abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151201772
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat waren ze ook niet, jij bent hier de leugenaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:15:06 #177
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201842
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1 foto van een vlag op een bord, wat een overweldigend bewijs. NOT

Er was geen enkel FSA bataljon te bekennen, in al die filmpjes die gepost zijn niet.
Say what?
pi_151201869
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

1 foto van een vlag op een bord, wat een overweldigend bewijs. NOT

Er was geen enkel FSA bataljon te bekennen, in al die filmpjes die gepost zijn niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:17:13 #179
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201930
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat lijkt op Idlib ja, ergens in het centrum van de stad zeker? :')

En als het wel zo zou zijn is het des te meer bewijs dat er samengewerkt wordt met radicale islamisten.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 20:19:15 #180
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202020
Ontkennen dat FSA-groepen samenwerken met islamisten is hetzelfde als ontkennen dat de YPG samenwerkt met de PKK en dat de SAA samenwerkt met Hezbollah.
Say what?
pi_151202046
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De IF en Sham zijn geen al qaeda. De FSA vlag is gewoon te zien in idlib. Geloofwaardiger dan die twitter assadisten. Ze steunen ook elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF en Sham hebben precies dezelfde ideologie als Al Qaida :r het enige verschil is dat ze slaafjes zijn van de Saudi's.
pi_151202057
Ahrar al-Sham leader Hashem al-Sheikh: no intent for an Islamic Emirate in #Idlib; encourages unity of Islam & people

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151202150
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef firefly3 het volgende:
Ahrar al-Sham leader Hashem al-Sheikh: no intent for an Islamic Emirate in #Idlib; encourages unity of Islam & people

[ afbeelding ]
:') :') :')
pi_151202180
Bosnosinj, twitter. FSA training in Idlib:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151202231
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:22 schreef reza1 het volgende:

[..]

:') :') :')
Huilsmileysplaatsen is het enige wat je nog kunt doen nadat ik officiele verklaringen post. Ga jij maar achter de assad propaganda aan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:26:14 #187
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202317
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Bosnosinj, twitter. FSA training in Idlib:
[ afbeelding ]
Leuken foto.

Al die filmpjes die voorbij zijn gekomen zijn zeker in een hele grote studio van Assad gemaakt, waar ze Idlib 1 op 1 hebben nagebouwd en de verovering naspelen met nep-rebellen.
Say what?
pi_151202362
Nog een plaatje van de FSA divisie 13 in Idlib.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151202367
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Huilsmileysplaatsen is het enige wat je nog kunt doen nadat ik officiele verklaringen post. Ga jij maar achter de assad propaganda aan.
Hou toch, zelfs de westerse media zegt dat Al Qaida is. En vervolgens ga je propaganda posten van organisatie die even erg zijn als Al Qaida. Iedereen met enig verstand kan alleen maar lachen om statements dat ze voor de eenheid van de islam zouden zijn.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:28:54 #190
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202422
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Nog een plaatje van de FSA divisie 13 in Idlib. [ afbeelding ]
Ga gerust door met het posten van foto's voorzien van dat vlaggetje, zeer overtuigend... :')
Say what?
pi_151202448
De enige legitieme leider die alle religies beschermd.

pi_151202554
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:28 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ga gerust door met het posten van foto's voorzien van dat vlaggetje, zeer overtuigend... :')
Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:38:20 #193
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202918
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
Ik heb er geen gezien in de filmpjes, dat jij nu met een paar willekeurige foto's zonder bewijslast aankomt verandert daar niks aan. Ik wil ze graag zien op het centrale plein van Idlib, voor het regeringsgebouw, in grote getale.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 20:56:26 #194
365082 IPA35
Patriarch
pi_151203787
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:38 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ik heb er geen gezien in de filmpjes, dat jij nu met een paar willekeurige foto's zonder bewijslast aankomt verandert daar niks aan. Ik wil ze graag zien op het centrale plein van Idlib, voor het regeringsgebouw, in grote getale.
En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 30 maart 2015 @ 21:03:30 #195
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151204104
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
Zelfs het pro-oppositie orgaan SOHR geeft aan dat JAN de boel had ingenomen, westerse nieuwssites melden het, etc. Maar ze liegen allemaal!

Say what?
pi_151204106
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
wahabi lover detected.
Face it, ook de FSA zijn soennieten, die kunnen niet samen leven met andere religies.
Kijk alleen maar hier in Nederland.

Eerst dacht ik dat je een linkse naïeve knuffelaar was, maar zelfs daarvoor ben je te fanatiek, je bent een wahabi.
  maandag 30 maart 2015 @ 22:03:15 #197
365082 IPA35
Patriarch
pi_151206838
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef mr_jack het volgende:

[..]

wahabi lover detected.
Face it, ook de FSA zijn soennieten, die kunnen niet samen leven met andere religies.
Kijk alleen maar hier in Nederland.

Eerst dacht ik dat je een linkse naïeve knuffelaar was, maar zelfs daarvoor ben je te fanatiek, je bent een wahabi.
Hij is juist wel een links naïve knuffelaar. Hij is namelijk ook militant atheïst, Israël fan en wannabe PUA (!).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151206996
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij is juist wel een links naïve knuffelaar. Hij is namelijk ook militant atheïst, Israël fan en wannabe PUA (!).
Dan is zijn Nederlandse grammatica bedroevend slecht voor een echte Nederlander....
Tevens, atheïst? en dan de FSA steunen? Dan heeft hij zeker een steekje los....
In elk geval heeft hij er geen flauw benul van hoe het er in Arabische landen aan toe gaat....
Hij denkt dat ze daar in hetzelfde droomwereldje leven als hier waarschijnlijk, dat doen die linksen wel vaker, hun eigen werkelijkheid 1:1 projecteren op de rest van de wereld...
pi_151207151
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib :')

pi_151207186
quote:
8s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib :')

een van de weinigen, de rest zijn atheïstische FSA leden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')