ik heb nooit ieders dergelijks gezegdquote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje zeggen dat je The Last Airbender goed vindt en dan niet het vervolg kijken
Ja, is dat duidelijk de bedoeling?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.
[..]
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.
ik heb geen tijd gehad om het vervolg te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje zeggen dat je The Last Airbender goed vindt en dan niet het vervolg kijken
had ik het tegen jou dan, godsagge zegquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb nooit ieders dergelijks gezegd
een aflevering is 20 minuten, je zit hier al langer dan 20 minuten, meer hoef ik niet te zeggenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb geen tijd gehad om het vervolg te kijken
calm your titsquote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan, godsagge zeg
Ik ken anders diverse religieuze stromingen die opmerkelijk fel kunnen reageren wanneer er een afbeelding wordt gemaakt van hun popster.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, is dat duidelijk de bedoeling?
Volgens mij verschillende meningen daar nogal over
Volgens mij probeert Isaac uit te leggen omdat het zo'n gevoelig onderwerp was toen der tijd, dat de schilders het een beetje in het midden lieten, door het te bedekken met een blaadje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.
[..]
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.
ja, je zei bietje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan, godsagge zeg
nooit meer aan gedacht om het nog een keer te gaan kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een aflevering is 20 minuten, je zit hier al langer dan 20 minuten, meer hoef ik niet te zeggen
nog een keer? nee, je moet het voor de eerste keer gaan kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nooit meer aan gedacht om het nog een keer te gaan kijken
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Isaac uit te leggen omdat het zo'n gevoelig onderwerp was toen der tijd, dat de schilders het een beetje in het midden lieten, door het te bedekken met een blaadje.
Je zou het ook censuur kunnen noemen.
wat een mooie avond héquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend vriend
pardonquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is zo saai zonder TARDIS.
sorry ik bedoel gewoon dat ik er niet meer aan heb gedachtquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een keer? nee, je moet het voor de eerste keer gaan kijken
waarom frass?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik eh... Ik hou denk ik maar wijselijk mijn mond
true ben dood saaiquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles laten afhangen van één persoon
Dat betekent dat je zelf gewoon doodsaai bent
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SCquote:
ik adviseer om er wel aan te denken binnenkort, mijn excuses voor mijn toon lieve SEquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
sorry ik bedoel gewoon dat ik er niet meer aan heb gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |