Ik weet niet wat jou nog meer wijs gemaakt wordt.quote:
jouw foto?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
supergirl toen ze mijn foto zag: "wie is die marokkaan "
Nee ik ben echt goedgelovig in bepaalde dingen..quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou nog meer wijs gemaakt wordt.
je bent wel schattig, maar wel naïef
volgens mij nietquote:
met alles welquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee ik ben echt goedgelovig in bepaalde dingen..
die foto van mortaxx op twitterquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet
of is het die foto die vb af en toe post?
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoordquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet
of is het die foto die vb af en toe post?
Dat was me al duidelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zou niet helpenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoord
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoord
quote:
zoveel mensen die dit geloofdenquote:
Alleen de onschuldige LEUGENS geloof ik soms en dan alsnog weet ik het niet zeker. Niet dat ik alles geloof :squote:
kom uit het land waar men niet caredquote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom uit het land waar ik in 1982 ben geboren het land dat de euro verloren is aan de gulden
jij verwijderde die altijd toen je nog mod was, dat helpt niet echt mee natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zoveel mensen die dit geloofden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |