Zal het onthouden, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:50 schreef perro. het volgende:
[..]
en de liefde van de man gaat door de maag.
2e baan? Arme jij, nog hard werken in een fabriek ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef artelligence het volgende:
Straks hamburger etenen daarna naar de Bierfabriek
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2e baan? Arme jij, nog hard werken in een fabriek ook.
Te Amsterdam?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef artelligence het volgende:
Straks hamburger etenen daarna naar de Bierfabriek
Dat ken me niets schelen. Rotterdam is zeker wel graag gezien?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:55 schreef perro. het volgende:
flip. amsterdam is hier een niet graag gezien woord.
hola flip. hoe is het?
Niet hatenquote:
Nou ja, sommige dingen kan je prima haten, maar ik haat rotterdam ook niet, eindhoven ook niet eens.quote:
ik haat amsterdam niet. maar ik kwam er vroeger (20jr geleden) en nu nog steeds vrij regelmatig (zus woont er nu). en er is in die tijd enorm veel veranderd qua sfeer, vind ik. en dat is niet positief helaas.quote:
rotterdam? nee! het zonnige zuiden wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ken me niets schelen. Rotterdam is zeker wel graag gezien?
Haiii. Wel lekkerIk moet eigenlijk gaan hardlopen maar geen zin.
Echte struggle dit. Daar?
Ik ben er niet weggeweest. En ik vind het wel meevallen, ligt een beetje aan wat je zoekt, de wallen zijn wel enorm veranderd idd, en niet ten goede, maar het leidseplein blijft leuk en gezellig, zeker voor iemand die zelf in de horeca gewerkt heeft in die buurt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
ik haat amsterdam niet. maar ik kwam er vroeger (20jr geleden) en nu nog steeds vrij regelmatig (zus woont er nu). en er is in die tijd enorm veel veranderd qua sfeer, vind ik. en dat is niet positief helaas.
ja, ik zeg het ook als buitenstaander natuurlijk. ik kan ook niet echt de vinger erop leggen, maar iets in de algehele sfeer vind ik erg veranderd, ten nadele.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er niet weggeweest. En ik vind het wel meevallen, ligt een beetje aan wat je zoekt, de wallen zijn wel enorm veranderd idd, en niet ten goede, maar het leidseplein blijft leuk en gezellig, zeker voor iemand die zelf in de horeca gewerkt heeft in die buurt.
En dan nog (even uitgaande van een date oid) je zit meestal toch gewoon in een kroeg/restaurant oid, daar kan je het zelf wel gezellig maken, dan heeft de stad weinig invloed.
Pizza en wijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef Dqod het volgende:
Omg, dit wordt mijn dag. Toegang tot L.'s oven dus ik kan vanavond weer pizza eten. Omg, so many happy feels![]()
Dat kan, ik kan het niet echt beamen, maar ik kan ook niet voor jou oordelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, ik zeg het ook als buitenstaander natuurlijk. ik kan ook niet echt de vinger erop leggen, maar iets in de algehele sfeer vind ik erg veranderd, ten nadele.
qua dates tuurlijk. al ga je in de supermarkt daten dan nog ligt het aan jezelf.
En wsl nog iets anders, mits ik daar de behoefte toe voel vanafquote:
In de supermarkt datenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:01 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, ik zeg het ook als buitenstaander natuurlijk. ik kan ook niet echt de vinger erop leggen, maar iets in de algehele sfeer vind ik erg veranderd, ten nadele.
qua dates tuurlijk. al ga je in de supermarkt daten dan nog ligt het aan jezelf.
Utrecht is wel gemoedelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:00 schreef perro. het volgende:
[..]
rotterdam? nee! het zonnige zuiden wel.en utrecht een heel klein beetje.
ik ga wel met je sporten hoor.![]()
verder geen struggles. een rustig kabbelende beek as usual.
Wel handig, wat je date ook lust, ze hebben het welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de supermarkt datenBeetje jammer dat ze geen sfeerverlichtingsafdeling hebben anders zou ik voor zijn.
Wiet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wsl nog iets anders, mits ik daar de behoefte toe voel vanaf
Mijn god, hold me
Utrecht is ook ok idd. Maar ik heb me ook prima vermaakt in Rotterdam bijv, en dat zou niet kunnen als Amsterdammer volgens velenquote:
Serieus? Ik woon hier al mijn hele leven en heb nog nooit een steekpartij of overval gezien/meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn eerste keer dat ik in Amsterdam was, liepen we vanaf Centraal naar Museumplein, en onderweg, ergens voor één van die McDonald'sen in die straat, werd er gewoon een vrouw neergestoken en beroofd. Voor onze neus![]()
Dat was mijn eerste ervaring met Amsterdam. Hurray Amsterdam!
Daarna nog regelmatig in Amsterdam geweest, maar je eerste indruk blijft je bij en ik vind het verder ook geen fijne stad
Something strongerquote:
Stekende ervaring die lang blijft prikken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn eerste keer dat ik in Amsterdam was, liepen we vanaf Centraal naar Museumplein, en onderweg, ergens voor één van die McDonald'sen in die straat, werd er gewoon een vrouw neergestoken en beroofd. Voor onze neus![]()
Dat was mijn eerste ervaring met Amsterdam. Hurray Amsterdam!
Daarna nog regelmatig in Amsterdam geweest, maar je eerste indruk blijft je bij en ik vind het verder ook geen fijne stad
met jou zou ik voetbal gaan kijken. ergens een skybox huren of zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de supermarkt datenBeetje jammer dat ze geen sfeerverlichtingsafdeling hebben anders zou ik voor zijn.
Weet ik ook wel. Maar wat ik al zei; je eerste indruk blijft je wel bij, ook al weet je dat het een one in a million kans was en je daar toevallig net bij wasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? Ik woon hier al mijn hele leven en heb nog nooit een steekpartij of overval gezien/meegemaakt.
Dan heb je wel echt veel pech hoor...
Watdan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Something stronger
Sjeuzus, moet ik nog keuzes gaan maken ook wat ik ga nemen vanavond. Luxeleef
Nee, deze vind ik niet grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stekende ervaring die lang blijft prikken.
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, deze vind ik niet grappig
ik ben altijd bereid vrouwen een helpende hand te bieden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Utrecht is wel gemoedelijk.
Wat aardig van je.![]()
En daar is niets mis mee, als je dat zelf ook vindt.
Dat soort gekkigheid snap ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Utrecht is ook ok idd. Maar ik heb me ook prima vermaakt in Rotterdam bijv, en dat zou niet kunnen als Amsterdammer volgens velen.
Ja, ik snap het wel dan hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar wat ik al zei; je eerste indruk blijft je wel bij, ook al weet je dat het een one in a million kans was en je daar toevallig net bij was
C-C-C-Combo Breaker!quote:
Yes! Sinds ik er woon is de sfeer erg verbeterd. Zoek maar op de combi #topsfeerdoorart #iamsterdamquote:
Daarom, het gaat me ook voornamelijk om het gezelschap, een beetje leuke kroeg is overal wel te vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat soort gekkigheid snap ik dan ook weer niet.Vind Rotterdam ook tof op zijn manier.
Haha, die heb ik al wel gehad hoor. Ben nadien meerdere malen nog in Amsterdam geweest, maar vind het verder ook geen fijne stad. Mij te massaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel dan hoor.
Mocht je ooit nog een keer een leuke rondleiding willen, zonder steekpartijen, hoor ik het wel.
Heb je even op de hoogte gesteldquote:
En toch hoeft dat niet, even de juiste zijstraat in en opeens is het een stuk rustiger en minder benauwd dan de bekende delen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, die heb ik al wel gehad hoor. Ben nadien meerdere malen nog in Amsterdam geweest, maar vind het verder ook geen fijne stad. Mij te massaal.
Weet ik. Vriendin van me woont erquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch hoeft dat niet, even de juiste zijstraat in en opeens is het een stuk rustiger en minder benauwd dan de bekende delen.
Maar het hoeft ook niet hoor.
So be it danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik. Vriendin van me woont er![]()
Maar ik vind het niks. Utrecht ook niet. Te druk, te massaal. Geef mij maar het rustigere Enschede of het mooie Amersfoort
helmond.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vind het niks. Utrecht ook niet. Te druk, te massaal. Geef mij maar het rustigere Enschede of het mooie Amersfoort
Zak eens af naar Brabantquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Redelijk kasteel hebben ze daar.quote:
Wat moet ik in Brabant?quote:
Ieder zijn eigen ding, anders zo het ook maar zo saai zijn. Ik ben blij met mijn Nijmegen, kleine kans dat ik daar ooit nog weg ga.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las Oostenrijkquote:
Daar is het rustigquote:
Wat ik van Nijmegen heb gezien vond ik dat net zo'n gezellige en mooie stad als Amersfoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding, anders zo het ook maar zo saai zijn. Ik ben blij met mijn Nijmegen, kleine kans dat ik daar ooit nog weg ga.
Daar ging mijn ranjaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze onthoud ik.
"Zak eens af naar Brabant, schatje. *wink wink*"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |