol: "Look at the flowers".quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Seriously? Die Lizzie was toch een non-personage man. Maakte echt geen reet uit of die dood ging of niet.
Precies dat! En de verandering van Carol daardoor natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
De gebeurtenis an sich is één van de meest memorabele van alle seizoenen. Een klein doorgedraaid meisje wat op gruwelijke wijze haar nog kleinere zusje vermoord om aan te tonen dat walkers hetzelfde zijn als mensen. Dat meisje wordt vervolgens uit zelfbescherming en bescherming van een baby door Carol vermoord. En vlak voor ze neergeschoten wordt zegt Carol: "Look at the flowers".
Ik kreeg een rilling door mijn lichaam. Toen haar zusje daar dood lag en vervolgens toen zij doodgeschoten werd. Indrukwekkende episode was dat.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Oh lol. Dat weet ik ook allemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hurdur ik zie dinguuhh beweguuhhh op muuuhn scherm. Spannuuuuuuund.![]()
![]()
Ik denk ook dat het voor Deanna duidelijk is dat ze beter volgens de Rick-regels moeten leven. Burgemeestertje spelen is niet alleen lief zijn voor je volk...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:43 schreef Michie_ het volgende:
Als Morgan slim is dan blijft hij niet bij Rick, vrees dat hij anders het loodje legt
Ik had hetzelfde en begrijp daarom ook niet dat sommigen hier een non-issue van proberen te maken. Het is wel degelijk een belangrijke gebeurtenis. Als je "Look at the Flowers" niet begrijpt vraag ik me af wat je nu eigenlijk hebt gezien van de serie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
De gebeurtenis an sich is één van de meest memorabele van alle seizoenen. Een klein doorgedraaid meisje wat op gruwelijke wijze haar nog kleinere zusje vermoord om aan te tonen dat walkers hetzelfde zijn als mensen. Dat meisje wordt vervolgens uit zelfbescherming en bescherming van een baby door Carol vermoord. En vlak voor ze neergeschoten wordt zegt Carol: "Look at the flowers".
Ik kreeg een rilling door mijn lichaam. Toen haar zusje daar dood lag en vervolgens toen zij doodgeschoten werd. Indrukwekkende episode was dat.
Ja, of het pakt me niet zo omdat TWD over het algemeen een niet heel erg sterke serie is. Vermakelijk, dat wel.quote:
Ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:40 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja, of het pakt me niet zo omdat TWD over het algemeen een niet heel erg sterke serie is. Vermakelijk, dat wel.
Oja, mijn mening voordat ik daar weer op gepakt ga worden.
Ik doe niet verheven. Ik kan me die scene gewoon nauwelijks herinneren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verheven doen dat TWD niks voorstelt en dan het overduidelijke kantelpunt van Carol niet zien.
Het is inderdaad allemaal niet diepgaand. Juist daarom zou je "Look at the flowers" moeten snappen.
bedoel je nu te zeggen dat Morgan hem in z'n ster zou hebben gestokenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef andreas612 het volgende:
Mooi om te zien hoe Morgan binnenkomt terwijl Rick net een niet-walker door z'n kop schietterwijl Morgan juist van de bloemetjes en bijtjes is.
Of Rick schoot de man van Deanna door het hoofd. Dan blijven Rick en Morgan nog even vriendjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor Deanna duidelijk is dat ze beter volgens de Rick-regels moeten leven. Burgemeestertje spelen is niet alleen lief zijn voor je volk...
Morgan en Rick gaan sowieso een conflict krijgen, wegens meningsverschillen over laten leven of doden.
Daar heb ik ook nog even over getwijfeld, maar hij schiet toch echt die samoerai zwaaier door het hoofd. Na het schot kijkt hij Morgan gelijk aan, die in het poortje staat. De man van Deanna ligt ergens achter hem, dan zou hij zich na het schot nog moeten omdraaien. Kijk die scène nog maar eens terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of Rick schoot de man van Deanna door het hoofd. Dan blijven Rick en Morgan nog even vriendjes.
[..]
Dat hij dit niet deed kan ik wel begrijpen. Immers waren ze op dat moment aan het overleggen wat te doen met Rick en als dan ook nog zou blijken dat hij weer een pistool heeft, dan zou hij zeker weg moeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Mirel het volgende:
Ik zou het eigenlijk handiger gevonden hebben als Rick die zombie die op hem lag gewoon door het hoofd cshoot ipv die pistool er doorheen duwen. Ten eerste is het een cheap manier om nep-spanning op te bouwen, ten tweede zou het pistoolschot gehoord worden door iedereen en zouden ze naar hem toe rennen en helpen. Ten derde zouden ze zien dat de security laks was.
Nou ja kan gehoorbeschadiging opleveren :d
Waarom slaat dat dan nergens op? Er zijn tig redenen waarom iemand door 1 lullige zombie zou kunnen worden gepakt. Onoplettendheid, onhandigheid, vermoeidheid, onervarenheid, een ongeluk, misschien had die persoon gewoon zijn dag niet, weet ik het.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In het vorige topic staat het ook ergens, hoe kan het dat iemand 2 jaar lang de zombie-apocalypse overleeft en dan uiteindelijk door één lullige zombie gepakt wordt? Daarna ziet Gabriel die man doodgaan, dat slaat toch ook nergens op?Vorig seizoen gebeurde dat ook al een keer.
Het was overdag, er was maar één zombie en het zicht was goed. Als je je zo makkelijk laat verrassen, dan haal je de twee jaar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Waarom slaat dat dan nergens op? Er zijn tig redenen waarom iemand door 1 lullige zombie zou kunnen worden gepakt. Onoplettendheid, onhandigheid, vermoeidheid, onervarenheid, een ongeluk, misschien had die persoon gewoon zijn dag niet, weet ik het.
Diezelfde vraag kun je eigenlijk wel op van alles loslaten.
Hoe kan het dat iemand 2 jaar lang zonder problemen rond kan rijden in het verkeer en vervolgens een boom raakt?
Hoe kan het dat iemand 2 jaar lang met alligators werkt en vervolgens gegrepen worden?
Twee jaar lang overleven in een zombie-apocalypse staat nou niet meteen gelijk aan het hebben van survival skills van een Daryl of wie dan ook uit Rick's groep.
Carol was al gekanteld toen ze die 2 zieken doodstak.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien was er een groep walkers waarvan de meeste al weer zijn weggelopen. Misschien was die persoon pas een paar dagen weg van een kamp, viel, kwam ongelukkig terecht en heeft z'n been / enkel bezeerd. Misschien is die persoon eerder op de dag in elkaar geslagen door een plunderaar of een lid van z'n eigen groep. Misschien heeft die persoon iets onder de leden en is gewoon uitgeput. Want we weten helemaal niet of die persoon super fit was en al 2 jaar zonder problemen buiten heeft rondgezworven of niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was overdag, er was maar één zombie en het zicht was goed. Als je je zo makkelijk laat verrassen, dan haal je de twee jaar nietNa twee jaar moet je in The Walking Dead wereld wel een betere survivor zijn als je je in je eentje in de buitenwereld begeeft.
En dan kan die persoon die Gabriel vond niet de eerste persoon in 2 - 3 weken zijn die daar op die weg heeft rondgelopen? Omdat de Wolves toevallig Morgan net ergens anders tegenkwamen?quote:Wat het vooral ongeloofwaardig maakt is dat Gabriel vlak na dat moment ten tonele verschijnt. Dat langharige Wolf-lid zei ook dat hij maar 1x per twee weken iemand tegenkwam, het was wel erg toevallig.
Dat gebied rond Alexandria was geëvacueerd, waardoor er bijna geen walkers zijn en Aaron + Daryl ver moeten zoeken naar andere overlevenden. De kans dat Gabriel toevallig iemand tegenkomt is heel klein. Wel zuur voor die naamloze man trouwens. Op een paar minuten lopen van Alexandria vindt hij zijn dood.quote:En dan kan die persoon die Gabriel vond niet de eerste persoon in 2 - 3 weken zijn die daar op die weg heeft rondgelopen? Omdat de Wolves toevallig Morgan net ergens anders tegenkwamen?
Volgens mij zaten die wolves al eerder in dat gebied, maar waren ze weggejaagd en komen ze nu weer terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:06 schreef OMG het volgende:
Onze hoofdpersonages trekken ook al de hele tijd rond, iets wat we van de Wolves nog niet weten. Zitten die al de hele tijd op dezelfde plek? Dan is het niet zo vreemd dat je in hetzelfde gebied minder vaak mensen tegenkomt dan wanneer je het halve land afreist en verschillende kampen tegenkomt.
Wat eerder zwaar onrealistisch is, is iedereen die nog leeft meteen als top fitte Daryl of Carol te zien die continue alles van zich af kan vechten, nooit slaapt, geen eten nodig heeft, niet ziek wordt, etcetera.
Dan nog, hoe ver zijn ze weggejaagd? Net zo ver als de gevangenis van Woodbury vandaan was? Verder? Minder ver? En met hoeveel zijn de Wolves? Alleen die 2 gasten of een groep 2 keer zo groot als Alexandria en Rick's groep bij elkaar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij zaten die wolves al eerder in dat gebied, maar waren ze weggejaagd en komen ze nu weer terug.
watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
bedoel je nu te zeggen dat Morgan hem in z'n ster zou hebben gestoken
Geen idee, volgens mij is daar weinig tot niks over gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan nog, hoe ver zijn ze weggejaagd? Net zo ver als de gevangenis van Woodbury vandaan was? Verder? Minder ver? En met hoeveel zijn de Wolves? Alleen die 2 gasten of een groep 2 keer zo groot als Alexandria en Rick's groep bij elkaar?
Als 't alleen die 2 gasten zijn is het ook niet zo raar dat ze samen minder snel iemand tegenkomen dan wanneer er verschillende groepjes uit Alexandria in verschillende richtingen op pad gaan.
Mee eens, hoewel het een belangrijke punt was van Carol en haar als personage ook meer flair gaf, was 't ook een karakter ontwikkeling voor Tyreese. Hij zou later nog beetje trauma over houden aan die gebeurtenis als wel dat hij ondanks kookte van woede Carol eindelijk wel vergafquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef Fer het volgende:
[..]
Carol was al gekanteld toen ze die 2 zieken doodstak.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was overdag, er was maar één zombie en het zicht was goed. Als je je zo makkelijk laat verrassen, dan haal je de twee jaar nietNa twee jaar moet je in The Walking Dead wereld wel een betere survivor zijn als je je in je eentje in de buitenwereld begeeft.
Wat het vooral ongeloofwaardig maakt is dat Gabriel vlak na dat moment ten tonele verschijnt. Dat langharige Wolf-lid zei ook dat hij maar 1x per twee weken iemand tegenkwam, het was wel erg toevallig.
Het is w.m.b. wel een stuk beter geworden sinds Scott Gimple Glen Mazzara heeft vervangen.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik vind Twd tof, maar soms denk ik over hoe het had kunnen zijn met de schrijvers van bv breaking bad. Dan had je van een toffe serie een legendarische serie gemaakt
Ze neuqen nog steeds.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
De liefde tussen Glenn en Maggie is ook wel zo ongeveer over he? Weinig affectie meer tussen die twee.
Dat is nog maar de vraag, ik vond Breaking Bad een goede serie, maar niks meer dan dat.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik vind Twd tof, maar soms denk ik over hoe het had kunnen zijn met de schrijvers van bv breaking bad. Dan had je van een toffe serie een legendarische serie gemaakt
Ik kwam niet voorbij aflevering 3.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, ik vond Breaking Bad een goede serie, maar niks meer dan dat.
Nee dat is een ander geloof ikquote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef Fer het volgende:
Ik ben in de war, is diegene waarmee Glenn heeft gevochten in het bos en Noah de dood in heeft gejaagd, nu dat ook het homovriendje van die gast waar Daryl mee op pad is?
Glenn gaat toch binnenkort de pijp uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
De liefde tussen Glenn en Maggie is ook wel zo ongeveer over he? Weinig affectie meer tussen die twee.
Dat was het begin. Het doodschieten van een kind maakt het wel definitief.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef Fer het volgende:
[..]
Carol was al gekanteld toen ze die 2 zieken doodstak.
comics ?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Glenn gaat toch binnenkort de pijp uit.
Het begon toen ze besefte dat de wereld voor de Grote Schoonmaak zorgde dat haar man kon doen waar hij zin in had, en dat hij daarna geen bescherming meer had. Eigenlijk was dat op het moment dat haar man de pijp uit ging..quote:Op woensdag 1 april 2015 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat was het begin. Het doodschieten van een kind maakt het wel definitief.
Dan zou het een trendbreuk zijn, hoe vaak zijn vrienden in het hoofd gestoken nadat ze dood gingen? En hoeveel kregen een kogel?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik vraag me inderdaad wel af wie Rick nu dood schoot, ik vermoed dat ze dat expres niet lieten zien.
Ik heb ook zo'n idee dat het de man van Deanna was en niet Pete.
Carol zou mog wel gemist kunnen worden, Daarentegen leunt de serie sterk op een paar hoofdfiguren, Glenn, Rick, Daryl en Maggie. Stel je eens voor als een van die vier weg zou vallen...quote:Daarnaast zie ik Carol wel snel doodgaan in de serie, haar eerder dan Glenn eigenlijk.
Zijn er altijd after credits? Is me nooit opgevallen. Net effe teruggekeken, en het is best uitgebreid, en zegt dus ook daadwerkelijk wat. Werd overigens ook getoond dat Pete dat zwaard jatte? Ik bedenk me nu pas dat het Michonne's zwaard was...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:57 schreef 426451 het volgende:
Overigens iemand vroeg mij wat de after credits scene was.
Je zag Michone haar zwaard (de zwaard die Pete had gejat en daarmee Reggie vermoorde), wilde ophangen maar uiteindelijk toch maar weer met haar mee ging dragen. (iets een bedoelde scene in de trant van dat totale veiligheid is een Utopia)
En een stukje waar op de auto stond geschreven "Wolves not Far".
Deanne had haar man in haar armen. Het lijkt me dus dat Rick Pete doodschoot.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik vraag me inderdaad wel af wie Rick nu dood schoot, ik vermoed dat ze dat expres niet lieten zien.
Ik heb ook zo'n idee dat het de man van Deanna was en niet Pete.
Daarnaast zie ik Carol wel snel doodgaan in de serie, haar eerder dan Glenn eigenlijk.
Dus dit. Let eens op mensenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:42 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Deanne had haar man in haar armen. Het lijkt me dus dat Rick Pete doodschoot.
Ja want TWD is zo lekker consistent in dit soort dingenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:42 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Deanne had haar man in haar armen. Het lijkt me dus dat Rick Pete doodschoot.
Andrea was ook niet dood gezien. Toch lijkt het me aannemelijk dat zij zichzelf door het hoofd heeft geschoten.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want TWD is zo lekker consistent in dit soort dingen![]()
Het feit dat je niet ziet dat Pete dood is, doet mij nog steeds vermoeden dat hij misschien nog leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |