Stichting Martijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor leuke interviews of leuke onderwerpen ofzo?
Neequote:
Was dat het maar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat je echt een alcoholist bent
Bunny is dood.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Inolvidable het volgende:
Er zitten alleen nog maar vieze krakers in dat drugshol.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Je zit in Amsterdam, ga eens die studenten en vooral de woordvoerder van de uni ondervragen.
Het duurt allemaal wel erg lang daar. Studenten missen door hun protest hun studiepunten, de uni komt doorlopend negatief in het nieuws, die hele situatie lijkt me voor niemand leuk maar hwt duuet maar
Kansloos tuig, gewoon traangas naar binnen en de ME er op af, klaar met dat gezeik.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:40 schreef timmmmm het volgende:
Je zit in Amsterdam, ga eens die studenten en vooral de woordvoerder van de uni ondervragen.
Het duurt allemaal wel erg lang daar. Studenten missen door hun protest hun studiepunten, de uni komt doorlopend negatief in het nieuws, die hele situatie lijkt me voor niemand leuk maar hwt duuet maar
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.quote:
Ik heb er geen hekel aan, maar het probleem met vrouwen is dat ze dan helemaal niks van vlees in hun mond nemen. En dat is gewoon naar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?
#TeamOpzij is dit met mij eens.
Dit was mijn serieuze antwoord.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.
Het geheim achter een succesvolle hospiteeravond lijkt me ook erg interessant.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die eerste Stichting is verboden en Sharia is allang niet meer in opspraak geweest. Maar wel bedankt voor de ideeën.
Omdat vegetariers de wijze waarop vleeseters eten, afkeuren en zich 'beter' voelen door geen vlees te eten. Denk ik. Maar opzich wel leuk om eens wat over te doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen een hekel aan vegetariérs?
#TeamOpzij is dit met mij eens.
Dit gaat toch niet over seks he?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar het probleem met vrouwen is dat ze dan helemaal niks van vlees in hun mond nemen. En dat is gewoon naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |