voor het eerst dat ik het met jou eens benquote:
Je hele verhaal valt en staat bij hoe de schilders Adam afgebeeld hebben. Derhalve vind ik het een slap verhaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt het over schilders, terwijl het helemaal niet daar over gaat
oh, dan hou ik van japanse tekenfilms.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik het met jou eens ben
Ik hou het liever bij nostalgie, dan dat ik het terug ga kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De nostalgische waarde die de serie met zich meebrengt maakt de serie oneindig goed.
zelfs nu wordt er van DBZ nog een HD versie uitgezondenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij nostalgie, dan dat ik het terug ga kijken
Legend of Korra ook, ja tochquote:Op maandag 30 maart 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nja ik vind het goed in ieder geval
Het is geen "wetenschappelijk" willen bewijzen, of adam en eva een navel hadden is een dichotoom antwoord. Beide uiteindes van deze premissen constateren dat het onmogelijk is dat het waar kan zijn, derhalve is dit een grote paradox.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hele verhaal valt en staat bij hoe de schilders Adam afgebeeld hebben. Derhalve vind ik het een slap verhaal.
De interpretatie of de Erfzonde wel of niet over te brengen is op een ander mensensoort, is ook dikke kwatsch. Het wetenschappelijk willen bewijzen dat een mythisch verhaal niet klopt, getuigd hoe dan ook van een onmetelijk gebrek aan intelligentie.
jammer dat die niet de originele soundtrack heeftquote:Op maandag 30 maart 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs nu wordt er van DBZ nog een HD versie uitgezonden
iddquote:Op maandag 30 maart 2015 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jammer dat die niet de originele soundtrack heeft
quote:
dat kan vriendelijkerquote:
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En die schilders worden alleen benoemd om te zeggen dat ze het niet durfden af te beelden ivm de controverse. Snap niet hoe je dat als uitgangspunt telkens neemt
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.quote:Het is geen "wetenschappelijk" willen bewijzen, of adam en eva een navel hadden is een dichotoom antwoord. Beide uiteindes van deze premissen constateren dat het onmogelijk is dat het waar kan zijn, derhalve is dit een grote paradox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |