Jij bent geen junk, hier rennen pas serieus junks rond. de teringquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef Dqod het volgende:
Gewoon pep jongens. Niks bijzonders :$
Gr gr,
Dqod de junk
Snotver Artquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze onthoud ik.
"Zak eens af naar Brabant, schatje. *wink wink*"
ik ken thijs niet. ik had al een dvd klaarliggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik gok het, mja Thijs stelde het voor, dus weet het nog niet zo zeker dan
Gelukkig maar. Als een eenvoudig drankje al niet meer kanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik gok het, mja Thijs stelde het voor, dus weet het nog niet zo zeker dan
Ja maar jij bent gewoon /smooth natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ken thijs niet. ik had al een dvd klaarliggen natuurlijk.
Wordt altijd weer meteen wat achter gezocht he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als een eenvoudig drankje al niet meer kan
I knowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent geen junk, hier rennen pas serieus junks rond. de tering
Logisch toch? Al die seksuele spanning altijd hierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt altijd weer meteen wat achter gezocht he?
Hahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde mijn katten de schuld geven van de stank, maar helaas had ik deze toch echt zelf geproduceerd![]()
Gelukkig ben ik alleen
EYquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Logisch toch? Al die seksuele spanning altijd hier
Nimma!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding, anders zo het ook maar zo saai zijn. Ik ben blij met mijn Nijmegen, kleine kans dat ik daar ooit nog weg ga.
Sja, daar prik je na verloop van tijd wel doorheen lijkt me als het toch allemaal op ze webzzzz blijftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms is gewoon een drankje doen ook leuk zonder meteen bij iemand in het broekje te willenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wat heb ik hier mee te maken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef jodelahity het volgende:
Alsof Weisman en hungry joe normaal zijn. En jij ook niet wat dat betreft want jij meldt het ook nog steeds alsof jij nooit iets hebt meegemaakt zoals dat.
Dan had je in ieder geval geen drowsy-drugs meer nodigquote:
Ja, ok. Bij deze geef ik hem ook de schuld dan maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Soms is gewoon een drankje doen ook leuk zonder meteen bij iemand in het broekje te willen![]()
Komt vast door aqua, naar het schijnt is hij heet.
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt altijd weer meteen wat achter gezocht he?
"wat heb jij gesnoven"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan had je in ieder geval geen drowsy-drugs meer nodig
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
"wat heb jij gesnoven"
-"aroma le buurmeisje, ga lekker man"
Donderdag belde, ze willen hun rel terug.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat heb ik hier mee te maken?
vuile teringlijer
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Donderdag belde, ze willen hun rel terug.
Waarschuw ze meteen even voor de stroomstoring als je toch bezig bentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mompelt iets over een leven hebben...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al rellend op een internetforum.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mompelt iets over een leven hebben...
Waarom sherlock je dan? Als je een leven hebt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sexyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:20 schreef artelligence het volgende:
Ik heb grijze harenverval is ingezet
Zwaktebod Weis, zwaktebod. Alsof hier ooit mensen komen als ze niet op hun werk zitten, zou jij toch moeten wetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:20 schreef artelligence het volgende:
Ik heb grijze harenverval is ingezet
Pissen en roken. De rest komt laterquote:
Ik ben de beste al!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu moet je beter je best doen schijnbaar
Ahumquote:
je hebt mijn bank anders nog steeds niet gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon /smooth natuurlijk
Ik hou me hiervan afzijdigquote:
Dat is overal prima te krijgen in de VS toch?quote:
Ja, maar het is hier half 10 in de morgen, bar is nog niet open en moet sowieso nog 'werken' tot de lunch.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is overal prima te krijgen in de VS toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand I'm gone.
Wasn't mequote:
Shots firedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap nu ineens hoe dat zit hier
Wie is die ignorant motherfucker hier dan? Pak m.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente mensen geloven niet in generalisaties alsof die toepasbaar zijn op persoonlijke situaties.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:31 schreef Dqod het volgende:
Ik hoef niet de beste te zijn, zolang ik dat voor mezelf maar ben :$
insert Belinda Carlisle - I touch myselfquote:
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:31 schreef Dqod het volgende:
Generalisaties als deze worden vaak gedaan naar aanleiding van wetenschappelijke onderzoeken. Dat het niet altijd op iemand van toepassing is, dat is logisch, er staat in dit geval ook 'more likely'quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Intelligente mensen geloven niet in generalisaties alsof die toepasbaar zijn op persoonlijke situaties.
Nee, die van Pink. Daar word ik pas geil van. Godverquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
insert Belinda Carlisle - I touch myself
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
De beste zijn is soweiso onmogelijk als er bazen rondlopen als Dawkins en Hakwing. Dan maar mijn middelmatige zelf zijn, jatoch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:31 schreef Dqod het volgende:
Zit je me nou te dissen danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
R&P / Post hier als je geen vriend(in) hebt
Whut?quote:
Ik ga denk ik een cadeautje voor mezelf kopen in de stripwinkel morgen. Als ze het hebben. Een strip over een soort krab die maar in 1 richting kan bewegen. Net gedownload en gelezen. Hopelijk hebben ze hem in de winkelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Intelligente mensen geloven niet in generalisaties alsof die toepasbaar zijn op persoonlijke situaties.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, die van Pink. Daar word ik pas geil van. Godver
Ik linkte naar een specifieke post.quote:
Maar vervolgens probeer je de generalisatie toe te passen op deze specifieke groep mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Generalisaties als deze worden vaak gedaan naar aanleiding van wetenschappelijke onderzoeken. Dat het niet altijd op iemand van toepassing is, dat is logisch, er staat in dit geval ook 'more likely'
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zoek 'm even voor je opquote:
En dát was een grapjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar vervolgens probeer je de generalisatie toe te passen op deze specifieke groep mensen.
[..]
Nja middelmatig of niet, nobody makes me come like mequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De beste zijn is soweiso onmogelijk als er bazen rondlopen als Dawkins en Hakwing. Dan maar mijn middelmatige zelf zijn, jatoch?
Jezelf met iets belonen voelt altijd zo goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een cadeautje voor mezelf kopen in de stripwinkel morgen. Als ze het hebben. Een strip over een soort krab die maar in 1 richting kan bewegen. Net gedownload en gelezen. Hopelijk hebben ze hem in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |