Whyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed echt een PROEST toen ik dit las.
Misschien was het het element van verrassing.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet toch. Was inderdaad totaal niet grappig nee.
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:
http://home.web.cern.ch/a(...)firm-existence-force
CERN wint dit jaar
CERN wint dit jaar
CERN wint dit jaar
quote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef MotherFoker het volgende:
Gezakt voor mijn theorie, net op allebei de delen van het examen net twee teveel.
Ach wat jammer nouquote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef MotherFoker het volgende:
Gezakt voor mijn theorie, net op allebei de delen van het examen net twee teveel.
Wel wennen hoor dat zwartequote:Op woensdag 1 april 2015 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn veel te lief. En ik ga nergens heen hoor, kan jullie toch niet missen?
Bubble Shooter vind ik echt geweldig. Verstand op nul en net doen alsof ik op IS schietquote:Op woensdag 1 april 2015 16:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel wennen hoor dat zwarte
Ga je nu die vijver graven, en Bubble Shooter spelen in de welverdiende pauzes?
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bubble Shooter vind ik echt geweldig. Verstand op nul en net doen alsof ik op IS schiet.
Haha, heb het vroeger ook heel fanatiek gespeeld. Tot ik in bed lag en nog steeds alle balletjes weg schootquote:
Dat wel. En idd, je ziet die balletjes voor je als je in bed ligt.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, heb het vroeger ook heel fanatiek gespeeld. Tot ik in bed lag en nog steeds alle balletjes weg schooten heb zo ook hele potjes patience gespeeld in gedachten
verslavende rotspelletjes
Klote zeg. Dacht juist dat het de laatste tijd wat beter gingquote:Op woensdag 1 april 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Slecht geslapen vannacht
Half 6 zien worden. Kleine oogjes dit dat
Ze is niet aan het broeden. Ze is nu weer ergens anders eieren aan het leggen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B! Hoegaat het met de kwartels? Heb je nog pics?
Fixed.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef jogy het volgende:
Een koeientopic in F&F heeft een heel andere insteek dan een koeientopic in KPD.
Zal het al te laat zijn om het aan te passen zonder een editbericht?quote:
Hehe, lijkt op mijn uitslag. Ik had gelukkig net 2 fouten minder, en dus wel geslaagd. Even goed oefenen nog, kan het niet meer mis gaan dinsdag!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:43 schreef MotherFoker het volgende:
Heb net mijn uitslag terug, van het onderdeel gevaarherkenning had je 25 vragen en mocht je 13 fouten maken, heb precies 13 fouten daar gemaakt. Bij het tweede onderdeel kennis en inzicht had je 40 vragen en daar mocht je minimaal 5 fout hebben, en helaas heb ik daar net twee teveel gemaakt. Balen!
Opgelegde kans die je daar miste.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:02 schreef jogy het volgende:
Zal het al te laat zijn om het aan te passen zonder een editbericht?
Geen idee eigenlijk maar laat ik de discussie maar serieus houden ook. Lijkt me beterquote:Op woensdag 1 april 2015 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Opgelegde kans die je daar miste.![]()
Is de edittijd zonder tijdsstempel niet 5 minuten? Dan zou het nog net kunnen.
Vandaar ook mijn crosspost naar de SC.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef jogy het volgende:
Geen idee eigenlijk maar laat ik de discussie maar serieus houden ook. Lijkt me beter.
Dank, en je terughoudendheid wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 1 april 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn crosspost naar de SC.![]()
Vond je vergelijking trouwens erg leuk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |