abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2015 @ 22:11:58 #201
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151207208
Enige vorm van relativering ontbreekt bij hem iig volledig, terwijl hij anderen constant beschuldigd van 'zwart-wit denken'.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 22:12:08 #202
365082 IPA35
Patriarch
pi_151207220
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:07 schreef mr_jack het volgende:
dat doen die linksen wel vaker, hun eigen werkelijkheid 1:1 projecteren op de rest van de wereld...
Amen
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151207303
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Lokpost.
quote:
8s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib :')

Leg even uit hoe dit helemaal niet erg is.
pi_151209354
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef IPA35 het volgende:
En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
Er wordt vooralsnog geen yizja-belasting geheven volgens henzelf omdat ze in oorlog zijn nog steeds en niet de veiligheid kunnen garanderen die daarbij hoort.

Daarnaast bevat de coalitie die Idlib bevrijdde ook Nusrah maar niet enkel en alleen hen. De grootste fractie is Ahrar al-Sham in die coalitie in de strijd om idlib. Ook meeste doden gevallen onder hen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151209476
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:06 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Er wordt vooralsnog geen yizja-belasting geheven volgens henzelf omdat ze in oorlog zijn nog steeds en niet de veiligheid kunnen garanderen die daarbij hoort.

Daarnaast bevat de coalitie die Idlib bevrijdde ook Nusrah maar niet enkel en alleen hen. De grootste fractie is Ahrar al-Sham in die coalitie in de strijd om idlib. Ook meeste doden gevallen onder hen.
yizja-belasting is natuurlijk belachelijk... Je had de moslims moeten horen hier in NL over de kopvodden tax... Dit terwijl ze zelf liever niet anders zouden doen als ze in de meerderheid waren..

Verder kunnen er niet genoeg doden vallen bij Ahrar al-Sham en consorten.
pi_151209646
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 30 maart 2015 @ 23:16:11 #207
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151210940
assad of de verdoemenis geldt ook voor idlib uiteraard



Idlib : The Moment Two SAA Soldiers Died fighting Nusra Militants

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=8a4_1427742521#C5ZbVO5WXMOZsiFY.99

[ Bericht 17% gewijzigd door Slayage op 30-03-2015 23:58:09 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151211301
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Slayage het volgende:
assad of de verdoemenis geldt ook voor idlib uiteraard


Idlib : The Moment Two SAA Soldiers Died fighting Nusra Militants

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=8a4_1427742521#C5ZbVO5WXMOZsiFY.99
Ach, colleteral damage, net zoals dat nu in Yemen gebeurt toch? daar hoor ik jullie soennieten dan weer niet over...

Of dacht je dat Assad nu Idlib liet gaan, zo van, ow Al Nusra heeft het ingenomen, nou dan laten wel jullie lekker je gang gaan?
pi_151211352
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:03 schreef mr_jack het volgende:

[..]

Ach, colleteral damage, net zoals dat nu in Yemen gebeurt toch? daar hoor ik jullie soennieten dan weer niet over...

Of dacht je dat Assad nu Idlib liet gaan, zo van, ow Al Nusra heeft het ingenomen, nou dan laten wel jullie lekker je gang gaan?
assad of de verdoemenis wordt al 4 jaar geroepen dus, zat er idd aan te komen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151211392
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

assad of de verdoemenis wordt al 4 jaar geroepen dus, zat er idd aan te komen
je valt in herhaling...
pi_151211404
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:07 schreef mr_jack het volgende:

[..]

je valt in herhaling...
uhu
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 31 maart 2015 @ 02:12:57 #213
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_151213198
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 00:03 schreef mr_jack het volgende:

[..]

Ach, colleteral damage, net zoals dat nu in Yemen gebeurt toch? daar hoor ik jullie soennieten dan weer niet over...

Of dacht je dat Assad nu Idlib liet gaan, zo van, ow Al Nusra heeft het ingenomen, nou dan laten wel jullie lekker je gang gaan?
Jullie soennieten, jullie sjieten... Je manier van praten maakt je geen haar beter dan beide partijen die in Syrie aan het vechten zijn. Zo zijn ze uiteindelijk ook gaan praten na een jaar/anderhalf oorlog voeren en dat stookte het meer op.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_151213436


_O_
pi_151213441
@leithfadel: Tiger Forces report they're in #Idlib - this is an alleged photo of Col. Suheil Al-Hassan in Al-Mastouma: http://t.co/f1KxhDk3Y3



@IvanSidorenko1: #Syria #Idlib Syrian Arab Army Soldier's are actually confirming Colonel Hassan Suhail is in Idlib. http://t.co/KiADnwNyWV
pi_151213581
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 03:46 schreef Montana_ir het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Baas _O_
pi_151213606
quote:
Allemaal incidenten eigenlijk is Al Qaida erg lief, net als die vermoorde christenen ook een incident waren.
pi_151213636
Syria, Iraq discuss means to confront terrorism
quote:
First Deputy of Iraqi President Nouri al-Maliki affirmed on Monday that the region witnesses big challenges and all should unify efforts to face them.
Al-Maliki, meeting Syria’s Ambassador in Baghdad Sadam Jadaan al-Dandah, said the aim of destabilizing situation in Iraq, Syria and other countries is having them “weak and incapable of facing difficulties.”
He added the Iraqi security forces and popular groups have achieved great victories in their war against gangs of the Islamic State in Iraq and Syria (ISIS) terrorist organization.
For his part, Ambassador Dandah affirmed Syria’s commitment to boost bilateral relations and unify regional and international efforts to face ISIS danger.
“Expanding cooperation and coordination between Syria and Iraq became a necessity to face gangs of death and terrorism which seek to obstruct progress and kill life in Syria and Iraq,” al-Dandah told SANA correspondent in Baghdad.
He was confident the Syrian army and Iraqi forces will defeat terrorism and restore security and stability to all cities in both countries.
pi_151213646
ahmadalissa twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 00:22:54 #Kerry criticizes #Syrian elections because there are elections. He does not criticize #Saudi elections because there are NO elections. LOL! reageer retweet
ahmadalissa twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 00:09:28 #Syria: Rebels in #Edlib trample on the head of Ibrahim #Hanano's statue: Resistance hero against #French mandate http://t.co/CyvW24yJHe reageer retweet
pi_151213704
leithfadel twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 04:42:26 Syrian Army and #Hezbollah close-in Al-Zabadani; they capture a number areas around the city:http://t.co/6gtkp22d32 reageer retweet
Isham_AlAssad twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 05:10:05 13,000 civilians fled of #Idlib city, supporting by #SAA, before arrival of #Nusra terrorists aka rebels 4 the West. https://t.co/0SaHNFpQy1 reageer retweet
"582658336849526784","3125523251","leithfadel","http://pbs.twimg.com/profile_images/582405701210759168/qMTnXLzk_normal.jpg","Mon Mar 30 21:39:07 +0000 2015"]We will never forget Father Francois Mourad - a friar beheaded by the "FSA" in Al-Ghassaniyah - RIP http://t.co/Jei57HVZpi[/tweet]
pi_151213712
leithfadel twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 00:20:12 Pastor Abraham Farah has been kidnapped by the "moderate" rebels in #Idlib - his family just reported his disappearance. #FreeSyria reageer retweet
Syricide twitterde op maandag 30-03-2015 om 20:52:43 Ahrar-al-Sham leader warns retaliation against #shiite villages if #Idlib is attacked. https://t.co/GvlKurZOE8 #Syria http://t.co/cuPBUuM6Wp reageer retweet
Nog meer incidenten, het houdt maar niet op.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 07:59:38 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_151214018
Tijd dat de coalitie die Nusra-honden ook eens hard gaat aanpakken. 'Gematigde rebellen' :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_151214098
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:13 schreef Peunage het volgende:

[..]


[..]

Leg even uit hoe dit helemaal niet erg is.
JAN
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151214149
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij is juist wel een links nave knuffelaar. Hij is namelijk ook militant athest, Isral fan en wannabe PUA (!).
Al is maar 1/10 van de rebellen gematigd. Het tij gaat wel keren.

Ja, ik ben een israel fan. Israel is een land dat het goed gedaan heeft in het middenoosten.

Ik heb al een langere tijd een relatie. Ook gewoon aangesproken in plaats van de standaardwijze van datingsites, chats of kenniskring.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151216411
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef Szura het volgende:
Tijd dat de coalitie die Nusra-honden ook eens hard gaat aanpakken. 'Gematigde rebellen' :').
Geef het nog even tijd en ze vechten elkaar straks de tent weer uit. Misschien af en toe een paar flinke bommen er op, maar verder maken ze elkaar wel af.
pi_151216977
rConflictNews twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 10:46:16 BREAKING: ISIS executes at least 30 civilians in central #Syria: monitor - @AFP reageer retweet
pi_151218881
arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05 The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
markito0171 twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:38:13 #Syria #Idlib Rebels cut off electricity for Shiite enclaves Kafarya & Al Fu'ahhttp://t.co/4FnLlMrMZV reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151219372
wel grappig om te zien trouwens dat wanneer het regime voorheen versterking stuurde naar bepaalde regios, we enorme colonnes pantservoertuigen zagen gaan en we nu enorme colonnes toyotas zien gaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151220058
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:01 schreef Slayage het volgende:
wel grappig om te zien trouwens dat wanneer het regime voorheen versterking stuurde naar bepaalde regios, we enorme colonnes pantservoertuigen zagen gaan en we nu enorme colonnes toyotas zien gaan
hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151220963
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Waar gaat je voorkeur naar uit wie er in plaats van Assad mag regeren?
Al Nusra?
Ahrar al-Sham?
Daesh?
Niet-bestaand FSA?

En hoe zal het aflopen voor de Christenen, alewieten en sjiieten?
We zien nu al christelijke geestelijken onthoofd worden in door islamisten bezette gebieden.

Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
pi_151220988
Hezbollah is inmiddels ook al failliet. De meeste "assadisten" zijn nu goedkope afghanen die nog net kunnen klokkijken. :D
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151221072
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Waar gaat je voorkeur naar uit wie er in plaats van Assad mag regeren?
Al Nusra?
Ahrar al-Sham?
Daesh?
Niet-bestaand FSA?

En hoe zal het aflopen voor de Christenen, alewieten en sjiieten?
We zien nu al christelijke geestelijken onthoofd worden in door islamisten bezette gebieden.

Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
Geen fsa en sharia in 1 post. Erg zwart wit en je zit te labelen zoals meer mensen doen als ze alles bij elkaar willen gooien om het nog enigeens te kunnen interpreteren. De wereld is in kleur. Je vergeet de koerden, IF, zuidelijk front en ontelbare andere opties.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151221284
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen fsa en sharia in 1 post. Erg zwart wit en je zit te labelen zoals meer mensen doen als ze alles bij elkaar willen gooien om het nog enigeens te kunnen interpreteren. De wereld is in kleur. Je vergeet de koerden, IF, zuidelijk front en ontelbare andere opties.
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
pi_151222118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Koskesh het volgende:
Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
Ho ho ho. Jullie Assad-liefhebbers hebben Assad vanaf dag 1 gesteund, ook toen jihadisten nog niet op het toneel waren. Vervolgens heeft jullie leider ervoor gezorgd dat de oppositie veranderde enkel in gruwelijke ISIS en Nusrah-beestjes, o.a. door op een dubieus moment na de opstand salafisten vrij te laten. En vol blijdschap wijzen nu jullie erop dat zij er zijn. Dan moet je de consequenties ook aanvaarden, want Assad en Iran gaan op de lange termijn nooit winnen van de Golfratten + Turkije als buurland met een gigantische grens.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151222282
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ho ho ho. Jullie Assad-liefhebbers hebben Assad vanaf dag 1 gesteund, ook toen jihadisten nog niet op het toneel waren. Vervolgens heeft jullie leider ervoor gezorgd dat de oppositie veranderde enkel in gruwelijke ISIS en Nusrah-beestjes, o.a. door op een dubieus moment na de opstand salafisten vrij te laten. En vol blijdschap wijzen nu jullie erop dat zij er zijn. Dan moet je de consequenties ook aanvaarden, want Assad en Iran gaan op de lange termijn nooit winnen van de Golfratten + Turkije als buurland met een gigantische grens.
dat moet uiteindelijk blijken, deels omdat de strijd afhankelijk is geworden van wat externe spelers als rusland/china - vs/europa gaan doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2015 @ 13:34:51 #236
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151222649
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Liever Assad in Idlib dan die haatbaarden van Al-Nusra, waar iedereen gexecuteerd wordt omdat ze de achterlijke Islamideologie niet delen met AN.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_151222678
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef Slayage het volgende:
dat moet uiteindelijk blijken, deels omdat de strijd afhankelijk is geworden van wat externe spelers als rusland/china - vs/europa gaan doen
Geen van allen gaat echt ingrijpen, die kans is zeer klein. Boots on the ground bedoel ik dan. Die rebellen zijn er zoveel die gaan niet verdwijnen en hebben financiele steun van landen die gewoon veel vermogender zijn dan dan Iran en Rusland op lange termijn. Hoe langer en verder Syrie wordt uitgeput hoe dieper Iran en Rusland moeten gaan om Assad aan de macht te houden, zijn hele land en economie is verwoest en rekeningen moeten worden betaald en ook nieuwe wapens en munitie, alsmede militairen en heel militair apparaat alsmede bestuurlijke.

De Golfstaten + Turkije als aangrenzend land met een immens lange grens hebben op de langere termijn het voordeel. De Golflanden financieel en Turkije met zo'n lange grens, daar kan je Assad mee pijn doen. En deze landen gaan een aanblijven van Assad niet accepteren, niets wat daarop duidt. Dan kan de VS dat wel willen maar deze landen houden de rebellen en strijd levend en niet de VS. De VS is in dit hele conflict slechts een bijzaak.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151222697
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Liever Assad in Idlib dan die haatbaarden van Al-Nusra, waar iedereen gexecuteerd wordt omdat ze de achterlijke Islamideologie niet delen met AN.
an?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151222839
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Geen van allen gaat echt ingrijpen, die kans is zeer klein. Boots on the ground bedoel ik dan. Die rebellen zijn er zoveel die gaan niet verdwijnen en hebben financiele steun van landen die gewoon veel vermogender zijn dan dan Iran en Rusland op lange termijn. Hoe langer en verder Syrie wordt uitgeput hoe dieper Iran en Rusland moeten gaan om Assad aan de macht te houden, zijn hele land en economie is verwoest en rekeningen moeten worden betaald en ook nieuwe wapens en munitie, alsmede militairen en heel militair apparaat alsmede bestuurlijke.

De Golfstaten + Turkije als aangrenzend land met een immens lange grens hebben op de langere termijn het voordeel. De Golflanden financieel en Turkije met zo'n lange grens, daar kan je Assad mee pijn doen. En deze landen gaan een aanblijven van Assad niet accepteren, niets wat daarop duidt. Dan kan de VS dat wel willen maar deze landen houden de rebellen en strijd levend en niet de VS. De VS is in dit hele conflict slechts een bijzaak.
het probleem is dat china de russen als mede de iraniers financieel steunt

de VS is op dit moment wel een bijzaak, maar ze kunnen als ze dat zouden willen een beslissende rol spelen, echter flip flop obama zal het verschil niet uitmaken, maar mogelijk de volgende president
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151223044
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef Slayage het volgende:
het probleem is dat china de russen als mede de iraniers financieel steunt

de VS is op dit moment wel een bijzaak, maar ze kunnen als ze dat zouden willen een beslissende rol spelen, echter flip flop obama zal het verschil niet uitmaken, maar mogelijk de volgende president
Maar wat zou de VS kunnen doen? Enige wat over blijft is of Assad vol steunen of boots on the ground. Die luchtbombardementen zonder boots on the ground helpen niet heel veel. Beiden is zeer onwaarschijnlijk. Ik zet mijn geld op de langere termijn op de Golfstaten en Erdogan. Gewoon puur omdat Saudie Arabie makkelijk nog sloten met geld in dit conflict kan gooien zonder enige moeite en jarenlang. Of tandje bij zetten. Maar het gaat nog erg lang duren want ook Iran gaat intensiveren straks met milities omdat Assad gewoon hulp nodig heeft om niet langzaam af te glijden. En Saudie Arabie heeft de olieprijs al flink doen dalen om Iran en wellicht Rusland hard te pakken. Iran ook al met de calculatie dat hun overeenkomen met de Amerikanen en wellicht sancties komen te vervallen. Zodoende dat ze hen toch economisch willen pakken.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151223497
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:

[..]

FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Nog ff, ik ben geen moslim. Je bent zelf een extremist door assad etc aan te hangen
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2015 @ 13:56:53 #242
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151223561
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

an?
Al Nusra,
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_151224172
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05 The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
Maar wel een vlag van het FSA en Iraaks-Koerdistan hebben als avatar. :')
pi_151224290
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef firefly3 het volgende:
Hezbollah is inmiddels ook al failliet. De meeste "assadisten" zijn nu goedkope afghanen die nog net kunnen klokkijken. :D
Onzin, Hezbollah is alleen maar sterker geworden. Zelfs de zionisten zeggen dat.
pi_151224448
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:

[..]

FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.
pi_151226528
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:
Niet alleen wahhabisten extreme sjieten, ook veel "normale" soennietensjieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaidahet Mullahregime in Iran en de sjitische doodseskaders die Teheran financieert.
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151227498
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Nee joh, ze hebben geen issues. Het komt allemaal door de zionisten. :')
pi_151229427
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran. :') Verder er op ingaan doe ik dan ook niet.
pi_151229441
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:55:08 #250
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230549
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:

[..]

Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.
Zo blijkt maar weer dat 1.) Wahhabi invloeding sterk zijn en 2) de hedendaagse Soennitische orthodoxie niet wezenlijk anders lijkt te zijn dan Wahhabisme.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:56:07 #251
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230589
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:57:24 #252
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230641
Grappig dat nu SAA troepen aan het samentrekken is in Idlib, dat ISIS gelijk een offensief begint in Oost-Hama (en al 47 burgers hebben gedood vanwege hun religie).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:59:11 #253
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230714
Net als dit keer dat SAA voor de deur van Khan Sheikoun stond en ISIS geheel toevallig Sha'er inname en Tiyas AFB aanviel... Toen kon JAN mooi de basissen in Idlib innemen die bijna ontzet zouden worden.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151231500
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef reza1 het volgende:

[..]

Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran. :') Verder er op ingaan doe ik dan ook niet.
Siitische extremisten zijn goed in het schreeuwen over al qaeda. Ik mag geen van beiden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151231834
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".
Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:36:35 #256
365082 IPA35
Patriarch
pi_151231909
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.
Ik hoop alleen dat het domme volk dan nog in staat is onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld soennieten en shia en zo. Die laatste zijn sowieso geen probleem voor ons.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151232246
Nieuwe fsa brigade in Daraa, conflict reporter twitter.

Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151232256
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.
Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Ik hoop alleen dat het domme volk dan nog in staat is onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld soennieten en shia en zo. Die laatste zijn sowieso geen probleem voor ons.
Daar kun je geen onderscheid in maken. Ga je 't vragen aan mensen: ben je shia of soenniet? Als ze weten dat shia's gratie krijgen, wordt iedereen opeens shia :')
#freefrederike
pi_151232266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Nieuwe fsa brigade in Daraa, conflict reporter twitter.

[ afbeelding ]
Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen. _O-

Ik vind het wel zielig voor de Syriers, hun land is gekaapt doo islamofascisten en dictators.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:49:47 #260
365082 IPA35
Patriarch
pi_151232305
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.

Zeker waar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151232401
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen. _O-

Ik vind het wel zielig voor de Syriers, hun land is gekaapt doo islamofascisten en dictators.
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151233044
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Ik moet er gewoon om lachen. Ji begrijpt dat die troepen niet meer dan 20 000 zijn, en de jihadisten meer dan 100 000 zijn?
#freefrederike
pi_151233190
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Komt ie weer met z'n onzinargument, gescreend door westerse inlichtingendiensten, dus niet extremistisch. Man man man.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:19:42 #264
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151234733
Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42 Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:23:00 #265
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151234827
quote:
IS richt bloedbad aan in Syrisch dorp

Strijders van Islamitische Staat (IS) hebben een bloedbad aangericht in een dorp in centraal Syri.


Volgens het Syrische Observatorium voor Mensenrechten doodden de extremisten zeker 37 inwoners van het dorp al-Mabudja, ten oosten van de stad Hama.

Onder de doden zijn kinderen en vrouwen. Van enkele slachtoffers was de keel doorgesneden. Anderen werden doodgeschoten of verbrand. In het dorp leefden sjiieten, soennieten en alawieten. Er worden nog inwoners vermist. Het dorp is inmiddels weer onder controle van het Syrische leger.

Door: ANP
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:27:16 #266
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:52:17 #267
365082 IPA35
Patriarch
pi_151238710
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42 Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.
Derka derka!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151238777
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42 Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.
Maar ze zijn wel gescreend door de Fransen en de Mossad, dus dan is het goed. *O*
pi_151238831
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven. Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151239906
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is.
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.
Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.

Hopelijk komt die assimilatiepolitiek er ooit eens.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:12:28 #271
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151240083
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa.
:')_!

Als je een burgeroorlog in pakweg Spanje of Itali wil ontketenen wel ja, of houd je de inheemse minderheden buiten schot?
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:20:10 #272
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151240572
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.
Ja lekker allemaal separatistische clubjes en duizenden doden, werkte wel goed ja. En anders gewoon genocide op minderheden toch?
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:21:57 #273
365082 IPA35
Patriarch
pi_151240662
Die Friezen zijn wel allemaal staatsgevaarlijk anders.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151240841
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.
Je bent van de realiteit compleet los als jij denkt dat een Attaturk assimilatiepolitiek in Europa haalbaar is. Dan moet je een regime als dat van Assad nastreven en willen instaleren of dat in Peking. Je vergeet dat Attaturk zijn politiek met harde hand heeft opgelegd. Je moet dan dus de democratie ontmantelen want binnen een parlementaire democratie waar concessies worden gedaan sneuvelen dit soort plannetjes gewoon.

quote:
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.
Je haalt nationaal-etnische identiteit en religieuze door elkaar nu. Je verwees naar de Islam in NL oftewel religieuze identiteit. Die is door Attaturk ook geprobeerd te onderdrukken maar nu blijkt met Erdogan's vele verkiezingswinsten (en AKP) dat die identiteit gewoon een comeback maakt min of meer. Daarnaast heeft de assimilatie wat betreft Turkse Koerden in ieder geval niet helemaal gewerkt zoals men hoopte. Die voelen zich vaak nog uitgesproken Koerdisch, ook als ze enkel nog Turks spreken. Dat nationale gevoel is dus niet weggenomen.

quote:
Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.
Dat laatste is waar. Maar het gaat nooit gebeuren. Lectuur verbieden of zelfs salafisme gaat tegen kernwaarden van Europese democratieen in dus ja.

quote:
Hopelijk komt die assimilatiepolitiek er ooit eens.
Ik geef het een kleine kans. Maar wie weet heb ik het mis.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151241319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

:')_!

Als je een burgeroorlog in pakweg Spanje of Itali wil ontketenen wel ja, of houd je de inheemse minderheden buiten schot?
In Nederland bedoel ik he.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ja lekker allemaal separatistische clubjes en duizenden doden, werkte wel goed ja. En anders gewoon genocide op minderheden toch?
Het heeft wel gewerkt.
#freefrederike
pi_151241540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Je bent van de realiteit compleet los als jij denkt dat een Attaturk assimilatiepolitiek in Europa haalbaar is. Dan moet je een regime als dat van Assad nastreven en willen instaleren of dat in Peking. Je vergeet dat Attaturk zijn politiek met harde hand heeft opgelegd. Je moet dan dus de democratie ontmantelen want binnen een parlementaire democratie waar concessies worden gedaan sneuvelen dit soort plannetjes gewoon.
Een assimilatiepolitiek haal je dan ook niet meteen doorheen. Dat doe je langzaam. Met kleine stappen. De mensen goed verdelen ipv in 1 stad te gooien zodat ze juist naar elkaar toetrekken(zoals Den Haag en Rotterdam). Zo kunnen ze sneller wennen aan de Nederlandse cultuur. Dat is echter iets wat zou hadden gemoeten, is helaas niet gebeurd.


quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Je haalt nationaal-etnische identiteit en religieuze door elkaar nu. Je verwees naar de Islam in NL oftewel religieuze identiteit. Die is door Attaturk ook geprobeerd te onderdrukken maar nu blijkt met Erdogan's vele verkiezingswinsten (en AKP) dat die identiteit gewoon een comeback maakt min of meer.
Ataturk heeft de islam niet onderdrukt. Sterker nog, hij heeft de Koran in het Turks laten vertalen. Hij heeft mensen alfabetisch gemaakt, zodat ze die ook konden lezen. Erdogan's succes komt trouwens door het falen van de corrupte coup-leides voor hem, niet door Ataturk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Daarnaast heeft de assimilatie wat betreft Turkse Koerden in ieder geval niet helemaal gewerkt zoals men hoopte. Die voelen zich vaak nog uitgesproken Koerdisch, ook als ze enkel nog Turks spreken. Dat nationale gevoel is dus niet weggenomen.
De helft van hen stemt op Erdogan en haat de Koerdische partij. :') Kijk maar eens hoe goed het is gelukt bij de Bosniers, Lazen en Circassians. Zijn allemaal geassimileerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Dat laatste is waar. Maar het gaat nooit gebeuren. Lectuur verbieden of zelfs salafisme gaat tegen kernwaarden van Europese democratieen in dus ja.
Salafisme verbieden gaat niet in tegen onze kernwaarden. Salafisme is een ernstige ideologie. Nazisme en andere extreme ideologieen zijn ook verbannen in EU.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Aloulu het volgende:
Ik geef het een kleine kans. Maar wie weet heb ik het mis.
Revoluties gebeuren altijd onverwachts.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:48:06 #277
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151241958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef IPA35 het volgende:
Die Friezen zijn wel allemaal staatsgevaarlijk anders.
Vergeleken met Basken of Catalanen zijn het schatjes, nooit gedonder mee geweest.
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:49:19 #278
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242020
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Vergeleken met Basken of Catalanen zijn het schatjes, nooit gedonder mee geweest.
Catalanen zijn gewoon zeikballen. Basken kan ik wel begrijpen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:49:59 #279
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242047
Maar nu is Spanje netjes gefederaliseerd en nu klagen de daadwerkelijk onderdrukte Basken niet meer. Alleen die zeik Catalanen die geeneens een echte taal hebben huilen veel.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:50:42 #280
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151242085
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In Nederland bedoel ik he.

[..]

Het heeft wel gewerkt.
Genocide en deportatie werken altijd als je het goed uitvoert, kijk maar naar Polen, Tsjechi en Oost-Pruisen.
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:52:11 #281
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242158
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Genocide en deportatie werken altijd als je het goed uitvoert, kijk maar naar Polen, Tsjechi en Oost-Pruisen.
Wegpesten ook. Het aantal inheemse Grieken in Istanbul is op n hand te tellen immers.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151242173
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Catalanen zijn gewoon zeikballen. Basken kan ik wel begrijpen.
Catalanen zijn geen zeikballen. Ze zijn slachtoffer van hetzelfde rijk waar Nederland zich van af heeft gescheiden in 1588.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:53:30 #283
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242235
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Catalanen zijn geen zeikballen. Ze zijn slachtoffer van hetzelfde rijk waar Nederland zich van af heeft gescheiden in 1588.
Catalanen zijn sprekers van een Spaans dialect net als Friezen ook gewoon een Nederlands dialect spreken.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151242299
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef UpsideDown het volgende:
Genocide en deportatie werken altijd als je het goed uitvoert, kijk maar naar Polen, Tsjechi en Oost-Pruisen.
En joden. Zeker als Duitsers het uitvoeren werkt het goed dus, punktlich enzo.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:54:58 #285
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151242303
Wat ik wilde zeggen is dat we inheemse en uitheemse minderheden strikt dienen te scheiden als het gaat om assimilatie.
Say what?
pi_151242385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Catalanen zijn sprekers van een Spaans dialect net als Friezen ook gewoon een Nederlands dialect spreken.
Het Catalaans is geen Spaans dialect. Het Catalaans is een onafhankelijke taal. Net zoals het Nederlands een onafhankelijke taal is van het Duits.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:57:09 #287
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242441
Smoesjes voor aandacht.

#Hala Madrid
#CR7
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:57:39 #288
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151242463
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:54 schreef Aloulu het volgende:

[..]

En joden. Zeker als Duitsers het uitvoeren werkt het goed dus, punktlich enzo.
Inderdaad. Zulke fascistische praktijken werken contraproductief en hebben in het geval van de joden geleid tot een Joodse (onzin)staat.
Say what?
pi_151242500
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef UpsideDown het volgende:
Inderdaad. Zulke fascistische praktijken werken contraproductief en hebben in geval van de joden geleid tot een Joodse (onzin)staat.
Maar ze zijn wel weg uit Duitsland en vele Europese landen. En dat was het doel.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:58:50 #290
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel weg uit Duitsland en vele Europese landen. En dat was het doel.
:7 8-) B-) *)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:59:33 #291
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151242572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel weg uit Duitsland en vele Europese landen. En dat was het doel.
Op wat orthodoxe radicalen in Antwerpen na dan, juist die hadden wel daar heen gemogen.
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:00:39 #292
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242632
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Op wat orthodoxe radicalen in Antwerpen na dan, juist die hadden wel daar heen gemogen.
Velen zijn juist anti-zionistisch. Niet teveel Joods Actueel lezen h.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:01:28 #293
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151242676
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Catalanen zijn sprekers van een Spaans dialect net als Friezen ook gewoon een Nederlands dialect spreken.
En dat zijn weer Engelse dialecten.
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:02:00 #294
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151242702
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Velen zijn juist anti-zionistisch. Niet teveel Joods Actueel lezen h.
Dat zal wel, maar ze lopen er bij als woestijnrakkers.
Say what?
pi_151242706
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef UpsideDown het volgende:
Op wat orthodoxe radicalen in Antwerpen na dan, juist die hadden wel daar heen gemogen.
Zijn maar zo weinig van dat ze nu schattig zijn in kleine aantallen, enigszins authentiek en ook zijn uitgeroepen bij de judeo-christelijke cultuur te horen O+

Dus wie weet, nadat er een in West-Europa een Moslimgenocide heeft plaatsgevonden dat daarna Geert wel opeens ervoor is de Nederlandse culturele beschaving er een te noemen van een Islamitische-judeochristelijke. Het kan snel gaan laat de geschiedenis soms zien.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:03:47 #296
365082 IPA35
Patriarch
pi_151242820
Er is slechts een Judeo-Islamitische cultuur, geen Judeo-Christelijke.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151242928
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:
Er is slechts een Judeo-Islamitische cultuur, geen Judeo-Christelijke.
_O_

Als zelfs een verdomd kafir dit zegt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 22:07:42 ]
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:08:09 #298
365082 IPA35
Patriarch
pi_151243066
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

_O_

Als zelfs een verdomd kafir dit zegt.
Joden zijn jullie dhimmies, niet de onze.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151243109
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Joden zijn jullie dhimmies, niet de onze.
Christenen niet minder bro, zijn mogen er ook bij, soort van.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:09:58 #300
365082 IPA35
Patriarch
pi_151243171
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Christenen niet minder bro, zijn mogen er ook bij, soort van.
#JeSuisCharlieMartel
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')