En?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een storm! Hoop dat mijn schutting nog staat
Ja denk ook dat dat de reden is. En Spanje laat het siberisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendschappelijk, dus no pressure, dus dan winnen ze wel.
Spanje heeft trauma aan NLquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja denk ook dat dat de reden is. En Spanje laat het siberisch.
Guus Gelukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
2-0! Wie had dat verwacht? Straks is Guus ineens weer de beste
Het is genant. Die man moet met de beentjes omhoog op de bank gaan liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het bijna genant worden. Guus moet echt stoppen.
Ja joh. Hij moet beschermd worden door zijn familie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is genant. Die man moet met de beentjes omhoog op de bank gaan liggen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Hij moet beschermd worden door zijn familie.
En het begint ook weer harder te waaienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Het barst hier weer los met het onweer.
Ik hou m'n hoofd er wel bij ja. En ik verbrand bruggen. Ga soms een brug te ver, maar non, je ne regrette rien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jouw hoofd is zelf een hoofd.
[..]
Ja natuurlijk.
Bon soir Edithquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou m'n hoofd er wel bij ja. En ik verbrand bruggen. Ga soms een brug te ver, maar non, je ne regrette rien.
Geloof beetje van 't zelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het begint ook weer harder te waaien
Wat is eigenlijk de voorspelling van morgen?
Nog meer van die ellendequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof beetje van 't zelfde.
Bleh. Ik wil zomer. Warmte, vrolijkheid, vogeltjes die fluiten, en terrasjes. En vrouwen met korte rokjes.
Jaaaa, voor altijd. Gaan we ons BNW bedrijf daar starten, elke dag korte rokjes-dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog meer van die ellende
Ga je mee naar Ibiza? Wij allemaal?
Jij niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaa, voor altijd. Gaan we ons BNW bedrijf daar starten, elke dag korte rokjes-dag.
Uiteraard. Wij mannen mogen alleen kleding aan die de vrouwen kiezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij niet hoor![]()
Laat die rokjes maar aan mij over.
Ik heb wel iets leuks voor je in gedachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij mannen mogen alleen kleding aan die de vrouwen kiezen.
Als jij wil dat ik een popje ben, dan ben ik een popje. Popje.quote:
Wowwowowwowowowow. I don't swing that way.quote:
Jij houdt niet van swaffelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij wil dat ik een popje ben, dan ben ik een popje. Popje.
[..]
Wowwowowwowowowow. I don't swing that way.
Hahaha, wil ik 't weten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel iets leuks voor je in gedachten
KB mag voor jou verzinnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Divje het volgende:
Wat mag ik aan Lav? Of delegeer jij en moet KB iets verzinnen.
Prima prima! Goed bezig. Raybannetje op.. en gaan! Lunchen aan het strand. Oh oh oh.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Mooie zwembroek driekwart en lekker shirt
Dat word een paarse broek met roze stippen, een oranje pruik, een elvis jasje en de baard van Kapitein Iglo.quote:
Dont mock me.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat word een paarse broek met roze stippen, een oranje pruik, een elvis jasje en de baard van Kapitein Iglo.
Gaan we volgend jaar carnaval pas naar Ibizaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat word een paarse broek met roze stippen, een oranje pruik, een elvis jasje en de baard van Kapitein Iglo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |