Yes! Sinds ik er woon is de sfeer erg verbeterd. Zoek maar op de combi #topsfeerdoorart #iamsterdamquote:
Daarom, het gaat me ook voornamelijk om het gezelschap, een beetje leuke kroeg is overal wel te vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat soort gekkigheid snap ik dan ook weer niet.Vind Rotterdam ook tof op zijn manier.
Haha, die heb ik al wel gehad hoor. Ben nadien meerdere malen nog in Amsterdam geweest, maar vind het verder ook geen fijne stad. Mij te massaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel dan hoor.
Mocht je ooit nog een keer een leuke rondleiding willen, zonder steekpartijen, hoor ik het wel.
Heb je even op de hoogte gesteldquote:
En toch hoeft dat niet, even de juiste zijstraat in en opeens is het een stuk rustiger en minder benauwd dan de bekende delen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, die heb ik al wel gehad hoor. Ben nadien meerdere malen nog in Amsterdam geweest, maar vind het verder ook geen fijne stad. Mij te massaal.
Weet ik. Vriendin van me woont erquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch hoeft dat niet, even de juiste zijstraat in en opeens is het een stuk rustiger en minder benauwd dan de bekende delen.
Maar het hoeft ook niet hoor.
So be it danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik. Vriendin van me woont er![]()
Maar ik vind het niks. Utrecht ook niet. Te druk, te massaal. Geef mij maar het rustigere Enschede of het mooie Amersfoort
helmond.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vind het niks. Utrecht ook niet. Te druk, te massaal. Geef mij maar het rustigere Enschede of het mooie Amersfoort
Zak eens af naar Brabantquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Redelijk kasteel hebben ze daar.quote:
Wat moet ik in Brabant?quote:
Ieder zijn eigen ding, anders zo het ook maar zo saai zijn. Ik ben blij met mijn Nijmegen, kleine kans dat ik daar ooit nog weg ga.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las Oostenrijkquote:
Daar is het rustigquote:
Wat ik van Nijmegen heb gezien vond ik dat net zo'n gezellige en mooie stad als Amersfoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding, anders zo het ook maar zo saai zijn. Ik ben blij met mijn Nijmegen, kleine kans dat ik daar ooit nog weg ga.
Daar ging mijn ranjaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze onthoud ik.
"Zak eens af naar Brabant, schatje. *wink wink*"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |