Stichting Martijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor leuke interviews of leuke onderwerpen ofzo?
Neequote:
Was dat het maar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat je echt een alcoholist bent
Bunny is dood.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Er zitten alleen nog maar vieze krakers in dat drugshol.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Je zit in Amsterdam, ga eens die studenten en vooral de woordvoerder van de uni ondervragen.
Het duurt allemaal wel erg lang daar. Studenten missen door hun protest hun studiepunten, de uni komt doorlopend negatief in het nieuws, die hele situatie lijkt me voor niemand leuk maar hwt duuet maar
Kansloos tuig, gewoon traangas naar binnen en de ME er op af, klaar met dat gezeik.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Je zit in Amsterdam, ga eens die studenten en vooral de woordvoerder van de uni ondervragen.
Het duurt allemaal wel erg lang daar. Studenten missen door hun protest hun studiepunten, de uni komt doorlopend negatief in het nieuws, die hele situatie lijkt me voor niemand leuk maar hwt duuet maar
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.quote:
Ik heb er geen hekel aan, maar het probleem met vrouwen is dat ze dan helemaal niks van vlees in hun mond nemen. En dat is gewoon naar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?
#TeamOpzij is dit met mij eens.
Dit was mijn serieuze antwoord.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.
Het geheim achter een succesvolle hospiteeravond lijkt me ook erg interessant.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?
#TeamOpzij is dit met mij eens.
Dit gaat toch niet over seks he?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar het probleem met vrouwen is dat ze dan helemaal niks van vlees in hun mond nemen. En dat is gewoon naar.
Je leeft nogquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over seks he?
huh nee, wat is dat?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over seks he?
Nu gaan we het krijgen hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten.
Ja, zo denken de mensen die vegatariërs haten. Maar is dat terecht? Hoe is dit beeld ontstaan?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.
Het moet wel Nederlands nieuws zijn dus geen buitenlands tenzij het naar Nederland te 'vertalen' is.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was mijn serieuze antwoord.
http://www.geenstijl.nl/m(...)d_dreigt_uit_tt.html
Of moet het lokaler?
Goed punt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de mensen van FOK! alleen maar aan seks denken?
https://translate.google.nl/quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het moet wel Nederlands nieuws zijn dus geen buitenlands tenzij het naar Nederland te 'vertalen' is.
Moreel superieur is het meer.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook érg blij dat jij leeft
Ik dacht bij die uitspraak direct aan speciaalbier en daar hoef je je absoluut niet voor te schamenquote:
Dat vind ik persoonlijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verdrag gaat ook voor ons gelden.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het moet wel Nederlands nieuws zijn dus geen buitenlands tenzij het naar Nederland te 'vertalen' is.
En zijn vissenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ouders, je broer en ik geven veel om je.
Ik heb geen broer, maar oke bedankt.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ouders, je broer en ik geven veel om je.
Eén woord is voldoende. Nee.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een sport artikel: is darten wel of niet een sport?
Nee, dan zijn bordspelletjes dat ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar als het nou geen sport blijkt te zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je daar een pagina mee wil vullen moet je wel een groot lettertype uitkiezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen broer, maar oke bedankt.
[..]
Eén woord is voldoende. Nee.
Dat is inderdaad wel interessant. Alleen lastig om een objectieve bron te vinden. Ik ga het eens uitwerken, thanks.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, zo denken de mensen die vegatariërs haten. Maar is dat terecht? Hoe is dit beeld ontstaan?
Ik verwacht een zeer interessant artikel
Een journalistieke paradox, metajournalistiek.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar als het nou geen sport blijkt te zijn
zijn...
Dan is het ook geen sport artikel meer.
Lastige deze
Graag gedaan Dable.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel interessant. Alleen lastig om een objectieve bron te vinden. Ik ga het eens uitwerken, thanks.
Culinair blog als in? Ik zoek nog wel een soort eigen rubriekje. Een collega van mij doet bv. Iedere week iets over een innovatief product.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moreel superieur is het meer.
Ga anders bij je sitetje een leuke culinaire blog doen. Johannes wil je daar wel bij helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |