KOM DANquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SC
is goed vriendquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel zin heb in een fittie hier. Avonds is het altijd wel rustig en gezellig in SC
zal ik doen lieve hermannquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik adviseer om er wel aan te denken binnenkort, mijn excuses voor mijn toon lieve SE
Wat Remqo zegt, is wel wat ik bedoel uit te leggen met betrekking tot die schilders.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, da's totaal niet wat Isaac probeert uit te leggen volgens mij. Hij wil de validiteit van het Christendom bestrijden door de twee mogelijke uitkomsten van een probleem als zijnde onmogelijk te schetsen.
Dat waren glitchesquote:Op maandag 30 maart 2015 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alweer? Na zoveel nederlagen?
Ja sorry ik ben ook nooit zo gezellgquote:Op maandag 30 maart 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, het is zo saai zonder TARDIS.
wanneer hadden wij fittie danquote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geeft niet, ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 21:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben ook nooit zo gezellg
Wat ziet Skye er toch weer prachtig uitquote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
hey Frass, Skye en Barry
[ afbeelding ]
Huh, waar is dit?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
hey Frass, Skye en Barry
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ziet Skye er toch weer prachtig uit
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Squote:UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Je vergeet de Squote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[..]
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |