quote:Op maandag 30 maart 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van dat spul wil ik ook graag een paar overhemden bestellen inderdaad.
Nee, hij wist moedig de walkers van zich af te slaan, ondanks een kogel in z'n schouder en na een potje matten. Al zag je het niet in beeld, hij kwam weer terug.quote:
Ik neem aan dat je excl. reclame bedoelt, anders hebben ze zitten knippen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:20 schreef Drankster het volgende:
65 minuten speeltijd inc. reclames op Fox..
Iemand daar kan niet tot 90 tellen.
Nee! 23:06 was het afgelopen en stipt om 22 uur begonnen. 2 korte reclame blokkenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je excl. reclame bedoelt, anders hebben ze zitten knippen.
De aflevering duurt 65 minuten zonder reclame, wel inclusief 'last week on..' (30 sec) en een stukje na de aftiteling duurt 1:40.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee! 23:06 was het afgelopen en stipt om 22 uur begonnen. 2 korte reclame blokken
Morgan heeft toch ook in Jericho gespeeld?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:16 schreef Evertjan het volgende:
Morgan deed me denken aan Denzel Washington in Book of Eli
Lolquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef ReV66 het volgende:
Geweldige finale, Morgan was baas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Daryl gaat een keer onder de douche in de volgende serie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:05 schreef Fer het volgende:
Wow:
Volgens seizoen: Die snitch pakt alsnog Glenn en Glenn killt hem alsnog. Daryl wordt het nieuwe vriendje van spaghetti-boy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |