Nog ff, ik ben geen moslim. Je bent zelf een extremist door assad etc aan te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:
[..]
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Maar wel een vlag van het FSA en Iraaks-Koerdistan hebben als avatar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
twitter:arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
Onzin, Hezbollah is alleen maar sterker geworden. Zelfs de zionisten zeggen dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef firefly3 het volgende:
Hezbollah is inmiddels ook al failliet. De meeste "assadisten" zijn nu goedkope afghanen die nog net kunnen klokkijken.
Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:
[..]
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:
Niet alleen wahhabisten extreme sjieten, ook veel "normale" soennietensjieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaidahet Mullahregime in Iran en de sjitische doodseskaders die Teheran financieert.
Nee joh, ze hebben geen issues. Het komt allemaal door de zionisten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.
Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen
Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.
Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen
Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.
Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen
Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Zo blijkt maar weer dat 1.) Wahhabi invloeding sterk zijn en 2) de hedendaagse Soennitische orthodoxie niet wezenlijk anders lijkt te zijn dan Wahhabisme.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.
Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Siitische extremisten zijn goed in het schreeuwen over al qaeda. Ik mag geen van beiden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef reza1 het volgende:
[..]
Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran.Verder er op ingaan doe ik dan ook niet.
Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.
Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.
Daar kun je geen onderscheid in maken. Ga je 't vragen aan mensen: ben je shia of soenniet? Als ze weten dat shia's gratie krijgen, wordt iedereen opeens shiaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Ik hoop alleen dat het domme volk dan nog in staat is onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld soennieten en shia en zo. Die laatste zijn sowieso geen probleem voor ons.
Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Nieuwe fsa brigade in Daraa, conflict reporter twitter.
[ afbeelding ]
Zeker waar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen.
Ik vind het wel zielig voor de Syriers, hun land is gekaapt doo islamofascisten en dictators.
Ik moet er gewoon om lachen. Ji begrijpt dat die troepen niet meer dan 20 000 zijn, en de jihadisten meer dan 100 000 zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Komt ie weer met z'n onzinargument, gescreend door westerse inlichtingendiensten, dus niet extremistisch. Man man man.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
quote:IS richt bloedbad aan in Syrisch dorp
Strijders van Islamitische Staat (IS) hebben een bloedbad aangericht in een dorp in centraal Syri.
Volgens het Syrische Observatorium voor Mensenrechten doodden de extremisten zeker 37 inwoners van het dorp al-Mabudja, ten oosten van de stad Hama.
Onder de doden zijn kinderen en vrouwen. Van enkele slachtoffers was de keel doorgesneden. Anderen werden doodgeschoten of verbrand. In het dorp leefden sjiieten, soennieten en alawieten. Er worden nog inwoners vermist. Het dorp is inmiddels weer onder controle van het Syrische leger.
Door: ANP
Derka derka!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Maar ze zijn wel gescreend door de Fransen en de Mossad, dus dan is het goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.twitter:Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven. Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is.
Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |