quote:
Heb je het ooit gezien dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik haat dragonball Z...
Krijg nou wat, toch wel.
Ik vond het vroeger leuk, keek het elke keer als het op TV was.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik haat dragonball Z...
Krijg nou wat, toch wel.
ik niet, iedere paar jaar kijk ik het weer en vind ik het nog even tofquote:Op maandag 30 maart 2015 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger leuk, keek het elke keer als het op TV was.
Maar nu kan ik het alleen met een-gevoel terugkijken
De nostalgische waarde die de serie met zich meebrengt maakt de serie oneindig goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger leuk, keek het elke keer als het op TV was.
Maar nu kan ik het alleen met een-gevoel terugkijken
voor het eerst dat ik het met jou eens benquote:
Je hele verhaal valt en staat bij hoe de schilders Adam afgebeeld hebben. Derhalve vind ik het een slap verhaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt het over schilders, terwijl het helemaal niet daar over gaat
oh, dan hou ik van japanse tekenfilms.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik het met jou eens ben
Ik hou het liever bij nostalgie, dan dat ik het terug ga kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De nostalgische waarde die de serie met zich meebrengt maakt de serie oneindig goed.
zelfs nu wordt er van DBZ nog een HD versie uitgezondenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij nostalgie, dan dat ik het terug ga kijken
Legend of Korra ook, ja tochquote:Op maandag 30 maart 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nja ik vind het goed in ieder geval
Het is geen "wetenschappelijk" willen bewijzen, of adam en eva een navel hadden is een dichotoom antwoord. Beide uiteindes van deze premissen constateren dat het onmogelijk is dat het waar kan zijn, derhalve is dit een grote paradox.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hele verhaal valt en staat bij hoe de schilders Adam afgebeeld hebben. Derhalve vind ik het een slap verhaal.
De interpretatie of de Erfzonde wel of niet over te brengen is op een ander mensensoort, is ook dikke kwatsch. Het wetenschappelijk willen bewijzen dat een mythisch verhaal niet klopt, getuigd hoe dan ook van een onmetelijk gebrek aan intelligentie.
jammer dat die niet de originele soundtrack heeftquote:Op maandag 30 maart 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs nu wordt er van DBZ nog een HD versie uitgezonden
iddquote:Op maandag 30 maart 2015 21:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jammer dat die niet de originele soundtrack heeft
quote:
dat kan vriendelijkerquote:
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En die schilders worden alleen benoemd om te zeggen dat ze het niet durfden af te beelden ivm de controverse. Snap niet hoe je dat als uitgangspunt telkens neemt
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.quote:Het is geen "wetenschappelijk" willen bewijzen, of adam en eva een navel hadden is een dichotoom antwoord. Beide uiteindes van deze premissen constateren dat het onmogelijk is dat het waar kan zijn, derhalve is dit een grote paradox.
ik heb nooit ieders dergelijks gezegdquote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje zeggen dat je The Last Airbender goed vindt en dan niet het vervolg kijken
Ja, is dat duidelijk de bedoeling?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.
[..]
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.
ik heb geen tijd gehad om het vervolg te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bietje zeggen dat je The Last Airbender goed vindt en dan niet het vervolg kijken
had ik het tegen jou dan, godsagge zegquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb nooit ieders dergelijks gezegd
een aflevering is 20 minuten, je zit hier al langer dan 20 minuten, meer hoef ik niet te zeggenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik heb geen tijd gehad om het vervolg te kijken
calm your titsquote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan, godsagge zeg
Ik ken anders diverse religieuze stromingen die opmerkelijk fel kunnen reageren wanneer er een afbeelding wordt gemaakt van hun popster.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, is dat duidelijk de bedoeling?
Volgens mij verschillende meningen daar nogal over
Volgens mij probeert Isaac uit te leggen omdat het zo'n gevoelig onderwerp was toen der tijd, dat de schilders het een beetje in het midden lieten, door het te bedekken met een blaadje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het "probleem" ontstaat wanneer men Adam wilt afbeelden. Zolang Adam gezien wordt als ene mythisch wezen, hetgeen ook duidelijk de bedoeling is van de religie, anders waren er wel tekeningen toegevoegd aan hun naslagwerk, bestaat het hele probleem niet.
[..]
Met wetenschappelijk willen bewijzen bedoel ik vanuit de ratio religie benaderen.
ja, je zei bietje.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan, godsagge zeg
nooit meer aan gedacht om het nog een keer te gaan kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een aflevering is 20 minuten, je zit hier al langer dan 20 minuten, meer hoef ik niet te zeggen
nog een keer? nee, je moet het voor de eerste keer gaan kijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nooit meer aan gedacht om het nog een keer te gaan kijken
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Isaac uit te leggen omdat het zo'n gevoelig onderwerp was toen der tijd, dat de schilders het een beetje in het midden lieten, door het te bedekken met een blaadje.
Je zou het ook censuur kunnen noemen.
wat een mooie avond héquote:Op maandag 30 maart 2015 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend vriend
pardonquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is zo saai zonder TARDIS.
sorry ik bedoel gewoon dat ik er niet meer aan heb gedachtquote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een keer? nee, je moet het voor de eerste keer gaan kijken
waarom frass?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik eh... Ik hou denk ik maar wijselijk mijn mond
true ben dood saaiquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles laten afhangen van één persoon
Dat betekent dat je zelf gewoon doodsaai bent
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SCquote:
ik adviseer om er wel aan te denken binnenkort, mijn excuses voor mijn toon lieve SEquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
sorry ik bedoel gewoon dat ik er niet meer aan heb gedacht
KOM DANquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SC
is goed vriendquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SC
zal ik doen lieve hermannquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik adviseer om er wel aan te denken binnenkort, mijn excuses voor mijn toon lieve SE
Wat Remqo zegt, is wel wat ik bedoel uit te leggen met betrekking tot die schilders.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.
Dat waren glitchesquote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer? Na zoveel nederlagen?
Ja sorry ik ben ook nooit zo gezellgquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is zo saai zonder TARDIS.
wanneer hadden wij fittie danquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geeft niet, ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 21:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben ook nooit zo gezellg
Wat ziet Skye er toch weer prachtig uitquote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
hey Frass, Skye en Barry
[ afbeelding ]
Huh, waar is dit?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
hey Frass, Skye en Barry
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ziet Skye er toch weer prachtig uit
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Squote:UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Je vergeet de Squote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[..]
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |