Ik snap er geen kut vanquote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoge wiskunde. Moet je die wikipagina eens lezen.
Deze dus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Proof_that_%CF%80_is_irrational
Ben echt helemaal van m'n aproposquote:
Gewoon psychose hoor, in dit geval.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoge wiskunde. Moet je die wikipagina eens lezen.
Deze dus:
http://en.wikipedia.org/wiki/Proof_that_%CF%80_is_irrational
En dat betekent dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
komt er gewoon op neer dat 1/3 = 0,3333 voor eeuwig en pi niet
trustequote:
dat pi dus een getal is dat ooit ergens stopt en niet dat het zoals 1/3 = 0,333 voor altijd doorgaat met een 3quote:
quote:
lekker boeiendquote:Op maandag 30 maart 2015 22:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat pi dus een getal is dat ooit ergens stopt en niet dat het zoals 1/3 = 0,333 voor altijd doorgaat met een 3
Dat laatste juist welquote:Op maandag 30 maart 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
komt er gewoon op neer dat 1/3 = 0,3333 voor eeuwig en pi niet
jaquote:Op maandag 30 maart 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
Doendiynsoort dingen en abderborigebeke methodesnom de ecotoenvoor the blijven en fuxkbjetbsysteemntebwerken in hetbopenaar
toch?
quote:
Gewoon film kijken of kan dat niet op vwoquote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
5,7 voor een boektoets Engels terwijl ik het boek niet gelezen had. Voel me wel stoer nu.
whehequote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
5,7 voor een boektoets Engels terwijl ik het boek niet gelezen had. Voel me wel stoer nu.
gewoon samenvatting lezen altijdquote:Op maandag 30 maart 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gewoon samenvatting van shmoop lezen, kaologoed.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gewoon film kijken of kan dat niet op vwo
Deze man weet.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon samenvatting lezen altijd
Ja eerlijk, gewoon samenvatting en alle informatie die je nodig hebt op een blaadje schrijven en in het boek stoppen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon samenvatting van shmoop lezen, kaologoed.
Boek mag je er niet bij hebben he. Gewoon keertje doorlezen en dan ken je het wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja eerlijk, gewoon samenvatting en alle informatie die je nodig hebt op een blaadje schrijven en in het boek stoppen.
Ja dit iddquote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
gewoon niet doen en dansend naar spanje gaan
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja dit idd
Ik had laatst broek aan met daarover legging en daarover korte broek, was wel bietje warm, maar er was gelukkig goede airco.
Nauwelijks, alleen als er linkjes gepost worden.quote:
jaquote:
Gewoon omdat het kanquote:
handy j bij de leraarquote:
Zeg dat je hond het heeft opgegetenquote:
Nou ja, je vroeg zelf of je het zou doen.quote:
Illustrator opdracht. Kan dat niet echt uitgeprint inleveren. :")quote:Op maandag 30 maart 2015 23:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zeg dat je hond het heeft opgegeten
chillings zetten is altijd een geldige reden om je ziek te meldenquote:
Zeggen dat je hond de laptop heeft opgegeten HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Illustrator opdracht. Kan dat niet echt uitgeprint inleveren. :")
haha lol xDDquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zeggen dat je hond de laptop heeft opgegeten HAHAHAHAHAHAHAHAH
Gvdquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zeggen dat je hond de laptop heeft opgegeten HAHAHAHAHAHAHAHAH
in dat geval zet ik morgen een rouwadvertentie in de krantquote:Op maandag 30 maart 2015 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
chillings zetten is altijd een geldige reden om je ziek te melden
Meende je dat andere ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Whegehehegee djedje wijsgemaakt dat voederbietel mijn neef is
kutventje ben je ook hèquote:Op maandag 30 maart 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Whegehehegee djedje wijsgemaakt dat voederbietel mijn neef is
quote:
supergirl toen ze mijn foto zag: "wie is die marokkaan "quote:
Ik weet niet wat jou nog meer wijs gemaakt wordt.quote:
jouw foto?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
supergirl toen ze mijn foto zag: "wie is die marokkaan "
Nee ik ben echt goedgelovig in bepaalde dingen..quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou nog meer wijs gemaakt wordt.
je bent wel schattig, maar wel naïef
volgens mij nietquote:
met alles welquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee ik ben echt goedgelovig in bepaalde dingen..
die foto van mortaxx op twitterquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet
of is het die foto die vb af en toe post?
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoordquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij niet
of is het die foto die vb af en toe post?
Dat was me al duidelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zou niet helpenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoord
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
eyschatje ik zit echt diep in de problemen heb schulden bij de verkeerde mensen als jij me niet helpt word ik vermoord
quote:
zoveel mensen die dit geloofdenquote:
Alleen de onschuldige LEUGENS geloof ik soms en dan alsnog weet ik het niet zeker. Niet dat ik alles geloof :squote:
kom uit het land waar men niet caredquote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kom uit het land waar ik in 1982 ben geboren het land dat de euro verloren is aan de gulden
jij verwijderde die altijd toen je nog mod was, dat helpt niet echt mee natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zoveel mensen die dit geloofden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |