Geen enkel probleem met kinderen van anderen hierquote:Op maandag 30 maart 2015 18:05 schreef MotherFoker het volgende:
Nu begrijp ik waarom mensen zeggen dat kinderen net als scheten zijn, Die van je eigen kan je verdragen maar die van anderen...
Ik ook niet, alleen op een iemand na, aka iemand die wel DNA deelt helaas -.-quote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met kinderen van anderen hier.
Je broertje?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen op een iemand na, aka iemand die wel DNA deelt helaas -.-
Ditoquote:Op maandag 30 maart 2015 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met kinderen van anderen hier.
Hansie!quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dito![]()
Wie schuift er aan vanavond Scrum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapsel
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat let je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapsel
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doen! Pics na de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k wil dit kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |