abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151216977
rConflictNews twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 10:46:16 BREAKING: ISIS executes at least 30 civilians in central #Syria: monitor - @AFP reageer retweet
pi_151218881
arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05 The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
markito0171 twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:38:13 #Syria #Idlib Rebels cut off electricity for Shiite enclaves Kafarya & Al Fu'ahhttp://t.co/4FnLlMrMZV reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151219372
wel grappig om te zien trouwens dat wanneer het regime voorheen versterking stuurde naar bepaalde regios, we enorme colonnes pantservoertuigen zagen gaan en we nu enorme colonnes toyotas zien gaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151220058
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:01 schreef Slayage het volgende:
wel grappig om te zien trouwens dat wanneer het regime voorheen versterking stuurde naar bepaalde regios, we enorme colonnes pantservoertuigen zagen gaan en we nu enorme colonnes toyotas zien gaan
hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151220963
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Waar gaat je voorkeur naar uit wie er in plaats van Assad mag regeren?
Al Nusra?
Ahrar al-Sham?
Daesh?
Niet-bestaand FSA?

En hoe zal het aflopen voor de Christenen, alewieten en sjiieten?
We zien nu al christelijke geestelijken onthoofd worden in door islamisten bezette gebieden.

Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
pi_151220988
Hezbollah is inmiddels ook al failliet. De meeste "assadisten" zijn nu goedkope afghanen die nog net kunnen klokkijken. :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151221072
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Waar gaat je voorkeur naar uit wie er in plaats van Assad mag regeren?
Al Nusra?
Ahrar al-Sham?
Daesh?
Niet-bestaand FSA?

En hoe zal het aflopen voor de Christenen, alewieten en sjiieten?
We zien nu al christelijke geestelijken onthoofd worden in door islamisten bezette gebieden.

Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
Geen fsa en sharia in 1 post. Erg zwart wit en je zit te labelen zoals meer mensen doen als ze alles bij elkaar willen gooien om het nog enigeens te kunnen interpreteren. De wereld is in kleur. Je vergeet de koerden, IF, zuidelijk front en ontelbare andere opties.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151221284
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen fsa en sharia in 1 post. Erg zwart wit en je zit te labelen zoals meer mensen doen als ze alles bij elkaar willen gooien om het nog enigeens te kunnen interpreteren. De wereld is in kleur. Je vergeet de koerden, IF, zuidelijk front en ontelbare andere opties.
FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
pi_151222118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef Koskesh het volgende:
Maar ik denk dat jullie closet Al qaeda aanhangers wel nat worden van een minderheden-vrij Syrie, wahhabisten en sharia overal is het droombeeld.
Ho ho ho. Jullie Assad-liefhebbers hebben Assad vanaf dag 1 gesteund, ook toen jihadisten nog niet op het toneel waren. Vervolgens heeft jullie leider ervoor gezorgd dat de oppositie veranderde enkel in gruwelijke ISIS en Nusrah-beestjes, o.a. door op een dubieus moment na de opstand salafisten vrij te laten. En vol blijdschap wijzen nu jullie erop dat zij er zijn. Dan moet je de consequenties ook aanvaarden, want Assad en Iran gaan op de lange termijn nooit winnen van de Golfratten + Turkije als buurland met een gigantische grens.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151222282
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ho ho ho. Jullie Assad-liefhebbers hebben Assad vanaf dag 1 gesteund, ook toen jihadisten nog niet op het toneel waren. Vervolgens heeft jullie leider ervoor gezorgd dat de oppositie veranderde enkel in gruwelijke ISIS en Nusrah-beestjes, o.a. door op een dubieus moment na de opstand salafisten vrij te laten. En vol blijdschap wijzen nu jullie erop dat zij er zijn. Dan moet je de consequenties ook aanvaarden, want Assad en Iran gaan op de lange termijn nooit winnen van de Golfratten + Turkije als buurland met een gigantische grens.
dat moet uiteindelijk blijken, deels omdat de strijd afhankelijk is geworden van wat externe spelers als rusland/china - vs/europa gaan doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2015 @ 13:34:51 #236
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151222649
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Aloulu het volgende:

[..]

hehe tsjah, Iran kan het niet meer betalen nu de olieprijs heel erg gezakt is en al 4 jaar doorgaat en je steeds dieper moet gaan om Assad aan de macht te houden. Waarom denk je dat ze desperate zijn om van die sancties af te komen? Dan kunnen ze Herr Bashar zijn levensduur weer met wat jaartjes verlengen.
Liever Assad in Idlib dan die haatbaarden van Al-Nusra, waar iedereen geëxecuteerd wordt omdat ze de achterlijke Islamideologie niet delen met AN.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151222678
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef Slayage het volgende:
dat moet uiteindelijk blijken, deels omdat de strijd afhankelijk is geworden van wat externe spelers als rusland/china - vs/europa gaan doen
Geen van allen gaat echt ingrijpen, die kans is zeer klein. Boots on the ground bedoel ik dan. Die rebellen zijn er zoveel die gaan niet verdwijnen en hebben financiele steun van landen die gewoon veel vermogender zijn dan dan Iran en Rusland op lange termijn. Hoe langer en verder Syrie wordt uitgeput hoe dieper Iran en Rusland moeten gaan om Assad aan de macht te houden, zijn hele land en economie is verwoest en rekeningen moeten worden betaald en ook nieuwe wapens en munitie, alsmede militairen en heel militair apparaat alsmede bestuurlijke.

De Golfstaten + Turkije als aangrenzend land met een immens lange grens hebben op de langere termijn het voordeel. De Golflanden financieel en Turkije met zo'n lange grens, daar kan je Assad mee pijn doen. En deze landen gaan een aanblijven van Assad niet accepteren, niets wat daarop duidt. Dan kan de VS dat wel willen maar deze landen houden de rebellen en strijd levend en niet de VS. De VS is in dit hele conflict slechts een bijzaak.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151222697
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Liever Assad in Idlib dan die haatbaarden van Al-Nusra, waar iedereen geëxecuteerd wordt omdat ze de achterlijke Islamideologie niet delen met AN.
an?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151222839
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Geen van allen gaat echt ingrijpen, die kans is zeer klein. Boots on the ground bedoel ik dan. Die rebellen zijn er zoveel die gaan niet verdwijnen en hebben financiele steun van landen die gewoon veel vermogender zijn dan dan Iran en Rusland op lange termijn. Hoe langer en verder Syrie wordt uitgeput hoe dieper Iran en Rusland moeten gaan om Assad aan de macht te houden, zijn hele land en economie is verwoest en rekeningen moeten worden betaald en ook nieuwe wapens en munitie, alsmede militairen en heel militair apparaat alsmede bestuurlijke.

De Golfstaten + Turkije als aangrenzend land met een immens lange grens hebben op de langere termijn het voordeel. De Golflanden financieel en Turkije met zo'n lange grens, daar kan je Assad mee pijn doen. En deze landen gaan een aanblijven van Assad niet accepteren, niets wat daarop duidt. Dan kan de VS dat wel willen maar deze landen houden de rebellen en strijd levend en niet de VS. De VS is in dit hele conflict slechts een bijzaak.
het probleem is dat china de russen als mede de iraniers financieel steunt

de VS is op dit moment wel een bijzaak, maar ze kunnen als ze dat zouden willen een beslissende rol spelen, echter flip flop obama zal het verschil niet uitmaken, maar mogelijk de volgende president
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151223044
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef Slayage het volgende:
het probleem is dat china de russen als mede de iraniers financieel steunt

de VS is op dit moment wel een bijzaak, maar ze kunnen als ze dat zouden willen een beslissende rol spelen, echter flip flop obama zal het verschil niet uitmaken, maar mogelijk de volgende president
Maar wat zou de VS kunnen doen? Enige wat over blijft is of Assad vol steunen of boots on the ground. Die luchtbombardementen zonder boots on the ground helpen niet heel veel. Beiden is zeer onwaarschijnlijk. Ik zet mijn geld op de langere termijn op de Golfstaten en Erdogan. Gewoon puur omdat Saudie Arabie makkelijk nog sloten met geld in dit conflict kan gooien zonder enige moeite en jarenlang. Of tandje bij zetten. Maar het gaat nog erg lang duren want ook Iran gaat intensiveren straks met milities omdat Assad gewoon hulp nodig heeft om niet langzaam af te glijden. En Saudie Arabie heeft de olieprijs al flink doen dalen om Iran en wellicht Rusland hard te pakken. Iran ook al met de calculatie dat hun overeenkomen met de Amerikanen en wellicht sancties komen te vervallen. Zodoende dat ze hen toch economisch willen pakken.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151223497
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:

[..]

FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Nog ff, ik ben geen moslim. Je bent zelf een extremist door assad etc aan te hangen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2015 @ 13:56:53 #242
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151223561
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

an?
Al Nusra,
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151224172
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
arabthomness twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 09:40:05 The #Yemen refugee massacre shows once again that wether it's #Assad, #KSA, #Bahrain or #Iran, ME regime have no respect for civilian lives reageer retweet
Maar wel een vlag van het FSA en Iraaks-Koerdistan hebben als avatar. :')
pi_151224290
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef firefly3 het volgende:
Hezbollah is inmiddels ook al failliet. De meeste "assadisten" zijn nu goedkope afghanen die nog net kunnen klokkijken. :D
Onzin, Hezbollah is alleen maar sterker geworden. Zelfs de zionisten zeggen dat.
pi_151224448
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Koskesh het volgende:

[..]

FSA is klaar en van bijna nul belang meer in deze oorlog. In een groot deel van het land is het normale mensen tegen islamitische terroristen. Het baart me grote zorgen dat er zoveel wahhabisten in Nederland wonen en blijkbaar ook op fok! actief zijn. De overheden zouden jullie goed in de gaten moeten houden. Levensgevaarlijk.
Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.
pi_151226528
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:
Niet alleen wahhabisten extreme sjieten, ook veel "normale" soennietensjieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaidahet Mullahregime in Iran en de sjitische doodseskaders die Teheran financieert.
Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151227498
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Nee joh, ze hebben geen issues. Het komt allemaal door de zionisten. :')
pi_151229427
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran. :') Verder er op ingaan doe ik dan ook niet.
pi_151229441
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn; het M-Oosten is een reflectie van de Moslimgemeenschap. Hetzij soenniet of sjiet, dat mullahregime waar jij fan van bent en een vrouw publiekelijk en alleen niet mag zingen of liedje recorden, publiekelijke executies hanteert en homo's aan kranen ophangt en een vreedzame demonstratie en openlijke uiting van onvrede naar het regime toe keihard door Basiji-terroristen wordt neergeslagen.

Moslims hebben nogal wat issues ja. Dat is duidelijk. Vandaar dat de regio in vuur en vlam staat. Soennieten en sjieten, same shit. Alleen jij denkt dat je een uitzondering bent omdat je toevallig sjiet bent. Iets waar je geen enkele invloed op hebt behalve uit bepaalde ouders geboren te zijn die een religie aanhangen :)

Niet piepen dus. Je doet net zo hard mee.
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:55:08 #250
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230549
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef reza1 het volgende:

[..]

Niet alleen wahhabisten, ook veel "normale" soennieten blijken hier op dit forum wel fan te zijn van Al Qaida.
Zo blijkt maar weer dat 1.) Wahhabi invloeding sterk zijn en 2) de hedendaagse Soennitische orthodoxie niet wezenlijk anders lijkt te zijn dan Wahhabisme.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')