Bron: http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/02/_neuken_af.htmlquote:: ) = neuken
Lieden die in hun digitale communicatie het inzetten van emoji niet schuwen, neuken over het algemeen vaker.
Dat blijkt uit een omvangrijk onderzoek van Match.com waar Time over bericht. In totaal werden 5.675 singles ondervraagd.
Uit het onderzoek blijkt dat 54 procent van de singles die smileys gebruiken in hun tekstberichten in 2014 de geslachtsdaad in de praktijk bracht. Onder de lieden die geen smileys gebruiken was dit percentage 31 procent.
Trouwen
Verder is ook nog eens gebleken dat hoe meer smileys een persoon bezigt, hoe vaker hij seks heeft. Ook blijkt dat singles die emoji gebruiken vaker de denkfout maken graag te willen trouwen. Ruim zestig procent van hen wil dat, terwijl onder de smileyhaters slechts 30 procent het huwelijksbootje in wil.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja logisch je moet die bitches je emoji sturen
Heb je iets tegen de bible belt? Het is juist goed dat mensen zich in het woord van God verdiepen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef RingBewoner het volgende:
Geslachtsgemeenschap. Woon je soms in de bible-belt?
Nee hoor, niks maar snap niet waarom je het beestje niet gewoon bij de naam noemt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de bible belt? Het is juist goed dat mensen zich in het woord van God verdiepen.
Ja, alleen als katholiek heb je op de bible belt niet zoveel te zoeken, of wel, Kardinaal?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de bible belt? Het is juist goed dat mensen zich in het woord van God verdiepen.
Dat komt door mijn functie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee hoor, niks maar snap niet waarom je het beestje niet gewoon bij de naam noemt.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:10 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Dat komt door mijn functie.
Dat is toch een heel normaal woord? Al vind ik 'de liefde bedrijven' beter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef RingBewoner het volgende:
Geslachtsgemeenschap. Woon je soms in de bible-belt?
En hoe ben jij aan hem gekomen dan, zonder smilies?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef Karina het volgende:
Virtuele seks dan zekerWat een flauwekul.
[..]
Dat is toch een heel normaal woord? Al vind ik 'de liefde bedrijven' beter.
Ik heb een mooie glimlach van mezelf.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe ben jij aan hem gekomen dan, zonder smilies?.
Sex en liefde zijn 2 afzonderlijke dingenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:14 schreef Karina het volgende:
Virtuele seks dan zekerWat een flauwekul.
[..]
Dat is toch een heel normaal woord? Al vind ik 'de liefde bedrijven' beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |