abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:56:07 #251
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230589
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:57:24 #252
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230641
Grappig dat nu SAA troepen aan het samentrekken is in Idlib, dat ISIS gelijk een offensief begint in Oost-Hama (en al 47 burgers hebben gedood vanwege hun religie).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:59:11 #253
365082 IPA35
Patriarch
pi_151230714
Net als dit keer dat SAA voor de deur van Khan Sheikoun stond en ISIS geheel toevallig Sha'er inname en Tiyas AFB aanviel... Toen kon JAN mooi de basissen in Idlib innemen die bijna ontzet zouden worden.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151231500
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef reza1 het volgende:

[..]

Iemand die Al Qaida toejuicht heeft geen recht om te klagen over Iran. :') Verder er op ingaan doe ik dan ook niet.
Siitische extremisten zijn goed in het schreeuwen over al qaeda. Ik mag geen van beiden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151231834
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Tot op heden wil de Brusselse Maffia alleen maar op Frans-Turkse wijze de Europese volkeren te vernietigen ten behoeve van een "Europese Natie".
Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:36:35 #256
365082 IPA35
Patriarch
pi_151231909
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Onze identiteit vernietigen lukt goed, alleen de allochtone identiteit wordt juist sterker. Het probleem is, zodra een land voor de meerdeheid islamitisch is, zal dat land nooit meer terug gaan. Er is geen land waar de islam vrijwillig is teruggedongen. In Spanje is het wel gelukt na de islamitische illegale bezettingen, maar daarvoor moesten ze wel voor 't grootste gedeelte gedeporteerd worden.
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.
Ik hoop alleen dat het domme volk dan nog in staat is onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld soennieten en shia en zo. Die laatste zijn sowieso geen probleem voor ons.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151232246
Nieuwe fsa brigade in Daraa, conflict reporter twitter.

Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151232256
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Kans is groot dat dit hier ook ooit zal gebeuren gelet op het salafisme wat toeneemt.
Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef IPA35 het volgende:
Ik hoop alleen dat het domme volk dan nog in staat is onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld soennieten en shia en zo. Die laatste zijn sowieso geen probleem voor ons.
Daar kun je geen onderscheid in maken. Ga je 't vragen aan mensen: ben je shia of soenniet? Als ze weten dat shia's gratie krijgen, wordt iedereen opeens shia :')
#freefrederike
pi_151232266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Nieuwe fsa brigade in Daraa, conflict reporter twitter.

[ afbeelding ]
Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen. _O-

Ik vind het wel zielig voor de Syriers, hun land is gekaapt doo islamofascisten en dictators.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:49:47 #260
365082 IPA35
Patriarch
pi_151232305
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, want toen stond de overheid aan de zijde van de Europeanen. Nu staat de oveheid tegenover ons.

Zeker waar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151232401
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:48 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat ji nog gelooft in die FSA-leugen. _O-

Ik vind het wel zielig voor de Syriers, hun land is gekaapt doo islamofascisten en dictators.
Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151233044
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Ik moet er gewoon om lachen. Ji begrijpt dat die troepen niet meer dan 20 000 zijn, en de jihadisten meer dan 100 000 zijn?
#freefrederike
pi_151233190
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weinig extremistisch aan versgetrainde troepen uit jordanie die gescreened worden door amerikaanse, engelse en franse inlichtingendiensten. Men doet hun huiswerk wel. Maak je daar geen zorgen om. De Mossad loopt ook gewoon mee.
Komt ie weer met z'n onzinargument, gescreend door westerse inlichtingendiensten, dus niet extremistisch. Man man man.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:19:42 #264
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151234733
Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42 Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:23:00 #265
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151234827
quote:
IS richt bloedbad aan in Syrisch dorp

Strijders van Islamitische Staat (IS) hebben een bloedbad aangericht in een dorp in centraal Syri.


Volgens het Syrische Observatorium voor Mensenrechten doodden de extremisten zeker 37 inwoners van het dorp al-Mabudja, ten oosten van de stad Hama.

Onder de doden zijn kinderen en vrouwen. Van enkele slachtoffers was de keel doorgesneden. Anderen werden doodgeschoten of verbrand. In het dorp leefden sjiieten, soennieten en alawieten. Er worden nog inwoners vermist. Het dorp is inmiddels weer onder controle van het Syrische leger.

Door: ANP
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:27:16 #266
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  dinsdag 31 maart 2015 @ 20:52:17 #267
365082 IPA35
Patriarch
pi_151238710
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42 Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.
Derka derka!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151238777
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
Charles_Lister twitterde op dinsdag 31-03-2015 om 17:55:42 Al-Hayat: #Idlib council to be 15 seats: x9 Ahrar al-Sham, x4 Jabhat al-Nusra, x1 Faylaq al-Sham & x1 Jund al-Aqsa: http://t.co/w2u4uciJYv reageer retweet
Shariabestuur in Idlib is genstalleerd, proficiat.
Maar ze zijn wel gescreend door de Fransen en de Mossad, dus dan is het goed. *O*
pi_151238831
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:
Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa. Als dat al vanaf het begin uitgevoerd was, dan zou de islam minimaal zijn in Europa en zouden we geen Charlie Hebdo aanslag kennen.
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven. Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151239906
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Dat is binnen een democratische rechtstaat onhaalbaar. En denk niet dat de meerderheid die wil opgeven
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
Daarnaastt heeft het in Turkije ook wel gewerkt? En Erdogans zoveelste verkiezingswinst dan? Hoewel die geen wahabiet is.
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Aloulu het volgende:
is. Vergeet niet dat de Westerse bondgenoot Saudie al decennialang vrij hun lectuur ook in Europa kan verspreiden. En dat bondgenootschap gaat er niet voor opgegeven worden.
Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.

Hopelijk komt die assimilatiepolitiek er ooit eens.
#freefrederike
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:12:28 #271
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151240083
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarom zou een assimilatiepolitiek naar Ataturkmodel het beste zijn voor Europa.
:')_!

Als je een burgeroorlog in pakweg Spanje of Itali wil ontketenen wel ja, of houd je de inheemse minderheden buiten schot?
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:20:10 #272
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151240572
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.
Ja lekker allemaal separatistische clubjes en duizenden doden, werkte wel goed ja. En anders gewoon genocide op minderheden toch?
Say what?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:21:57 #273
365082 IPA35
Patriarch
pi_151240662
Die Friezen zijn wel allemaal staatsgevaarlijk anders.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151240841
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoezo onhaalbaar? Alsof onze democratie nu al perfect i....Er is hier niet eens een echte scheiding der machten.
Je bent van de realiteit compleet los als jij denkt dat een Attaturk assimilatiepolitiek in Europa haalbaar is. Dan moet je een regime als dat van Assad nastreven en willen instaleren of dat in Peking. Je vergeet dat Attaturk zijn politiek met harde hand heeft opgelegd. Je moet dan dus de democratie ontmantelen want binnen een parlementaire democratie waar concessies worden gedaan sneuvelen dit soort plannetjes gewoon.

quote:
In Turkije heeft ie idd wel gewerkt. Een groot deel van de Griekse, Koerdische, Armeense en Laz-gemeenschap in Turkije is geassimileerd en ziet zich alleen als Turk.
Je haalt nationaal-etnische identiteit en religieuze door elkaar nu. Je verwees naar de Islam in NL oftewel religieuze identiteit. Die is door Attaturk ook geprobeerd te onderdrukken maar nu blijkt met Erdogan's vele verkiezingswinsten (en AKP) dat die identiteit gewoon een comeback maakt min of meer. Daarnaast heeft de assimilatie wat betreft Turkse Koerden in ieder geval niet helemaal gewerkt zoals men hoopte. Die voelen zich vaak nog uitgesproken Koerdisch, ook als ze enkel nog Turks spreken. Dat nationale gevoel is dus niet weggenomen.

quote:
Saudie kan heus niet zonder de VS en EU. Zij hebben ons keihard nodig. Daarnaast, Saudie heeft ook bondgenootschappen met landen die zulke dingen niet toestaan.
Dat laatste is waar. Maar het gaat nooit gebeuren. Lectuur verbieden of zelfs salafisme gaat tegen kernwaarden van Europese democratieen in dus ja.

quote:
Hopelijk komt die assimilatiepolitiek er ooit eens.
Ik geef het een kleine kans. Maar wie weet heb ik het mis.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151241319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

:')_!

Als je een burgeroorlog in pakweg Spanje of Itali wil ontketenen wel ja, of houd je de inheemse minderheden buiten schot?
In Nederland bedoel ik he.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ja lekker allemaal separatistische clubjes en duizenden doden, werkte wel goed ja. En anders gewoon genocide op minderheden toch?
Het heeft wel gewerkt.
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')