En ze hebben zulk heerlijk eten in dat strandpaviljoen. Echt, je kunt het zo gek niet bedenken. Visjes worden voor je gebakken en er is saté , lapjes filet en hamburgers en salades en nou ja, alles. En dan een bar met alle dranken die je kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima prima! Goed bezig. Raybannetje op.. en gaan! Lunchen aan het strand. Oh oh oh.
En dan zitten wij hier. In de regen, wind, en kou. Knettergek zijn we eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze hebben zulk heerlijk eten in dat strandpaviljoen. Echt, je kunt het zo gek niet bedenken. Visjes worden voor je gebakken en er is saté , lapjes filet en hamburgers en salades en nou ja, alles. En dan een bar met alle dranken die je kunt verzinnen.
Ja best wel. Ik zou er wel willen wonen eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan zitten wij hier. In de regen, wind, en kou. Knettergek zijn we eigenlijk.
Ik ook, maar ja, dat is zo'n stap. En zou denk nu mijn nichtje niet zo snel meer achterlaten. Stom eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik zou er wel willen wonen eigenlijk.
Dat heb ik met mijn neefjes. Ach, die ontvoer ik gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, dat is zo'n stap. En zou denk nu mijn nichtje niet zo snel meer achterlaten. Stom eigenlijk.
In de kofferquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn neefjes. Ach, die ontvoer ik gewoon
Is dat nou nog niet gebeurd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met Scrummie.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap vrouwen sowieso niet.quote:
Deze zomer, G.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je komende zomer naar Iran?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap vrouwen sowieso niet.
[..]
Deze zomer, G.
[..]
Zie je dan in Iraan deze zomer okdoei!
Pff slome slakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Deze zomer, G.
[..]
Wat nou doei. Ik wil de hele avond met je praten. enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Deze zomer, G.
[..]
quote:
Als het goed is wel!quote:
Beter slome slakken dan naaktslakken!quote:
Deze avond?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat nou doei. Ik wil de hele avond met je praten. enzo
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter slome slakken dan naaktslakken!
Elke avond, elke middag en elke ochtend. Ik wil naast je wakker worden en in slaap vallen, je weg zien dromen in mijn armen, tot in tijden die nog ver weg zijn maar waar ik samen met jou naar toe wilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is wel!
[..]
Beter slome slakken dan naaktslakken!
[..]
Deze avond?
DOE WAT AAN JE BOOS.quote:
quote:
Omg dit is het romantischste wat iemand tegen mij gezegd heeft!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke avond, elke middag en elke ochtend. Ik wil naast je wakker worden en in slaap vallen, je weg zien dromen in mijn armen, tot in tijden die nog ver weg zijn maar waar ik samen met jou naar toe wil
*schud met z'n mouw*quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg dit is het romantischste wat iemand tegen mij gezegd heeft!![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel. Waarom zou ik anders met je gaan trouwen in Iran.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus je meent het niet?OKE OKE. Even huilen.
Makkie tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet volgende week een pitch houden, over mezelf.
Ja, daar dacht ik dus ook al aan. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Makkie toch. Gewoon zeggen dat je de beste bent in alles. Nog vragen?
Altijd toch. Sowiesooooo. Nee, maar ik zou doodsbang zijn. Heb er zo'n hekel aan. Maar jij kan dat wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus ook al aan. Niks aan het handje.Ben vet geweldig alles enzo.
Hoezo zou ik dat wel moeten kunnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd toch. Sowiesooooo. Nee, maar ik zou doodsbang zijn. Heb er zo'n hekel aan. Maar jij kan dat wel!
Vertelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat wel moeten kunnen?
Heb wel een geniale anekdote om mee te beginnen. Dat is al een begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
En nu De Rijdende Rechter kijken.
En het begint verdorie weer te stormen
Wat is er met mijn boobs.quote:
Nee man, ik kan niks positiefs over mezelf vertellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertel
En omdat jij dat gewoon kan, je bent slim enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, ik kan niks positiefs over mezelf vertellen.Wat een rot regel sowieso. Eten wanneer je wil! Vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En genoeg positiefs te vertellen over jezelf. Je mooie ogen, je prachtige haar, je mooie karakter, etc etc.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 22:29:44 ]
Sowieso, wij hebben niet eens pauzes ingeroosterd staan. Sommige docenten...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een rot regel sowieso. Eten wanneer je wil! Vind ik
Naar 't maagdenhuis hiermee. Dat dit kan in Nederland.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso, wij hebben niet eens pauzes ingeroosterd staan. Sommige docenten...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Divje het volgende:
Good LordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles mis mee!quote:
JESUISBROODJEWILLENETENINDELESquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Naar 't maagdenhuis hiermee. Dat dit kan in Nederland.
JADAT!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles mis mee!
[..]
JESUISBROODJEWILLENETENINDELES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |