Amenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef mr_jack het volgende:
dat doen die linksen wel vaker, hun eigen werkelijkheid 1:1 projecteren op de rest van de wereld...
quote:
Leg even uit hoe dit helemaal niet erg is.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib![]()
Er wordt vooralsnog geen yizja-belasting geheven volgens henzelf omdat ze in oorlog zijn nog steeds en niet de veiligheid kunnen garanderen die daarbij hoort.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef IPA35 het volgende:
En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
yizja-belasting is natuurlijk belachelijk... Je had de moslims moeten horen hier in NL over de kopvodden tax... Dit terwijl ze zelf liever niet anders zouden doen als ze in de meerderheid waren..quote:Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Er wordt vooralsnog geen yizja-belasting geheven volgens henzelf omdat ze in oorlog zijn nog steeds en niet de veiligheid kunnen garanderen die daarbij hoort.
Daarnaast bevat de coalitie die Idlib bevrijdde ook Nusrah maar niet enkel en alleen hen. De grootste fractie is Ahrar al-Sham in die coalitie in de strijd om idlib. Ook meeste doden gevallen onder hen.
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 30-03-2015 om 22:20:04VIDEO: Civilians fleeing during the battle for #Idlib #Syria https://t.co/QKPcr4RCtW http://t.co/INaoAvEiK1 reageer retweet
Ach, colleteral damage, net zoals dat nu in Yemen gebeurt toch? daar hoor ik jullie soennieten dan weer niet over...quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Slayage het volgende:
assad of de verdoemenis geldt ook voor idlib uiteraard
Idlib : The Moment Two SAA Soldiers Died fighting Nusra Militants
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=8a4_1427742521#C5ZbVO5WXMOZsiFY.99
assad of de verdoemenis wordt al 4 jaar geroepen dus, zat er idd aan te komenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:03 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Ach, colleteral damage, net zoals dat nu in Yemen gebeurt toch? daar hoor ik jullie soennieten dan weer niet over...
Of dacht je dat Assad nu Idlib liet gaan, zo van, ow Al Nusra heeft het ingenomen, nou dan laten wel jullie lekker je gang gaan?
je valt in herhaling...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
assad of de verdoemenis wordt al 4 jaar geroepen dus, zat er idd aan te komen
uhuquote:
Jullie soennieten, jullie sjieten... Je manier van praten maakt je geen haar beter dan beide partijen die in Syrie aan het vechten zijn. Zo zijn ze uiteindelijk ook gaan praten na een jaar/anderhalf oorlog voeren en dat stookte het meer op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:03 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Ach, colleteral damage, net zoals dat nu in Yemen gebeurt toch? daar hoor ik jullie soennieten dan weer niet over...
Of dacht je dat Assad nu Idlib liet gaan, zo van, ow Al Nusra heeft het ingenomen, nou dan laten wel jullie lekker je gang gaan?
Allemaal incidenten eigenlijk is Al Qaida erg lief, net als die vermoorde christenen ook een incident waren.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:16 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op maandag 30-03-2015 om 22:20:04VIDEO: Civilians fleeing during the battle for #Idlib #Syria https://t.co/QKPcr4RCtW http://t.co/INaoAvEiK1 reageer retweet
quote:First Deputy of Iraqi President Nouri al-Maliki affirmed on Monday that the region witnesses big challenges and all should unify efforts to face them.
Al-Maliki, meeting Syria’s Ambassador in Baghdad Sadam Jadaan al-Dandah, said the aim of destabilizing situation in Iraq, Syria and other countries is having them “weak and incapable of facing difficulties.”
He added the Iraqi security forces and popular groups have achieved great victories in their war against gangs of the Islamic State in Iraq and Syria (ISIS) terrorist organization.
For his part, Ambassador Dandah affirmed Syria’s commitment to boost bilateral relations and unify regional and international efforts to face ISIS danger.
“Expanding cooperation and coordination between Syria and Iraq became a necessity to face gangs of death and terrorism which seek to obstruct progress and kill life in Syria and Iraq,” al-Dandah told SANA correspondent in Baghdad.
He was confident the Syrian army and Iraqi forces will defeat terrorism and restore security and stability to all cities in both countries.
twitter:ahmadalissa twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 00:22:54#Kerry criticizes #Syrian elections because there are elections. He does not criticize #Saudi elections because there are NO elections. LOL! reageer retweet
twitter:ahmadalissa twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 00:09:28#Syria: Rebels in #Edlib trample on the head of Ibrahim #Hanano's statue: Resistance hero against #French mandate http://t.co/CyvW24yJHe reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 04:42:26Syrian Army and #Hezbollah close-in Al-Zabadani; they capture a number areas around the city:http://t.co/6gtkp22d32 reageer retweet
"582658336849526784","3125523251","leithfadel","http://pbs.twimg.com/profile_images/582405701210759168/qMTnXLzk_normal.jpg","Mon Mar 30 21:39:07 +0000 2015"]We will never forget Father Francois Mourad - a friar beheaded by the "FSA" in Al-Ghassaniyah - RIP http://t.co/Jei57HVZpi[/tweet]twitter:Isham_AlAssad twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 05:10:0513,000 civilians fled of #Idlib city, supporting by #SAA, before arrival of #Nusra terrorists aka rebels 4 the West. https://t.co/0SaHNFpQy1 reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 00:20:12Pastor Abraham Farah has been kidnapped by the "moderate" rebels in #Idlib - his family just reported his disappearance. #FreeSyria reageer retweet
Nog meer incidenten, het houdt maar niet op.twitter:Syricide twitterde op maandag 30-03-2015 om 20:52:43Ahrar-al-Sham leader warns retaliation against #shiite villages if #Idlib is attacked. https://t.co/GvlKurZOE8 #Syria http://t.co/cuPBUuM6Wp reageer retweet
JANquote:Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Leg even uit hoe dit helemaal niet erg is.
Al is maar 1/10 van de rebellen gematigd. Het tij gaat wel keren.quote:Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij is juist wel een links nave knuffelaar. Hij is namelijk ook militant athest, Isral fan en wannabe PUA (!).
Geef het nog even tijd en ze vechten elkaar straks de tent weer uit. Misschien af en toe een paar flinke bommen er op, maar verder maken ze elkaar wel af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef Szura het volgende:
Tijd dat de coalitie die Nusra-honden ook eens hard gaat aanpakken. 'Gematigde rebellen'.
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 10:46:16BREAKING: ISIS executes at least 30 civilians in central #Syria: monitor - @AFP reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
twitter:markito0171 twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:38:13#Syria #Idlib Rebels cut off electricity for Shiite enclaves Kafarya & Al Fu'ahhttp://t.co/4FnLlMrMZV reageer retweet
hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:01 schreef Slayage het volgende:
wel grappig om te zien trouwens dat wanneer het regime voorheen versterking stuurde naar bepaalde regios, we enorme colonnes pantservoertuigen zagen gaan en we nu enorme colonnes toyotas zien gaan
Waar gaat je voorkeur naar uit wie er in plaats van Assad mag regeren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Geen fsa en sharia in 1 post. Erg zwart wit en je zit te labelen zoals meer mensen doen als ze alles bij elkaar willen gooien om het nog enigeens te kunnen interpreteren. De wereld is in kleur. Je vergeet de koerden, IF, zuidelijk front en ontelbare andere opties.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Waar gaat je voorkeur naar uit wie er in plaats van Assad mag regeren?
Al Nusra?
Ahrar al-Sham?
Daesh?
Niet-bestaand FSA?
En hoe zal het aflopen voor de Christenen, alewieten en sjiieten?
We zien nu al christelijke geestelijken onthoofd worden in door islamisten bezette gebieden.
Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen fsa en sharia in 1 post. Erg zwart wit en je zit te labelen zoals meer mensen doen als ze alles bij elkaar willen gooien om het nog enigeens te kunnen interpreteren. De wereld is in kleur. Je vergeet de koerden, IF, zuidelijk front en ontelbare andere opties.
Ho ho ho. Jullie Assad-liefhebbers hebben Assad vanaf dag 1 gesteund, ook toen jihadisten nog niet op het toneel waren. Vervolgens heeft jullie leider ervoor gezorgd dat de oppositie veranderde enkel in gruwelijke ISIS en Nusrah-beestjes, o.a. door op een dubieus moment na de opstand salafisten vrij te laten. En vol blijdschap wijzen nu jullie erop dat zij er zijn. Dan moet je de consequenties ook aanvaarden, want Assad en Iran gaan op de lange termijn nooit winnen van de Golfratten + Turkije als buurland met een gigantische grens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Koskesh het volgende:
Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
dat moet uiteindelijk blijken, deels omdat de strijd afhankelijk is geworden van wat externe spelers als rusland/china - vs/europa gaan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ho ho ho. Jullie Assad-liefhebbers hebben Assad vanaf dag 1 gesteund, ook toen jihadisten nog niet op het toneel waren. Vervolgens heeft jullie leider ervoor gezorgd dat de oppositie veranderde enkel in gruwelijke ISIS en Nusrah-beestjes, o.a. door op een dubieus moment na de opstand salafisten vrij te laten. En vol blijdschap wijzen nu jullie erop dat zij er zijn. Dan moet je de consequenties ook aanvaarden, want Assad en Iran gaan op de lange termijn nooit winnen van de Golfratten + Turkije als buurland met een gigantische grens.
Liever Assad in Idlib dan die haatbaarden van Al-Nusra, waar iedereen gexecuteerd wordt omdat ze de achterlijke Islamideologie niet delen met AN.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Geen van allen gaat echt ingrijpen, die kans is zeer klein. Boots on the ground bedoel ik dan. Die rebellen zijn er zoveel die gaan niet verdwijnen en hebben financiele steun van landen die gewoon veel vermogender zijn dan dan Iran en Rusland op lange termijn. Hoe langer en verder Syrie wordt uitgeput hoe dieper Iran en Rusland moeten gaan om Assad aan de macht te houden, zijn hele land en economie is verwoest en rekeningen moeten worden betaald en ook nieuwe wapens en munitie, alsmede militairen en heel militair apparaat alsmede bestuurlijke.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef Slayage het volgende:
dat moet uiteindelijk blijken, deels omdat de strijd afhankelijk is geworden van wat externe spelers als rusland/china - vs/europa gaan doen
an?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Liever Assad in Idlib dan die haatbaarden van Al-Nusra, waar iedereen gexecuteerd wordt omdat ze de achterlijke Islamideologie niet delen met AN.
het probleem is dat china de russen als mede de iraniers financieel steuntquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Geen van allen gaat echt ingrijpen, die kans is zeer klein. Boots on the ground bedoel ik dan. Die rebellen zijn er zoveel die gaan niet verdwijnen en hebben financiele steun van landen die gewoon veel vermogender zijn dan dan Iran en Rusland op lange termijn. Hoe langer en verder Syrie wordt uitgeput hoe dieper Iran en Rusland moeten gaan om Assad aan de macht te houden, zijn hele land en economie is verwoest en rekeningen moeten worden betaald en ook nieuwe wapens en munitie, alsmede militairen en heel militair apparaat alsmede bestuurlijke.
De Golfstaten + Turkije als aangrenzend land met een immens lange grens hebben op de langere termijn het voordeel. De Golflanden financieel en Turkije met zo'n lange grens, daar kan je Assad mee pijn doen. En deze landen gaan een aanblijven van Assad niet accepteren, niets wat daarop duidt. Dan kan de VS dat wel willen maar deze landen houden de rebellen en strijd levend en niet de VS. De VS is in dit hele conflict slechts een bijzaak.
Maar wat zou de VS kunnen doen? Enige wat over blijft is of Assad vol steunen of boots on the ground. Die luchtbombardementen zonder boots on the ground helpen niet heel veel. Beiden is zeer onwaarschijnlijk. Ik zet mijn geld op de langere termijn op de Golfstaten en Erdogan. Gewoon puur omdat Saudie Arabie makkelijk nog sloten met geld in dit conflict kan gooien zonder enige moeite en jarenlang. Of tandje bij zetten. Maar het gaat nog erg lang duren want ook Iran gaat intensiveren straks met milities omdat Assad gewoon hulp nodig heeft om niet langzaam af te glijden. En Saudie Arabie heeft de olieprijs al flink doen dalen om Iran en wellicht Rusland hard te pakken. Iran ook al met de calculatie dat hun overeenkomen met de Amerikanen en wellicht sancties komen te vervallen. Zodoende dat ze hen toch economisch willen pakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef Slayage het volgende:
het probleem is dat china de russen als mede de iraniers financieel steunt
de VS is op dit moment wel een bijzaak, maar ze kunnen als ze dat zouden willen een beslissende rol spelen, echter flip flop obama zal het verschil niet uitmaken, maar mogelijk de volgende president
Nog ff, ik ben geen moslim. Je bent zelf een extremist door assad etc aan te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:
[..]
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Maar wel een vlag van het FSA en Iraaks-Koerdistan hebben als avatar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
twitter:arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
Onzin, Hezbollah is alleen maar sterker geworden. Zelfs de zionisten zeggen dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef firefly3 het volgende:
Hezbollah is inmiddels ook al failliet. De meeste "assadisten" zijn nu goedkope afghanen die nog net kunnen klokkijken.
Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:
[..]
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:
Niet alleen wahhabisten extreme sjieten, ook veel "normale" soennietensjieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaidahet Mullahregime in Iran en de sjitische doodseskaders die Teheran financieert.
Nee joh, ze hebben geen issues. Het komt allemaal door de zionisten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.
Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen
Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.
Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen
Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.
Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen
Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Zo blijkt maar weer dat 1.) Wahhabi invloeding sterk zijn en 2) de hedendaagse Soennitische orthodoxie niet wezenlijk anders lijkt te zijn dan Wahhabisme.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.
Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Siitische extremisten zijn goed in het schreeuwen over al qaeda. Ik mag geen van beiden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef reza1 het volgende:
[..]
Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran.Verder er op ingaan doe ik dan ook niet.
Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.
Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.
Daar kun je geen onderscheid in maken. Ga je 't vragen aan mensen: ben je shia of soenniet? Als ze weten dat shia's gratie krijgen, wordt iedereen opeens shiaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Ik hoop alleen dat het domme volk dan nog in staat is onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld soennieten en shia en zo. Die laatste zijn sowieso geen probleem voor ons.
Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Nieuwe fsa brigade in Daraa, conflict reporter twitter.
[ afbeelding ]
Zeker waar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen.
Ik vind het wel zielig voor de Syriers, hun land is gekaapt doo islamofascisten en dictators.
Ik moet er gewoon om lachen. Ji begrijpt dat die troepen niet meer dan 20 000 zijn, en de jihadisten meer dan 100 000 zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Komt ie weer met z'n onzinargument, gescreend door westerse inlichtingendiensten, dus niet extremistisch. Man man man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
quote:IS richt bloedbad aan in Syrisch dorp
Strijders van Islamitische Staat (IS) hebben een bloedbad aangericht in een dorp in centraal Syri.
Volgens het Syrische Observatorium voor Mensenrechten doodden de extremisten zeker 37 inwoners van het dorp al-Mabudja, ten oosten van de stad Hama.
Onder de doden zijn kinderen en vrouwen. Van enkele slachtoffers was de keel doorgesneden. Anderen werden doodgeschoten of verbrand. In het dorp leefden sjiieten, soennieten en alawieten. Er worden nog inwoners vermist. Het dorp is inmiddels weer onder controle van het Syrische leger.
Door: ANP
Derka derka!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Maar ze zijn wel gescreend door de Fransen en de Mossad, dus dan is het goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven. Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is.
Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa.
Ja lekker allemaal separatistische clubjes en duizenden doden, werkte wel goed ja. En anders gewoon genocide op minderheden toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.
Je bent van de realiteit compleet los als jij denkt dat een Attaturk assimilatiepolitiek in Europa haalbaar is. Dan moet je een regime als dat van Assad nastreven en willen instaleren of dat in Peking. Je vergeet dat Attaturk zijn politiek met harde hand heeft opgelegd. Je moet dan dus de democratie ontmantelen want binnen een parlementaire democratie waar concessies worden gedaan sneuvelen dit soort plannetjes gewoon.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.
Je haalt nationaal-etnische identiteit en religieuze door elkaar nu. Je verwees naar de Islam in NL oftewel religieuze identiteit. Die is door Attaturk ook geprobeerd te onderdrukken maar nu blijkt met Erdogan's vele verkiezingswinsten (en AKP) dat die identiteit gewoon een comeback maakt min of meer. Daarnaast heeft de assimilatie wat betreft Turkse Koerden in ieder geval niet helemaal gewerkt zoals men hoopte. Die voelen zich vaak nog uitgesproken Koerdisch, ook als ze enkel nog Turks spreken. Dat nationale gevoel is dus niet weggenomen.quote:In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.
Dat laatste is waar. Maar het gaat nooit gebeuren. Lectuur verbieden of zelfs salafisme gaat tegen kernwaarden van Europese democratieen in dus ja.quote:Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.
Ik geef het een kleine kans. Maar wie weet heb ik het mis.quote:Hopelijk komt die assimilatiepolitiek er ooit eens.
In Nederland bedoel ik he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]_!
Als je een burgeroorlog in pakweg Spanje of Itali wil ontketenen wel ja, of houd je de inheemse minderheden buiten schot?
Het heeft wel gewerkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja lekker allemaal separatistische clubjes en duizenden doden, werkte wel goed ja. En anders gewoon genocide op minderheden toch?
Een assimilatiepolitiek haal je dan ook niet meteen doorheen. Dat doe je langzaam. Met kleine stappen. De mensen goed verdelen ipv in 1 stad te gooien zodat ze juist naar elkaar toetrekken(zoals Den Haag en Rotterdam). Zo kunnen ze sneller wennen aan de Nederlandse cultuur. Dat is echter iets wat zou hadden gemoeten, is helaas niet gebeurd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Je bent van de realiteit compleet los als jij denkt dat een Attaturk assimilatiepolitiek in Europa haalbaar is. Dan moet je een regime als dat van Assad nastreven en willen instaleren of dat in Peking. Je vergeet dat Attaturk zijn politiek met harde hand heeft opgelegd. Je moet dan dus de democratie ontmantelen want binnen een parlementaire democratie waar concessies worden gedaan sneuvelen dit soort plannetjes gewoon.
Ataturk heeft de islam niet onderdrukt. Sterker nog, hij heeft de Koran in het Turks laten vertalen. Hij heeft mensen alfabetisch gemaakt, zodat ze die ook konden lezen. Erdogan's succes komt trouwens door het falen van de corrupte coup-leides voor hem, niet door Ataturk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Je haalt nationaal-etnische identiteit en religieuze door elkaar nu. Je verwees naar de Islam in NL oftewel religieuze identiteit. Die is door Attaturk ook geprobeerd te onderdrukken maar nu blijkt met Erdogan's vele verkiezingswinsten (en AKP) dat die identiteit gewoon een comeback maakt min of meer.
De helft van hen stemt op Erdogan en haat de Koerdische partij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Daarnaast heeft de assimilatie wat betreft Turkse Koerden in ieder geval niet helemaal gewerkt zoals men hoopte. Die voelen zich vaak nog uitgesproken Koerdisch, ook als ze enkel nog Turks spreken. Dat nationale gevoel is dus niet weggenomen.
Salafisme verbieden gaat niet in tegen onze kernwaarden. Salafisme is een ernstige ideologie. Nazisme en andere extreme ideologieen zijn ook verbannen in EU.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Dat laatste is waar. Maar het gaat nooit gebeuren. Lectuur verbieden of zelfs salafisme gaat tegen kernwaarden van Europese democratieen in dus ja.
Revoluties gebeuren altijd onverwachts.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Ik geef het een kleine kans. Maar wie weet heb ik het mis.
Vergeleken met Basken of Catalanen zijn het schatjes, nooit gedonder mee geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef IPA35 het volgende:
Die Friezen zijn wel allemaal staatsgevaarlijk anders.
Catalanen zijn gewoon zeikballen. Basken kan ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vergeleken met Basken of Catalanen zijn het schatjes, nooit gedonder mee geweest.
Genocide en deportatie werken altijd als je het goed uitvoert, kijk maar naar Polen, Tsjechi en Oost-Pruisen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
In Nederland bedoel ik he.
[..]
Het heeft wel gewerkt.
Wegpesten ook. Het aantal inheemse Grieken in Istanbul is op n hand te tellen immers.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Genocide en deportatie werken altijd als je het goed uitvoert, kijk maar naar Polen, Tsjechi en Oost-Pruisen.
Catalanen zijn geen zeikballen. Ze zijn slachtoffer van hetzelfde rijk waar Nederland zich van af heeft gescheiden in 1588.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Catalanen zijn gewoon zeikballen. Basken kan ik wel begrijpen.
Catalanen zijn sprekers van een Spaans dialect net als Friezen ook gewoon een Nederlands dialect spreken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Catalanen zijn geen zeikballen. Ze zijn slachtoffer van hetzelfde rijk waar Nederland zich van af heeft gescheiden in 1588.
En joden. Zeker als Duitsers het uitvoeren werkt het goed dus, punktlich enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef UpsideDown het volgende:
Genocide en deportatie werken altijd als je het goed uitvoert, kijk maar naar Polen, Tsjechi en Oost-Pruisen.
Het Catalaans is geen Spaans dialect. Het Catalaans is een onafhankelijke taal. Net zoals het Nederlands een onafhankelijke taal is van het Duits.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Catalanen zijn sprekers van een Spaans dialect net als Friezen ook gewoon een Nederlands dialect spreken.
Inderdaad. Zulke fascistische praktijken werken contraproductief en hebben in het geval van de joden geleid tot een Joodse (onzin)staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
En joden. Zeker als Duitsers het uitvoeren werkt het goed dus, punktlich enzo.
Maar ze zijn wel weg uit Duitsland en vele Europese landen. En dat was het doel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef UpsideDown het volgende:
Inderdaad. Zulke fascistische praktijken werken contraproductief en hebben in geval van de joden geleid tot een Joodse (onzin)staat.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel weg uit Duitsland en vele Europese landen. En dat was het doel.
Op wat orthodoxe radicalen in Antwerpen na dan, juist die hadden wel daar heen gemogen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel weg uit Duitsland en vele Europese landen. En dat was het doel.
Velen zijn juist anti-zionistisch. Niet teveel Joods Actueel lezen h.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Op wat orthodoxe radicalen in Antwerpen na dan, juist die hadden wel daar heen gemogen.
En dat zijn weer Engelse dialecten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Catalanen zijn sprekers van een Spaans dialect net als Friezen ook gewoon een Nederlands dialect spreken.
Dat zal wel, maar ze lopen er bij als woestijnrakkers.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Velen zijn juist anti-zionistisch. Niet teveel Joods Actueel lezen h.
Zijn maar zo weinig van dat ze nu schattig zijn in kleine aantallen, enigszins authentiek en ook zijn uitgeroepen bij de judeo-christelijke cultuur te horenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef UpsideDown het volgende:
Op wat orthodoxe radicalen in Antwerpen na dan, juist die hadden wel daar heen gemogen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:
Er is slechts een Judeo-Islamitische cultuur, geen Judeo-Christelijke.
Joden zijn jullie dhimmies, niet de onze.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als zelfs een verdomd kafir dit zegt.
Christenen niet minder bro, zijn mogen er ook bij, soort van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Joden zijn jullie dhimmies, niet de onze.
#JeSuisCharlieMartelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Christenen niet minder bro, zijn mogen er ook bij, soort van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |