Het is ook niet dat je die net hebt gemistquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Divje het volgende:
Gadver, heb m'n 10.000ste post gemistsnel bier halen.
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je die net hebt gemist.
Maar hoe moet dat dan met die eerste 6 eieren? Kijkt ze daar niet meer naar om?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze is niet aan het broeden. Ze is nu weer ergens anders eieren aan het leggen.
Opgegetenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met die eerste 6 eieren? Kijkt ze daar niet meer naar om?
Je hebt 6 pulliminati opgegetenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is even sparen voor je een omeletje hebt.
Je weet wel wat dat betekent he? Nu kan je niet meer weg. De illuminati zit in je . Woehahahahaquote:
Ken dat hele gedoe niet. Maar moest spontaan denken aan dat ik keer met Graafschap mee was naar twente uit voor de beker, en die zongen dat. Dus, vandaarquote:
Haha. Leuk liedje jaquote:Op woensdag 1 april 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken dat hele gedoe niet. Maar moest spontaan denken aan dat ik keer met Graafschap mee was naar twente uit voor de beker, en die zongen dat. Dus, vandaar
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 1 april 2015 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha. Leuk liedje ja
Die 1 april van YT is wel leuk. dat ie bij je zoekresultaten steeds aangeeft 'Bedoelde je Darude - Sandstorm by Darude'
tudududu dudududu dududu dududuu tu dududud ududud du dududududududu
Wacht ffquote:Op woensdag 1 april 2015 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Werkt hier ook niet zie ik.
Als k 'm hoor vast wel, maar YT doet die 1 april grap niet. Of was dat een 1 april grap van jou en zit je me te fucken.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht ffje kent Darude - Sandstorm niet?
nooohhhhhhhhh
Ik maak geen grapjes vandaagquote:Op woensdag 1 april 2015 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als k 'm hoor vast wel, maar YT doet die 1 april grap niet. Of was dat een 1 april grap van jou en zit je me te fucken.
1 aprilception.
Ah kijk, als ik op foreigner zoek doet ie 't wel iddquote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes vandaag
Nee maar dat gaf ie net echt aan bij m'n zoekresultaten, zelfs toen ik naar foreigner zat te zoeken.
Ahhh dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 1 april 2015 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah kijk, als ik op foreigner zoek doet ie 't wel idd. Denk alleen muziekvideo's ofzo
Da's een opluchtingquote:
Da's nog maar 3/4 weken terug toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik miste mijn 100k'e post toen echt dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |