quote:Op maandag 30 maart 2015 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat waren ze ook niet, jij bent hier de leugenaar.
1 foto van een vlag op een bord, wat een overweldigend bewijs. NOTquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
1 foto van een vlag op een bord, wat een overweldigend bewijs. NOT
Er was geen enkel FSA bataljon te bekennen, in al die filmpjes die gepost zijn niet.
Dat lijkt op Idlib ja, ergens in het centrum van de stad zeker?quote:
IF en Sham hebben precies dezelfde ideologie als Al Qaidaquote:Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De IF en Sham zijn geen al qaeda. De FSA vlag is gewoon te zien in idlib. Geloofwaardiger dan die twitter assadisten. Ze steunen ook elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef firefly3 het volgende:
Ahrar al-Sham leader Hashem al-Sheikh: no intent for an Islamic Emirate in #Idlib; encourages unity of Islam & people
[ afbeelding ]
Huilsmileysplaatsen is het enige wat je nog kunt doen nadat ik officiele verklaringen post. Ga jij maar achter de assad propaganda aan.quote:
Leuken foto.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Bosnosinj, twitter. FSA training in Idlib:
[ afbeelding ]
Hou toch, zelfs de westerse media zegt dat Al Qaida is. En vervolgens ga je propaganda posten van organisatie die even erg zijn als Al Qaida. Iedereen met enig verstand kan alleen maar lachen om statements dat ze voor de eenheid van de islam zouden zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Huilsmileysplaatsen is het enige wat je nog kunt doen nadat ik officiele verklaringen post. Ga jij maar achter de assad propaganda aan.
Ga gerust door met het posten van foto's voorzien van dat vlaggetje, zeer overtuigend...quote:Op maandag 30 maart 2015 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Nog een plaatje van de FSA divisie 13 in Idlib. [ afbeelding ]
Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:28 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ga gerust door met het posten van foto's voorzien van dat vlaggetje, zeer overtuigend...
Ik heb er geen gezien in de filmpjes, dat jij nu met een paar willekeurige foto's zonder bewijslast aankomt verandert daar niks aan. Ik wil ze graag zien op het centrale plein van Idlib, voor het regeringsgebouw, in grote getale.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik heb er geen gezien in de filmpjes, dat jij nu met een paar willekeurige foto's zonder bewijslast aankomt verandert daar niks aan. Ik wil ze graag zien op het centrale plein van Idlib, voor het regeringsgebouw, in grote getale.
Zelfs het pro-oppositie orgaan SOHR geeft aan dat JAN de boel had ingenomen, westerse nieuwssites melden het, etc. Maar ze liegen allemaal!quote:Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
wahabi lover detected.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
Hij is juist wel een links naïve knuffelaar. Hij is namelijk ook militant atheïst, Israël fan en wannabe PUA (!).quote:Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef mr_jack het volgende:
[..]
wahabi lover detected.
Face it, ook de FSA zijn soennieten, die kunnen niet samen leven met andere religies.
Kijk alleen maar hier in Nederland.
Eerst dacht ik dat je een linkse naïeve knuffelaar was, maar zelfs daarvoor ben je te fanatiek, je bent een wahabi.
Dan is zijn Nederlandse grammatica bedroevend slecht voor een echte Nederlander....quote:Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij is juist wel een links naïve knuffelaar. Hij is namelijk ook militant atheïst, Israël fan en wannabe PUA (!).
een van de weinigen, de rest zijn atheïstische FSA leden....quote:Op maandag 30 maart 2015 22:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |