Stichting Martijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor leuke interviews of leuke onderwerpen ofzo?
Neequote:
Was dat het maar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat je echt een alcoholist bent
Bunny is dood.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Er zitten alleen nog maar vieze krakers in dat drugshol.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Je zit in Amsterdam, ga eens die studenten en vooral de woordvoerder van de uni ondervragen.
Het duurt allemaal wel erg lang daar. Studenten missen door hun protest hun studiepunten, de uni komt doorlopend negatief in het nieuws, die hele situatie lijkt me voor niemand leuk maar hwt duuet maar
Kansloos tuig, gewoon traangas naar binnen en de ME er op af, klaar met dat gezeik.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Je zit in Amsterdam, ga eens die studenten en vooral de woordvoerder van de uni ondervragen.
Het duurt allemaal wel erg lang daar. Studenten missen door hun protest hun studiepunten, de uni komt doorlopend negatief in het nieuws, die hele situatie lijkt me voor niemand leuk maar hwt duuet maar
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.quote:
Ik heb er geen hekel aan, maar het probleem met vrouwen is dat ze dan helemaal niks van vlees in hun mond nemen. En dat is gewoon naar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?
#TeamOpzij is dit met mij eens.
Dit was mijn serieuze antwoord.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.
Het geheim achter een succesvolle hospiteeravond lijkt me ook erg interessant.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?
#TeamOpzij is dit met mij eens.
Dit gaat toch niet over seks he?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar het probleem met vrouwen is dat ze dan helemaal niks van vlees in hun mond nemen. En dat is gewoon naar.
Je leeft nogquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over seks he?
huh nee, wat is dat?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over seks he?
Nu gaan we het krijgen hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten.
Ja, zo denken de mensen die vegatariërs haten. Maar is dat terecht? Hoe is dit beeld ontstaan?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.
Het moet wel Nederlands nieuws zijn dus geen buitenlands tenzij het naar Nederland te 'vertalen' is.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was mijn serieuze antwoord.
http://www.geenstijl.nl/m(...)d_dreigt_uit_tt.html
Of moet het lokaler?
Goed punt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de mensen van FOK! alleen maar aan seks denken?
https://translate.google.nl/quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het moet wel Nederlands nieuws zijn dus geen buitenlands tenzij het naar Nederland te 'vertalen' is.
Moreel superieur is het meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook érg blij dat jij leeft
Ik dacht bij die uitspraak direct aan speciaalbier en daar hoef je je absoluut niet voor te schamenquote:
Dat vind ik persoonlijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verdrag gaat ook voor ons gelden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het moet wel Nederlands nieuws zijn dus geen buitenlands tenzij het naar Nederland te 'vertalen' is.
En zijn vissenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ouders, je broer en ik geven veel om je.
Ik heb geen broer, maar oke bedankt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ouders, je broer en ik geven veel om je.
Eén woord is voldoende. Nee.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een sport artikel: is darten wel of niet een sport?
Nee, dan zijn bordspelletjes dat ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als het nou geen sport blijkt te zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je daar een pagina mee wil vullen moet je wel een groot lettertype uitkiezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen broer, maar oke bedankt.
[..]
Eén woord is voldoende. Nee.
Dat is inderdaad wel interessant. Alleen lastig om een objectieve bron te vinden. Ik ga het eens uitwerken, thanks.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, zo denken de mensen die vegatariërs haten. Maar is dat terecht? Hoe is dit beeld ontstaan?
Ik verwacht een zeer interessant artikel
Een journalistieke paradox, metajournalistiek.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar als het nou geen sport blijkt te zijn
zijn...
Dan is het ook geen sport artikel meer.
Lastige deze
Graag gedaan Dable.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel interessant. Alleen lastig om een objectieve bron te vinden. Ik ga het eens uitwerken, thanks.
Culinair blog als in? Ik zoek nog wel een soort eigen rubriekje. Een collega van mij doet bv. Iedere week iets over een innovatief product.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moreel superieur is het meer.
Ga anders bij je sitetje een leuke culinaire blog doen. Johannes wil je daar wel bij helpen
Is het vlaggetjesweek?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Culinair blog als in? Ik zoek nog wel een soort eigen rubriekje. Een collega van mij doet bv. Iedere week iets over een innovatief product.
Wel overload aan ideeën hier trouwens, thanks.
Wat voor lezers hebben jullie voorbamelijk/veel?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Culinair blog als in? Ik zoek nog wel een soort eigen rubriekje. Een collega van mij doet bv. Iedere week iets over een innovatief product.
Concurrentie in de culinaire wereld: wat is de beste nasi?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ook geen broer.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
broertje
niet broer.
Het draait om details johannes.
Wel een zus?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ook geen broer.
Wij houden niet zo van politiek bij (medium). En we houden ook niet van grote bronnen. We houden het graag klein.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat voor lezers hebben jullie voorbamelijk/veel?
Ander idee, ik blijf doorspuien. Er is veel gezeik om het persoonsgebonden budget van kutlul van Rijn, ga eens gedupeerden interviewen, of juist mensen die er helemaal geen last van hebben. Overlast inventariseren met inter iews en aan de hand daarvan om een reactie van het ministerie vragen
Yolanthe is zwanger, misschien kun je daar iets over schrijven.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van politiek bij (medium). En we houden ook niet van grote bronnen. We houden het graag klein.
Ik vond mijn andere idee ook erg goed voor jouw medium:quote:Op zondag 29 maart 2015 16:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van politiek bij (medium). En we houden ook niet van grote bronnen. We houden het graag klein.
Alleen vinden alleen studenten dat interessant.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het geheim achter een succesvolle hospiteeravond lijkt me ook erg interessant.
Hou de journalistiek dicht bij jezelf
Ja dat dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yolanthe is zwanger, misschien kun je daar iets over schrijven.
Gewoon een roddel dat een of andere Turk (Najib Amhali ofzo) de vader blijkt te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Reageerbuis.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hoe is ze zwanger geworden, en waarom
Dat is inderdaad wel leuk maar eerder iets voor een Universiteitsblad. Wel leuk idee.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn andere idee ook erg goed voor jouw medium:
[..]
Alleen vinden alleen studenten dat interessant.
En misschien ook bezorgde ouders.
En of er pics zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hoe is ze zwanger geworden, en waarom
Of die Belgische voetballer...Cocu, in de Japanse stad Shanghai.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een roddel dat een of andere Turk (Najib Amhali ofzo) de vader blijkt te zijn.
Ja, reactie van Jan Smit toch.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou erg leerzaam zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of die Belgische voetballer...Cocu, in de Japanse stad Shanghai.
Mja, klopt maar vaak zijn die dingen na een beetje research gewoon al bekend en hoef ik er dus niemand over te spreken.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon kleine dingen doen die je jezelf ook afvraagt.
Kopen mensen nog wel DVD's met de opkomst van al dat soort Netflix / Popcorntime diensten?
Of: waarom zijn Nederlandse films zo kut?
Oh ja, dat is dan niet zo'n goed onderwerp, sorry daarvoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, klopt maar vaak zijn die dingen na een beetje research gewoon al bekend en hoef ik er dus niemand over te spreken.
DVD's bijvoorbeeld:
http://www.filmonderzoek.(...)verkoop-dvds-in-2014
Gemakzucht.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan niet zo'n goed onderwerp, sorry daarvoor.
Was laatst ook bij iemand en die ging zomaar vijf euro over maken aan KPN om een of andere film te kunnen zien, ik vind het toch een beetje apart waarom mensen betalen voor dingen die ze ook gratis kunnen krijgen.
Zelf heb ik ook laatst een paar DVD's gekocht, maar dat staat tenminste nog leuk in mijn kast, snap toch niet helemaal waarom zulke Video on demand diensten werken.
Ik niet helaasquote:
Ik kon het vorig jaar een jaar lang gratis aanvragen, maar toen ben ik dat vergeten omdat mijn nieuwe tv niet helemaal goed was eerst. En nu wil ik het niet meerquote:Op zondag 29 maart 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet helaas
Heb tegenwoordig ook niet superveel tijd om series te kijken maar in de zomer zou het wel chill zijn.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:09 schreef Specularium het volgende:
Waarom zeggen mensen waaifaai terwijl het wiefie is?
Ik zou het wel willen, zeker gratis!quote:Op zondag 29 maart 2015 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon het vorig jaar een jaar lang gratis aanvragen, maar toen ben ik dat vergeten omdat mijn nieuwe tv niet helemaal goed was eerst. En nu wil ik het niet meer
Het is ook ui en niet UI.quote:
Netflix is mijn grote liefde.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet helaas
Heb tegenwoordig ook niet superveel tijd om series te kijken maar in de zomer zou het wel chill zijn.
Ja jij moet al helemaal je mond houden, uiquote:
Ik was het vergeten, door dat gedoe om die tv weer goed te krijgen en toen was de actieperiode verstreken en kon ik de bon niet meer insturen.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, zeker gratis!
[..]
Het is ook ui en niet UI.
Ik zeg ook ui.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jij moet al helemaal je mond houden, uiDeze wereld is gestoord.
Hopelijk zijn jullie heel gelukkig samenquote:
Doe eens aardig tegen mij, ik ben je beste vriend.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jij moet al helemaal je mond houden, uiDeze wereld is gestoord.
Ik zou het veel handiger vinden om dat op mijn laptop te hebben. Of telefoon eventueel maar dan gaat de accu nog sneller op dan normaal.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, door dat gedoe om die tv weer goed te krijgen en toen was de actieperiode verstreken en kon ik de bon niet meer insturen.
Dan is het dus gewoon ui.quote:
En dit is nu de kwalijke kant van het via FOK! roddels vergaren over je beste vriendin.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
OMG, ik denk dat ik in een depressie ga schieten...mijn beste vriendin heeft een Libelle-abonnement.
En dat heeft ze gewoon verzwegen voor mij.
Hoe ga ik haar nu vertellen dat haar leven over is?
Dat had ik nog wel kunnen handelen, maar de Libelle.quote:
nee, dit is een andere.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dit is nu de kwalijke kant van het via FOK! roddels vergaren over je beste vriendin.
ja wel 3 eigenlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Linda nog wat te melden?
[..]
Oh je hebt twee beste vriendins.
Geen, dat is het. Met allemaal bespreek ik net weer iets andere dingen.quote:
wat heb je gedaan dan?quote:
Nee sorry, wij zijn wel heteroquote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Kijken jullie wel wielrennen jongens? Het is echt fantastisch.
quote:Op zondag 29 maart 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is wel de raarste bijnaam die ik ooit gekregen heb
Iets lichts eten, beschuit ofzo.quote:
Spannend.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen, dat is het. Met allemaal bespreek ik net weer iets andere dingen.
Ja natuurlijk, heb even een fapje gemaakt op deze formidabele koers.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:39 schreef Mani89 het volgende:
Kijken jullie wel wielrennen jongens? Het is echt fantastisch.
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat ons dat allemaal érg leuk lijkt.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou met jullie wel in een kringetje willen zitten fappen
Kringrukkenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou met jullie wel in een kringetje willen zitten fappen
Ik ben blij om dat te horen.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat ons dat allemaal érg leuk lijkt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Jochie (10) slachtoffer van kettingrukker in Den Haag
Ik versta het wel, ik doe maar geen uitspraken over wat dat over mij zegtquote:Op zondag 29 maart 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
versta er geen reet van, maar daar zul je wel een bepaald iq voor moeten hebben
quote:
Jaquote:Op zondag 29 maart 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Specularium en Tem aan het einde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik wel verbazingwekkend. Maar misschien rendeer jij het best op meets.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik vond het anders wel zuur dat hij geen spelletje wilde spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik wel verbazingwekkend. Maar misschien rendeer jij het best op meets.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Gewoon een spelletje op tafel zetten! Bam!quote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig is hij gemakkelijk te overtuigen
Beginnersgeluk.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een spelletje op tafel zetten! Bam!
#TeamPjohannes was erg in vorm tijdens dat spel.
Maar goed dat jij je strakke broek aanhad.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig is hij gemakkelijk te overtuigen
Ik begin een causaal verband te vermoeden.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar goed dat jij je strakke broek aanhad.
Ja nou leuk, een exact format van de States jatten maar dan met matige kutgrappen waar ik om een Fallon nog wel eens moet lachenquote:
Nou ja, als het nou een goede kloon zou zijn, zou ik het nog kunnen accepteren.quote:
Ik stel een gevecht tot de dood voor tegen Lubachquote:Op zondag 29 maart 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat moet Raymann toch kapot.
Ik ben zelfs vanochtend geweest. Twee dagen achter elkaar dusquote:Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat het voor iemand weer tijd is om lekker te gaan sporten, zodat al die boosheid er even uit kan.
Misschien moet je nog wat meer tips en adviezen geven, dat stelt Timmmmmm altijd wel op prijs.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat het voor iemand weer tijd is om lekker te gaan sporten, zodat al die boosheid er even uit kan.
Komt helemaal goed dit.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vanochtend geweest. Twee dagen achter elkaar dusVolgende keer is dinsdag om 7 uur 's ochtends. Daar komt dus nog wel wat boosheid van
Ik denk dat een lachcursus hem goed zou doen, en dan ook gewoon lekker buiten, in het zonnetje. Gewoon met zijn allen lekker een uur lang lachen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien moet je nog wat meer tips en adviezen geven, dat stelt Timmmmmm altijd wel op prijs.
Zonquote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat een lachcursus hem goed zou doen, en dan ook gewoon lekker buiten, in het zonnetje. Gewoon met zijn allen lekker een uur lang lachen.
Is niet erg, humor is niet te koop. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zometeen een nieuw item van Lubach op de FP.
Denk ik ook, zon doet wonderen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat een lachcursus hem goed zou doen, en dan ook gewoon lekker buiten, in het zonnetje. Gewoon met zijn allen lekker een uur lang lachen.
Jij doet ook je boodschappen bij de Specumart zo te horenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is niet erg, humor is niet te koop. Ik neem het je niet kwalijk.
Ik mag daar pallets sorteren van de baasquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij doet ook je boodschappen bij de Specumart zo te horen [ afbeelding ]
Stop je dan ook wel eens expres splinters in je armen om de pijn draaglijker te maken?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag daar pallets sorteren van de baas
Leve de faraoquote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zometeen een nieuw item van Lubach op de FP.
Ik ook niet!quote:
Ga je nou weer tof lopen doen jaquote:
Ik weet niet wie er gelijk heeft, geen idee waar het over gaat.quote:
Klopt, dit topic is van iedereen, communistische bende dat het ook eigenlijk is ...quote:
Ah, vandaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Peunage het volgende:
Overigens is het zo dat mensen die veel smileys (en PI's) gebruiken meer seks hebben. Zegt de wetenschap![]()
![]()
xd Ghaahahahhaa.
Ik ben blij voor je, incest is toch iets waar niet iedereen voor uit durft te komenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Peunage het volgende:
Overigens is het zo dat mensen die veel smileys (en PI's) gebruiken meer seks hebben. Zegt de wetenschap![]()
![]()
xd Ghaahahahhaa.
And on that bombshell.
quote:
Dat is echt conjovies met je hoofd.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, incest is toch iets waar niet iedereen voor uit durft te komen
Goffer, ging deze TT over mijn hoofdquote:Op maandag 30 maart 2015 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is echt conjovies met je hoofd.
Bedankt oud nieuws, NWS / Hoe meer smileys, des te vaker seks :)quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Peunage het volgende:
![]()
xd Ghaahahahhaa.
And on that bombshell.
Doe even lekker normaal tegen Penage joh, met je tagje.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt oud nieuws, NWS / Hoe meer smileys, des te vaker seks :)
Waar heb jij nou weer last van, zand in je greppel?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe even lekker normaal tegen Penage joh, met je tagje.
Oplettende hoofd.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt oud nieuws, NWS / Hoe meer smileys, des te vaker seks :)
Wat is deze? De aanbiedingen bij de Specumart deze week?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit smaakt dus precies hetzelfde.
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is deze? De aanbiedingen bij de Specumart deze week?
Het is allebei aids, gewoon kraanwater is nog lekkerder dan die zogenaamd gezonde troep.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
Heb ik een keer een normale behulpzame post gaat Henk Apenkut (=elfletterig) het weer verpesten.
Je moeder is helemaal niet lekkerder.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allebei aids, gewoon kraanwater is nog lekkerder dan die zogenaamd gezonde troep.
Gewoon alleen water en bier (en rum) drinken is veel beterquote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
Maar je moet het ook niet drinken voor gezond natuurlijk.
Het is gewoon suikerwater.
Penage drinkt alleen energydrink en hij klapt jou gewoon met zijn frikandelbroodje.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alleen water en bier (en rum) drinken is veel beter.
Lekker ruig doen in de schoolpauzes. Één keer in de maand gewoon eckte Red Bull om superstoer te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage drinkt alleen energydrink en hij klapt jou gewoon met zijn frikandelbroodje.
Oh, sorry, ik wist niet dat dit die ene behulpzame post per maand is die je maakt.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
Heb ik een keer een normale behulpzame post gaat Henk Apenkut (=elfletterig) het weer verpesten.
Laatste zondag van de maand, dat moet je toch ondertussen wel weten ...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik wist niet dat dit die ene behulpzame post per maand is die je maakt.
Tuurlijk, dom van me.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste zondag van de maand, dat moet je toch ondertussen wel weten ...
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij klopt mijn interne klok niet echt, heb eerder het idee dat het een uur later is met die zomertijd
Ik heb snel koude handen en zo Lente achtig is het nou ook weer nietquote:
Helemaal naakt behalve de handschoenen.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb snel koude handen en zo Lente achtig is het nou ook weer nietvoor de rest kan ik best zonder kleren op de fiets zitten.
quote:
Ik vind het wel wat melodramatisch zo op de maandagmiddagquote:
Dit is echt alleen weer met lsd leuk.quote:
Een vrolijker deuntje voor jou dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat melodramatisch zo op de maandagmiddag
Daar word ik niet echt vrolijk vanquote:
Dan gok ik dat je dit ook wel kunt waarderen:quote:
Lekker nummertje Elf, goede tip. Maar de titel doet me wel een beetje denken aan The Beatles, en dan vooral die vreselijk overschatte John Lennon, toch een beetje de Marco Borsato van zijn tijd.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je dit ook wel kunt waarderen:
Wat mij betreft één van de betere nieuwe platen van dit moment.
Man man man, heerlijke muziek om op dood te gaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je dit ook wel kunt waarderen:
Wat mij betreft één van de betere nieuwe platen van dit moment.
Ghahahahahahahahahaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zie je wel dat moslims humor hebben,
Ik lig nu rollend op de vloer lachend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker nummertje Elf, goede tip. Maar de titel doet me wel een beetje denken aan The Beatles, en dan vooral die vreselijk overschatte John Lennon, toch een beetje de Marco Borsato van zijn tijd.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wat dan? Je blijkt sinds een half jaar berichten op de FP te kunnen posten?![]()
Vind jij. Smaak is subjectief he. Ik zou het trouwens niet weten, verschilt nogal bij welke bui ik heb.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
"Imagine" is het beste nummer allertijden.
Nou, ze steken er wel moeite in.quote:
Nee, het is gewoon zo. Alleen heeft nog niet iedereen het in de gaten.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind jij. Smaak is subjectief he. Ik zou het trouwens niet weten, verschilt nogal bij welke bui ik heb.
Hihihihihihi doeiquote:
Ik niet iigquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Alleen heeft nog niet iedereen het in de gaten.
Nieuwe aanbiedingen deze week zeker?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, met je kutgrapjes waar zelfs Ab Normaal om moet huilen.
Is het ook, razende aids (=elfletterig).quote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het maar een zeiknummer.
Met dat plaatje van die treinen valt vast ook wel een leuke Joodse Monopoly te maken.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, met je kutgrapjes waar zelfs Ab Normaal om moet huilen.
Elflettering wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat Specularium zijn kroket aan mij geeft.
Ja, maar ze raken anders over de datum bij de Specumart. Niemand trapt in de aanbieding "Nu tijdelijk een half dozijn halen en maar 6 betalen".quote:Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil helemaal niet dat Specularium zijn kroket aan mij geeft.
Ik las zoiets ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat als je met een PI post dat je dan meer seks krijgt?
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat als je met een PI post dat je dan meer seks krijgt?
Is er trouwens een verband tussen deze twee opmerkingen?quote:
quote:
Ja, maar Fatima trok alle aandacht weer naar zich toequote:Op maandag 30 maart 2015 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Is er trouwens een verband tussen deze twee opmerkingen?
Oh sorry hoor...quote:Op maandag 30 maart 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar Fatima trok alle aandacht weer naar zich toe
En terecht.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar Fatima trok alle aandacht weer naar zich toe
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zie dat jij ook met een PI post en ik nu ook, dusehhh
En, heeft het zijn vruchten al afgeworpen?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En, heeft het zijn vruchten al afgeworpen?
Gelukkig veel lotgenoten hier.quote:
FPquote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was ook altijd maagd, maar nu ineens niet meer.
Je sterrenbeeld klopt niet!
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
<-- Deze PI werkt wel goed, als je vrouw bent.
Het is diep zoeken kennelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
Heeft Henk al nieuwe stukjes geschreven die ik niet ga lezen?
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:42 schreef Specularium het volgende:
Heeft Henk al nieuwe stukjes geschreven die ik niet ga lezen?
Het is al sinds augustus herfstquote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef anonymoussie het volgende:
Hihaho
En het was wel fokking koud vanmorgen met die kutwind.![]()
Waarom duurt die overgang van de winter naar de lente altijd zo fokking lang.
Herfst is gewoon deprimerend grijs kutweer met onnodig veel regen en een temperatuur waar je echt niks mee kanquote:Op maandag 30 maart 2015 17:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Herfst is tussen 10 en 15 graden, in mijn beleving.
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 30 maart 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Herfst is gewoon deprimerend grijs kutweer met onnodig veel regen en een temperatuur waar je echt niks mee kan.
Check die tabel.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:06 schreef Specularium het volgende:
Ga anders even over het weer praten.
Binnen.
Mee eens.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Herfst is gewoon deprimerend grijs kutweer met onnodig veel regen en een temperatuur waar je echt niks mee kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |