Je vindt het nu prachtigquote:Op maandag 30 maart 2015 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben het wel eens met Peunage. Je hebt al zulk prachtig haar, hoef je toch niets aan te veranderen?
Ik vind het zo'n rare overgang van heel stijl naar krullen. Extensions lijken het wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vindt het nu prachtigHiervoor kwam het tot de helft van mn rug alles en nu net iets over mn schouders. Iets korter kan dus ook denk ik zo.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Afschuwelijk kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapselAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat weet ik niet. Deed het gewoon af en toe tussen de bedrijven doorquote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Pfoe! Hoe lang heb je daar over gedaan?
Niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vindt het nu prachtigHiervoor kwam het tot de helft van mn rug alles en nu net iets over mn schouders. Iets korter kan dus ook denk ik zo.
Denk dat het extreem gekruld is, want heb ook foto's van haar gezien met heel stijl haar.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n rare overgang van heel stijl naar krullen. Extensions lijken het wel.
Hater.quote:
Wat niet, alsof jij weet hoe lang mn haar was.quote:
Ohh je bent nog niet full-time verslaafd dusquote:Op maandag 30 maart 2015 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Deed het gewoon af en toe tussen de bedrijven door
Nou, dan nietquote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat niet, alsof jij weet hoe lang mn haar was.
Nog net niet neequote:Op maandag 30 maart 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh je bent nog niet full-time verslaafd dus
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is dit goed.
bedankt saind van vblsc
Jaquote:Op maandag 30 maart 2015 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of je een uitkering trekt terwijl je in het buitenland zit.
Zit sinds mijn 5e in de psychiatrie.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je dr ook een goeie reden voor of is het makkelijk geld verdienen?
Wat is een RM?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zit sinds mijn 5e in de psychiatrie.
Heb onterecht een RM en slechte medicijnen gekregen.
Alle medicijnen zijn slecht! Beter drugs gebruikenquote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Alle medicijnen zijn slecht! Beter drugs gebruiken
Maar je uitkering; is dat terecht?quote:Op maandag 30 maart 2015 21:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, het ging de hele tijd over Guus Hiddink en ik kreeg steeds meer medelijden met hem. Die man moet gewoon stoppen. Hij kan nog amper uit zijn woorden komen en lijkt wel aan het eind van zijn latijn.quote:
Idd. Jammer dat hij er toch weer aan begonnen is. Nu is het gewoon enorm pijnlijk voor hem em voor iedereen die dit ziet.quote:
En?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een storm! Hoop dat mijn schutting nog staat
Ja denk ook dat dat de reden is. En Spanje laat het siberisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschappelijk, dus no pressure, dus dan winnen ze wel.
Spanje heeft trauma aan NLquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja denk ook dat dat de reden is. En Spanje laat het siberisch.
Guus Gelukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
2-0! Wie had dat verwacht? Straks is Guus ineens weer de beste
Het is genant. Die man moet met de beentjes omhoog op de bank gaan liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het bijna genant worden. Guus moet echt stoppen.
Ja joh. Hij moet beschermd worden door zijn familie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is genant. Die man moet met de beentjes omhoog op de bank gaan liggen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Hij moet beschermd worden door zijn familie.
En het begint ook weer harder te waaienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Het barst hier weer los met het onweer.
Ik hou m'n hoofd er wel bij ja. En ik verbrand bruggen. Ga soms een brug te ver, maar non, je ne regrette rien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jouw hoofd is zelf een hoofd.
[..]
Ja natuurlijk.
Bon soir Edithquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou m'n hoofd er wel bij ja. En ik verbrand bruggen. Ga soms een brug te ver, maar non, je ne regrette rien.
Geloof beetje van 't zelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het begint ook weer harder te waaien
Wat is eigenlijk de voorspelling van morgen?
Nog meer van die ellendequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof beetje van 't zelfde.
Bleh. Ik wil zomer. Warmte, vrolijkheid, vogeltjes die fluiten, en terrasjes. En vrouwen met korte rokjes.
Jaaaa, voor altijd. Gaan we ons BNW bedrijf daar starten, elke dag korte rokjes-dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog meer van die ellende
Ga je mee naar Ibiza? Wij allemaal?
Jij niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaa, voor altijd. Gaan we ons BNW bedrijf daar starten, elke dag korte rokjes-dag.
Uiteraard. Wij mannen mogen alleen kleding aan die de vrouwen kiezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij niet hoor![]()
Laat die rokjes maar aan mij over.
Ik heb wel iets leuks voor je in gedachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij mannen mogen alleen kleding aan die de vrouwen kiezen.
Als jij wil dat ik een popje ben, dan ben ik een popje. Popje.quote:
Wowwowowwowowowow. I don't swing that way.quote:
Jij houdt niet van swaffelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij wil dat ik een popje ben, dan ben ik een popje. Popje.
[..]
Wowwowowwowowowow. I don't swing that way.
Hahaha, wil ik 't weten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel iets leuks voor je in gedachten
KB mag voor jou verzinnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Divje het volgende:
Wat mag ik aan Lav? Of delegeer jij en moet KB iets verzinnen.
Prima prima! Goed bezig. Raybannetje op.. en gaan! Lunchen aan het strand. Oh oh oh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Mooie zwembroek driekwart en lekker shirt
Dat word een paarse broek met roze stippen, een oranje pruik, een elvis jasje en de baard van Kapitein Iglo.quote:
Dont mock me.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat word een paarse broek met roze stippen, een oranje pruik, een elvis jasje en de baard van Kapitein Iglo.
Gaan we volgend jaar carnaval pas naar Ibizaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat word een paarse broek met roze stippen, een oranje pruik, een elvis jasje en de baard van Kapitein Iglo.
En ze hebben zulk heerlijk eten in dat strandpaviljoen. Echt, je kunt het zo gek niet bedenken. Visjes worden voor je gebakken en er is saté , lapjes filet en hamburgers en salades en nou ja, alles. En dan een bar met alle dranken die je kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima prima! Goed bezig. Raybannetje op.. en gaan! Lunchen aan het strand. Oh oh oh.
En dan zitten wij hier. In de regen, wind, en kou. Knettergek zijn we eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze hebben zulk heerlijk eten in dat strandpaviljoen. Echt, je kunt het zo gek niet bedenken. Visjes worden voor je gebakken en er is saté , lapjes filet en hamburgers en salades en nou ja, alles. En dan een bar met alle dranken die je kunt verzinnen.
Ja best wel. Ik zou er wel willen wonen eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan zitten wij hier. In de regen, wind, en kou. Knettergek zijn we eigenlijk.
Ik ook, maar ja, dat is zo'n stap. En zou denk nu mijn nichtje niet zo snel meer achterlaten. Stom eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik zou er wel willen wonen eigenlijk.
Dat heb ik met mijn neefjes. Ach, die ontvoer ik gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, dat is zo'n stap. En zou denk nu mijn nichtje niet zo snel meer achterlaten. Stom eigenlijk.
In de kofferquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn neefjes. Ach, die ontvoer ik gewoon
Is dat nou nog niet gebeurd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met Scrummie.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap vrouwen sowieso niet.quote:
Deze zomer, G.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je komende zomer naar Iran?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap vrouwen sowieso niet.
[..]
Deze zomer, G.
[..]
Zie je dan in Iraan deze zomer okdoei!
Pff slome slakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Deze zomer, G.
[..]
Wat nou doei. Ik wil de hele avond met je praten. enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Deze zomer, G.
[..]
quote:
Als het goed is wel!quote:
Beter slome slakken dan naaktslakken!quote:
Deze avond?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat nou doei. Ik wil de hele avond met je praten. enzo
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter slome slakken dan naaktslakken!
Elke avond, elke middag en elke ochtend. Ik wil naast je wakker worden en in slaap vallen, je weg zien dromen in mijn armen, tot in tijden die nog ver weg zijn maar waar ik samen met jou naar toe wilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is wel!
[..]
Beter slome slakken dan naaktslakken!
[..]
Deze avond?
DOE WAT AAN JE BOOS.quote:
quote:
Omg dit is het romantischste wat iemand tegen mij gezegd heeft!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke avond, elke middag en elke ochtend. Ik wil naast je wakker worden en in slaap vallen, je weg zien dromen in mijn armen, tot in tijden die nog ver weg zijn maar waar ik samen met jou naar toe wil
*schud met z'n mouw*quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg dit is het romantischste wat iemand tegen mij gezegd heeft!![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel. Waarom zou ik anders met je gaan trouwen in Iran.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus je meent het niet?OKE OKE. Even huilen.
Makkie tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet volgende week een pitch houden, over mezelf.
Ja, daar dacht ik dus ook al aan. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Makkie toch. Gewoon zeggen dat je de beste bent in alles. Nog vragen?
Altijd toch. Sowiesooooo. Nee, maar ik zou doodsbang zijn. Heb er zo'n hekel aan. Maar jij kan dat wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus ook al aan. Niks aan het handje.Ben vet geweldig alles enzo.
Hoezo zou ik dat wel moeten kunnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd toch. Sowiesooooo. Nee, maar ik zou doodsbang zijn. Heb er zo'n hekel aan. Maar jij kan dat wel!
Vertelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat wel moeten kunnen?
Heb wel een geniale anekdote om mee te beginnen. Dat is al een begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
En nu De Rijdende Rechter kijken.
En het begint verdorie weer te stormen
Wat is er met mijn boobs.quote:
Nee man, ik kan niks positiefs over mezelf vertellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertel
En omdat jij dat gewoon kan, je bent slim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, ik kan niks positiefs over mezelf vertellen.Wat een rot regel sowieso. Eten wanneer je wil! Vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En genoeg positiefs te vertellen over jezelf. Je mooie ogen, je prachtige haar, je mooie karakter, etc etc.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 22:29:44 ]
Sowieso, wij hebben niet eens pauzes ingeroosterd staan. Sommige docenten...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een rot regel sowieso. Eten wanneer je wil! Vind ik
Naar 't maagdenhuis hiermee. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso, wij hebben niet eens pauzes ingeroosterd staan. Sommige docenten...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
Good LordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles mis mee!quote:
JESUISBROODJEWILLENETENINDELESquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Naar 't maagdenhuis hiermee. Dat dit kan in Nederland.
JADAT!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles mis mee!
[..]
JESUISBROODJEWILLENETENINDELES
Whyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed echt een PROEST toen ik dit las.
Misschien was het het element van verrassing.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet toch. Was inderdaad totaal niet grappig nee.
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:
http://home.web.cern.ch/a(...)firm-existence-force
CERN wint dit jaar
CERN wint dit jaar
CERN wint dit jaar
quote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef MotherFoker het volgende:
Gezakt voor mijn theorie, net op allebei de delen van het examen net twee teveel.
Ach wat jammer nouquote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef MotherFoker het volgende:
Gezakt voor mijn theorie, net op allebei de delen van het examen net twee teveel.
Wel wennen hoor dat zwartequote:Op woensdag 1 april 2015 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn veel te lief. En ik ga nergens heen hoor, kan jullie toch niet missen?
Bubble Shooter vind ik echt geweldig. Verstand op nul en net doen alsof ik op IS schietquote:Op woensdag 1 april 2015 16:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel wennen hoor dat zwarte
Ga je nu die vijver graven, en Bubble Shooter spelen in de welverdiende pauzes?
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bubble Shooter vind ik echt geweldig. Verstand op nul en net doen alsof ik op IS schiet.
Haha, heb het vroeger ook heel fanatiek gespeeld. Tot ik in bed lag en nog steeds alle balletjes weg schootquote:
Dat wel. En idd, je ziet die balletjes voor je als je in bed ligt.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, heb het vroeger ook heel fanatiek gespeeld. Tot ik in bed lag en nog steeds alle balletjes weg schooten heb zo ook hele potjes patience gespeeld in gedachten
verslavende rotspelletjes
Klote zeg. Dacht juist dat het de laatste tijd wat beter gingquote:Op woensdag 1 april 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Slecht geslapen vannacht
Half 6 zien worden. Kleine oogjes dit dat
Ze is niet aan het broeden. Ze is nu weer ergens anders eieren aan het leggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B! Hoegaat het met de kwartels? Heb je nog pics?
Fixed.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
Een koeientopic in F&F heeft een heel andere insteek dan een koeientopic in KPD.
Zal het al te laat zijn om het aan te passen zonder een editbericht?quote:
Hehe, lijkt op mijn uitslag. Ik had gelukkig net 2 fouten minder, en dus wel geslaagd. Even goed oefenen nog, kan het niet meer mis gaan dinsdag!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:43 schreef MotherFoker het volgende:
Heb net mijn uitslag terug, van het onderdeel gevaarherkenning had je 25 vragen en mocht je 13 fouten maken, heb precies 13 fouten daar gemaakt. Bij het tweede onderdeel kennis en inzicht had je 40 vragen en daar mocht je minimaal 5 fout hebben, en helaas heb ik daar net twee teveel gemaakt. Balen!
Opgelegde kans die je daar miste.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:02 schreef jogy het volgende:
Zal het al te laat zijn om het aan te passen zonder een editbericht?
Geen idee eigenlijk maar laat ik de discussie maar serieus houden ook. Lijkt me beterquote:Op woensdag 1 april 2015 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Opgelegde kans die je daar miste.![]()
Is de edittijd zonder tijdsstempel niet 5 minuten? Dan zou het nog net kunnen.
Vandaar ook mijn crosspost naar de SC.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef jogy het volgende:
Geen idee eigenlijk maar laat ik de discussie maar serieus houden ook. Lijkt me beter.
Dank, en je terughoudendheid wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 1 april 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn crosspost naar de SC.![]()
Vond je vergelijking trouwens erg leuk gevonden.
Het is ook niet dat je die net hebt gemistquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
Gadver, heb m'n 10.000ste post gemistsnel bier halen.
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je die net hebt gemist.
Maar hoe moet dat dan met die eerste 6 eieren? Kijkt ze daar niet meer naar om?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze is niet aan het broeden. Ze is nu weer ergens anders eieren aan het leggen.
Opgegetenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met die eerste 6 eieren? Kijkt ze daar niet meer naar om?
Je hebt 6 pulliminati opgegetenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is even sparen voor je een omeletje hebt.
Je weet wel wat dat betekent he? Nu kan je niet meer weg. De illuminati zit in je . Woehahahahaquote:
Ken dat hele gedoe niet. Maar moest spontaan denken aan dat ik keer met Graafschap mee was naar twente uit voor de beker, en die zongen dat. Dus, vandaarquote:
Haha. Leuk liedje jaquote:Op woensdag 1 april 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken dat hele gedoe niet. Maar moest spontaan denken aan dat ik keer met Graafschap mee was naar twente uit voor de beker, en die zongen dat. Dus, vandaar
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 1 april 2015 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha. Leuk liedje ja
Die 1 april van YT is wel leuk. dat ie bij je zoekresultaten steeds aangeeft 'Bedoelde je Darude - Sandstorm by Darude'
tudududu dudududu dududu dududuu tu dududud ududud du dududududududu
Wacht ffquote:Op woensdag 1 april 2015 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Werkt hier ook niet zie ik.
Als k 'm hoor vast wel, maar YT doet die 1 april grap niet. Of was dat een 1 april grap van jou en zit je me te fucken.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht ffje kent Darude - Sandstorm niet?
nooohhhhhhhhh
Ik maak geen grapjes vandaagquote:Op woensdag 1 april 2015 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als k 'm hoor vast wel, maar YT doet die 1 april grap niet. Of was dat een 1 april grap van jou en zit je me te fucken.
1 aprilception.
Ah kijk, als ik op foreigner zoek doet ie 't wel iddquote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes vandaag
Nee maar dat gaf ie net echt aan bij m'n zoekresultaten, zelfs toen ik naar foreigner zat te zoeken.
Ahhh dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 1 april 2015 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah kijk, als ik op foreigner zoek doet ie 't wel idd. Denk alleen muziekvideo's ofzo
Da's een opluchtingquote:
Da's nog maar 3/4 weken terug toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik miste mijn 100k'e post toen echt dik
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's nog maar 3/4 weken terug toch?met jouw tempo
Pff! De helft van mijn aantal posts sinds 2009quote:Op donderdag 2 april 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar 5100 posts in maart.
Dat was maar plek 11.
en ik danquote:Op donderdag 2 april 2015 01:14 schreef Tjacka het volgende:
Lav is geen mod meer. Posten op fok heeft geen zin meer voor mij.
Doei.
[ afbeelding ]
jij bent geen modquote:
Hier is de lucht nog strak blauw?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ik zie ik zie wat jullie niet zien en het was blauw.
Dat zijn we allemaal wel eensquote:Op donderdag 2 april 2015 12:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens strak en blauw
Dat ben ikquote:Op donderdag 2 april 2015 12:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal wel eenstenzij je van de blauwe knoop bent.
Bij twente is dat louter positiefquote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet alles tegelijk, want dan gaat de hele wedstrijd aan je voorbij.
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij twente is dat louter positief
Die begrijpen het toch niet als ze zo onder invloed zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Laat de Twente-supporters het maar niet horen
Ajax-supporters doen dat niet. Die nemen gewoon een andere witte motor: melkquote:Op donderdag 2 april 2015 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Die begrijpen het toch niet als ze zo onder invloed zijn
Lekker knus op de bank, dekentje over en lekker naar tt818 turenquote:Op donderdag 2 april 2015 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax-supporters doen dat niet. Die nemen gewoon een andere witte motor: melk.
Nou dat dusquote:Op donderdag 2 april 2015 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker knus op de bank, dekentje over en lekker naar tt818 turen
C'est la viequote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet alles tegelijk, want dan gaat de hele wedstrijd aan je voorbij.
Blauwen komen en gaan,quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet of ik nog wel in deze sc wil posten zonder lavje als leider
meer danquote:
ha leukquote:Op woensdag 1 april 2015 19:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je die net hebt gemist.
Broederquote:Op donderdag 2 april 2015 14:41 schreef Tjacka het volgende:
ik hoef vandaag niet te drukken bij het poepen
ik heb ook een voorhoofdholteontsteking dingquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meer dan
wist je nog dat we hier allemaal naaktpics gingen posten en lavje dat braaf ging verwijderen
omdat ze ons lief vond
dat zou deze blauwe wel niet doen
Nog niet beter dus?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ook een voorhoofdholteontsteking ding
maar ben niet ziek zeg maar
ook poep ik alleen maar water echt raar
Ik vond 'm wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:47 schreef Tjacka het volgende:
jij hebt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van humor zeker jogy
je amab?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik ook wel
maar ik moet mijn amab wel vast houden natuurlijk
ggmm weer mod dan? of issie gewoon een bastard.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
all mods are bastards (behalve lav en ggmm en kanovinnie)
nee ggmm was een bazenmodquote:Op donderdag 2 april 2015 14:51 schreef Divje het volgende:
[..]
ggmm weer mod dan? of issie gewoon een bastard.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Heb je wel weer gelijk in ja.quote:
2 wekenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef Tjacka het volgende:
Poll: Hoe lang blijft Lav op zwart?
• 1 week
• 2 weken
• 6 maanden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent ziek zeg. Laten ze maar een ander zoeken hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:03 schreef Tjacka het volgende:
heb mij voor vandaag ziek gemeld
vragen ze of ik toch wil werken omdat ze niemand anders hebben
joe doei
Klootzakkenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:03 schreef Tjacka het volgende:
heb mij voor vandaag ziek gemeld
vragen ze of ik toch wil werken omdat ze niemand anders hebben
joe doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |