quote:
Heb je het ooit gezien dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik haat dragonball Z...
Krijg nou wat, toch wel.
Ik vond het vroeger leuk, keek het elke keer als het op TV was.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik haat dragonball Z...
Krijg nou wat, toch wel.
ik niet, iedere paar jaar kijk ik het weer en vind ik het nog even tofquote:Op maandag 30 maart 2015 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger leuk, keek het elke keer als het op TV was.
Maar nu kan ik het alleen met een-gevoel terugkijken
De nostalgische waarde die de serie met zich meebrengt maakt de serie oneindig goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger leuk, keek het elke keer als het op TV was.
Maar nu kan ik het alleen met een-gevoel terugkijken
voor het eerst dat ik het met jou eens benquote:
Je hele verhaal valt en staat bij hoe de schilders Adam afgebeeld hebben. Derhalve vind ik het een slap verhaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt het over schilders, terwijl het helemaal niet daar over gaat
oh, dan hou ik van japanse tekenfilms.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik het met jou eens ben
Ik hou het liever bij nostalgie, dan dat ik het terug ga kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De nostalgische waarde die de serie met zich meebrengt maakt de serie oneindig goed.
zelfs nu wordt er van DBZ nog een HD versie uitgezondenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij nostalgie, dan dat ik het terug ga kijken
Legend of Korra ook, ja tochquote:Op maandag 30 maart 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nja ik vind het goed in ieder geval
Het is geen "wetenschappelijk" willen bewijzen, of adam en eva een navel hadden is een dichotoom antwoord. Beide uiteindes van deze premissen constateren dat het onmogelijk is dat het waar kan zijn, derhalve is dit een grote paradox.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hele verhaal valt en staat bij hoe de schilders Adam afgebeeld hebben. Derhalve vind ik het een slap verhaal.
De interpretatie of de Erfzonde wel of niet over te brengen is op een ander mensensoort, is ook dikke kwatsch. Het wetenschappelijk willen bewijzen dat een mythisch verhaal niet klopt, getuigd hoe dan ook van een onmetelijk gebrek aan intelligentie.
jammer dat die niet de originele soundtrack heeftquote:Op maandag 30 maart 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs nu wordt er van DBZ nog een HD versie uitgezonden
iddquote:Op maandag 30 maart 2015 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jammer dat die niet de originele soundtrack heeft
quote:
dat kan vriendelijkerquote:
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En die schilders worden alleen benoemd om te zeggen dat ze het niet durfden af te beelden ivm de controverse. Snap niet hoe je dat als uitgangspunt telkens neemt
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.quote:Het is geen "wetenschappelijk" willen bewijzen, of adam en eva een navel hadden is een dichotoom antwoord. Beide uiteindes van deze premissen constateren dat het onmogelijk is dat het waar kan zijn, derhalve is dit een grote paradox.
ik heb nooit ieders dergelijks gezegdquote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje zeggen dat je The Last Airbender goed vindt en dan niet het vervolg kijken
Ja, is dat duidelijk de bedoeling?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.
[..]
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.
ik heb geen tijd gehad om het vervolg te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje zeggen dat je The Last Airbender goed vindt en dan niet het vervolg kijken
had ik het tegen jou dan, godsagge zegquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb nooit ieders dergelijks gezegd
een aflevering is 20 minuten, je zit hier al langer dan 20 minuten, meer hoef ik niet te zeggenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb geen tijd gehad om het vervolg te kijken
calm your titsquote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan, godsagge zeg
Ik ken anders diverse religieuze stromingen die opmerkelijk fel kunnen reageren wanneer er een afbeelding wordt gemaakt van hun popster.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, is dat duidelijk de bedoeling?
Volgens mij verschillende meningen daar nogal over
Volgens mij probeert Isaac uit te leggen omdat het zo'n gevoelig onderwerp was toen der tijd, dat de schilders het een beetje in het midden lieten, door het te bedekken met een blaadje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.
[..]
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.
ja, je zei bietje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan, godsagge zeg
nooit meer aan gedacht om het nog een keer te gaan kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een aflevering is 20 minuten, je zit hier al langer dan 20 minuten, meer hoef ik niet te zeggen
nog een keer? nee, je moet het voor de eerste keer gaan kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nooit meer aan gedacht om het nog een keer te gaan kijken
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Isaac uit te leggen omdat het zo'n gevoelig onderwerp was toen der tijd, dat de schilders het een beetje in het midden lieten, door het te bedekken met een blaadje.
Je zou het ook censuur kunnen noemen.
wat een mooie avond héquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend vriend
pardonquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is zo saai zonder TARDIS.
sorry ik bedoel gewoon dat ik er niet meer aan heb gedachtquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een keer? nee, je moet het voor de eerste keer gaan kijken
waarom frass?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik eh... Ik hou denk ik maar wijselijk mijn mond
true ben dood saaiquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles laten afhangen van één persoon
Dat betekent dat je zelf gewoon doodsaai bent
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SCquote:
ik adviseer om er wel aan te denken binnenkort, mijn excuses voor mijn toon lieve SEquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
sorry ik bedoel gewoon dat ik er niet meer aan heb gedacht
KOM DANquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SC
is goed vriendquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SC
zal ik doen lieve hermannquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik adviseer om er wel aan te denken binnenkort, mijn excuses voor mijn toon lieve SE
Wat Remqo zegt, is wel wat ik bedoel uit te leggen met betrekking tot die schilders.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.
Dat waren glitchesquote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer? Na zoveel nederlagen?
Ja sorry ik ben ook nooit zo gezellgquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is zo saai zonder TARDIS.
wanneer hadden wij fittie danquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geeft niet, ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 21:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben ook nooit zo gezellg
Wat ziet Skye er toch weer prachtig uitquote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
hey Frass, Skye en Barry
[ afbeelding ]
Huh, waar is dit?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
hey Frass, Skye en Barry
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ziet Skye er toch weer prachtig uit
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Squote:UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Je vergeet de Squote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[..]
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Alsof er een leeftijdsgrens aan homoseksualiteit verbonden is.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef vigilant7 het volgende:
zijn jullie niet een beetje te oud om sterretjes te aanbidden?
Gordon vindt dit leukquote:Op maandag 30 maart 2015 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er een leeftijdsgrens aan homoseksualiteit verbonden is.
waar heb ik anders deze telescoop voor gekocht?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef vigilant7 het volgende:
Niets mis mee als de ster in kwestie net zo oud is als ikquote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef vigilant7 het volgende:
pff, wat bereik je ermee?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niets mis mee als de ster in kwestie net zo oud is als ik
eend kill, jij hebt niet eens foto's van mijquote:Op maandag 30 maart 2015 21:58 schreef eend112 het volgende:
Altijd echt even spannend als je blauwe brieven in de bus vindt
Denken dat we haar serieus aanbiddenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:01 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
beetje lame allemaal, vind je niet?
Ik hoor dit verhaal ook voor het eerst, maar er wordt inderdaad een paradox geschetst, waar men blijkbaar vroeger tegen over elkaar stonden.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.
Zou wel willen op zichquote:Op maandag 30 maart 2015 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
eend kill, jij hebt niet eens foto's van mij
heb ook wel interessequote:Op maandag 30 maart 2015 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
eend kill, jij hebt niet eens foto's van mij
sws, die viespeukquote:Op maandag 30 maart 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat vigilant zelf fapt op Selena Gomez of zo
ik fap niet meerquote:Op maandag 30 maart 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat vigilant zelf fapt op Selena Gomez of zo
quote:
faka gquote:
waarom kwam je daar eigenlijk ineens mee?quote:
ik zat op mycroftquote:Op maandag 30 maart 2015 22:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
waarom kwam je daar eigenlijk ineens mee?
Oh ik weet al wat je bedoelt, tegen mortaxx, was fa2 togquote:
Ja maar die doet het niet dat zie je tochquote:Op maandag 30 maart 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het zou toch een gif zijn? blauwe ballen hier
Is al goed mi mangquote:Op maandag 30 maart 2015 22:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh ik weet al wat je bedoelt, tegen mortaxx, was fa2 tog
Wel hoge wiskunde. Moet je die wikipagina eens lezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
BNW / Het getal pi is misschien eindig
Wauw
Er is zelfs een film overquote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoge wiskunde. Moet je die wikipagina eens lezen.
Deze dus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Proof_that_%CF%80_is_irrational
Veel kijkplezierquote:Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga als ekte verslaafde weer Netflix aanzetten, tjuus
Aii G beetje praten alsof we uit Paramaribo komenquote:
Auf wiedersehen freundquote:Op maandag 30 maart 2015 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga als ekte verslaafde weer Netflix aanzetten, tjuus
Zou kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is zelfs een film over
Pi (1998) - IMDb
kom op mn fissa, gaan we helemaal loesoe en pila worden. Neem ook wat wiri mee, gaan we een paar jonko's klappen.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Aii G beetje praten alsof we uit Paramaribo komen
skaffaquote:Op maandag 30 maart 2015 22:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kom op mn fissa, gaan we helemaal loesoe en pila worden. Neem ook wat wiri mee, gaan we een paar jonko's klappen.
Wat is pila? Lees ik echt voor het eerstquote:Op maandag 30 maart 2015 22:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kom op mn fissa, gaan we helemaal loesoe en pila worden. Neem ook wat wiri mee, gaan we een paar jonko's klappen.
ja betekent stonedquote:Op maandag 30 maart 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat betekent dat eigenlijk? dronken of high ofzo toch?
dronkenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is pila? Lees ik echt voor het eerst
aiaiiiiii is cool ik neem kkharde assi mee g rustig boks xxquote:Op maandag 30 maart 2015 22:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
chill, thalla mattie xxquote:Op maandag 30 maart 2015 22:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
aiaiiiiii is cool ik neem kkharde assi mee g rustig boks xx
racistquote:Op maandag 30 maart 2015 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow zijn jullie allemaal buitenlander ofzo? ;s
vies hequote:Op maandag 30 maart 2015 22:41 schreef eend112 het volgende:
Ging vroeger wel met dat soort mensen om
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wow zijn jullie allemaal buitenlander ofzo? ;s
Ik dacht dat alles van de binnenkant roze was.quote:
houses liet jou gewoon expres winnenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ahahahha ik heb gewonnen van houses met de slimste mens
hahaha ik ben slimmer dan houses nananana
wow zo bedoelde ik het niet ;$quote:
haha remqoquote:Op maandag 30 maart 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles van de binnenkant roze was.
nee want ik won echt dik en dik en dik ookquote:Op maandag 30 maart 2015 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
houses liet jou gewoon expres winnen
congratsquote:Op maandag 30 maart 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want ik won echt dik en dik en dik ook![]()
![]()
Dat had ik niet verwachtquote:
Ja een vrij specifiek beeld had ik zelfsquote:Op maandag 30 maart 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je dat ze kaaskop was?
Ben je bountyquote:
Ze heeft last van bijwerkingenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja een vrij specifiek beeld had ik zelfs
Ik snap er geen kut vanquote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze dus:
Ben echt helemaal van m'n aproposquote:
Gewoon psychose hoor, in dit geval.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze dus:
En dat betekent dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
komt er gewoon op neer dat 1/3 = 0,3333 voor eeuwig en pi niet
trustequote:
dat pi dus een getal is dat ooit ergens stopt en niet dat het zoals 1/3 = 0,333 voor altijd doorgaat met een 3quote:
quote:
lekker boeiendquote:Op maandag 30 maart 2015 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat pi dus een getal is dat ooit ergens stopt en niet dat het zoals 1/3 = 0,333 voor altijd doorgaat met een 3
Dat laatste juist welquote:Op maandag 30 maart 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
komt er gewoon op neer dat 1/3 = 0,3333 voor eeuwig en pi niet
jaquote:Op maandag 30 maart 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
Doendiynsoort dingen en abderborigebeke methodesnom de ecotoenvoor the blijven en fuxkbjetbsysteemntebwerken in hetbopenaar
toch?
quote:
Gewoon film kijken of kan dat niet op vwoquote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
5,7 voor een boektoets Engels terwijl ik het boek niet gelezen had. Voel me wel stoer nu.
whehequote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
5,7 voor een boektoets Engels terwijl ik het boek niet gelezen had. Voel me wel stoer nu.
gewoon samenvatting lezen altijdquote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gewoon samenvatting van shmoop lezen, kaologoed.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon film kijken of kan dat niet op vwo
Deze man weet.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon samenvatting lezen altijd
Ja eerlijk, gewoon samenvatting en alle informatie die je nodig hebt op een blaadje schrijven en in het boek stoppen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon samenvatting van shmoop lezen, kaologoed.
Boek mag je er niet bij hebben he. Gewoon keertje doorlezen en dan ken je het wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja eerlijk, gewoon samenvatting en alle informatie die je nodig hebt op een blaadje schrijven en in het boek stoppen.
Ja dit iddquote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
gewoon niet doen en dansend naar spanje gaan
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja dit idd
Ik had laatst broek aan met daarover legging en daarover korte broek, was wel bietje warm, maar er was gelukkig goede airco.
Nauwelijks, alleen als er linkjes gepost worden.quote:
jaquote:
Gewoon omdat het kanquote:
handy j bij de leraarquote:
Zeg dat je hond het heeft opgegetenquote:
Nou ja, je vroeg zelf of je het zou doen.quote:
Illustrator opdracht. Kan dat niet echt uitgeprint inleveren. :")quote:Op maandag 30 maart 2015 23:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zeg dat je hond het heeft opgegeten
chillings zetten is altijd een geldige reden om je ziek te meldenquote:
Zeggen dat je hond de laptop heeft opgegeten HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Illustrator opdracht. Kan dat niet echt uitgeprint inleveren. :")
haha lol xDDquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zeggen dat je hond de laptop heeft opgegeten HAHAHAHAHAHAHAHAH
Gvdquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zeggen dat je hond de laptop heeft opgegeten HAHAHAHAHAHAHAHAH
in dat geval zet ik morgen een rouwadvertentie in de krantquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
chillings zetten is altijd een geldige reden om je ziek te melden
Meende je dat andere ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Whegehehegee djedje wijsgemaakt dat voederbietel mijn neef is
kutventje ben je ook hèquote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Whegehehegee djedje wijsgemaakt dat voederbietel mijn neef is
quote:
supergirl toen ze mijn foto zag: "wie is die marokkaan "quote:
Ik weet niet wat jou nog meer wijs gemaakt wordt.quote:
jouw foto?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
supergirl toen ze mijn foto zag: "wie is die marokkaan "
Nee ik ben echt goedgelovig in bepaalde dingen..quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou nog meer wijs gemaakt wordt.
je bent wel schattig, maar wel naïef
volgens mij nietquote:
met alles welquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee ik ben echt goedgelovig in bepaalde dingen..
die foto van mortaxx op twitterquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet
of is het die foto die vb af en toe post?
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoordquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet
of is het die foto die vb af en toe post?
Dat was me al duidelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zou niet helpenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoord
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoord
quote:
zoveel mensen die dit geloofdenquote:
Alleen de onschuldige LEUGENS geloof ik soms en dan alsnog weet ik het niet zeker. Niet dat ik alles geloof :squote:
kom uit het land waar men niet caredquote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom uit het land waar ik in 1982 ben geboren het land dat de euro verloren is aan de gulden
jij verwijderde die altijd toen je nog mod was, dat helpt niet echt mee natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zoveel mensen die dit geloofden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |