En ze hebben zulk heerlijk eten in dat strandpaviljoen. Echt, je kunt het zo gek niet bedenken. Visjes worden voor je gebakken en er is saté , lapjes filet en hamburgers en salades en nou ja, alles. En dan een bar met alle dranken die je kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima prima! Goed bezig. Raybannetje op.. en gaan! Lunchen aan het strand. Oh oh oh.
En dan zitten wij hier. In de regen, wind, en kou. Knettergek zijn we eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze hebben zulk heerlijk eten in dat strandpaviljoen. Echt, je kunt het zo gek niet bedenken. Visjes worden voor je gebakken en er is saté , lapjes filet en hamburgers en salades en nou ja, alles. En dan een bar met alle dranken die je kunt verzinnen.
Ja best wel. Ik zou er wel willen wonen eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan zitten wij hier. In de regen, wind, en kou. Knettergek zijn we eigenlijk.
Ik ook, maar ja, dat is zo'n stap. En zou denk nu mijn nichtje niet zo snel meer achterlaten. Stom eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik zou er wel willen wonen eigenlijk.
Dat heb ik met mijn neefjes. Ach, die ontvoer ik gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, dat is zo'n stap. En zou denk nu mijn nichtje niet zo snel meer achterlaten. Stom eigenlijk.
In de kofferquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn neefjes. Ach, die ontvoer ik gewoon
Is dat nou nog niet gebeurd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga al trouwen met Scrummie.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap vrouwen sowieso niet.quote:
Deze zomer, G.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je komende zomer naar Iran?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap vrouwen sowieso niet.
[..]
Deze zomer, G.
[..]
Zie je dan in Iraan deze zomer okdoei!
Pff slome slakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Deze zomer, G.
[..]
Wat nou doei. Ik wil de hele avond met je praten. enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Deze zomer, G.
[..]
quote:
Als het goed is wel!quote:
Beter slome slakken dan naaktslakken!quote:
Deze avond?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat nou doei. Ik wil de hele avond met je praten. enzo
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter slome slakken dan naaktslakken!
Elke avond, elke middag en elke ochtend. Ik wil naast je wakker worden en in slaap vallen, je weg zien dromen in mijn armen, tot in tijden die nog ver weg zijn maar waar ik samen met jou naar toe wilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is wel!
[..]
Beter slome slakken dan naaktslakken!
[..]
Deze avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |