Ik vind zulke horloges echt verschrikkelijk, passen ook echt helemaal niet bij mij. Maar ik snap wel wat anderen erin zien (en de techniek erachter is natuurlijk ook nog gaaf).quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo'n Breitling Bentley is mooi !
Is dat zo ja? Nou, het scheelt best in prijs en als 120 ook meer dan voldoende is, dan ga ik daarvoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
120: wordt tien tegen een toch snel gratis ge-upgrade
Tijd is money nigga, dat weet je toch Altijd letten op je monnie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit. Ik heb 120 en als ik wat wil installeren ben ik binnen 10-15 minuten klaar.
Meestal zit ik dan te poepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijd is money nigga, dat weet je toch Altijd letten op je monnie.
Hij heeft geen monnie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijd is money nigga, dat weet je toch Altijd letten op je monnie.
Alsof Weisman en hungry joe normaal zijn. En jij ook niet wat dat betreft want jij meldt het ook nog steeds alsof jij nooit iets hebt meegemaakt zoals dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kerel, je maakte het er gewoon zelf naar. Je werd goed ontvangen door iedereen maar je hebt het gewoon zelf verpest. Daar moet je anderen de schuld niet van geven, dar heb je echt aan jezelf te danken.
Ik heb afgelopen jaar al twee keer een snelheidsverhoging gehad, de concurrentie in die markt is enorm dus de providers moeten wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
Thanks all. Ik heb er totaal geen verstand van
.
[..]
Is dat zo ja? Nou, het scheelt best in prijs en als 120 ook meer dan voldoende is, dan ga ik daarvoor.
Gewoon net als Cartman, je moeder met een drollenvanger laten komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik niet, dan verlies ik monnie.
120 is primaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
.
[..]
Is dat zo ja? Nou, het scheelt best in prijs en als 120 ook meer dan voldoende is, dan ga ik daarvoor.
Je stront is goud waard!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik niet, dan verlies ik monnie.
Moet je ook doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
.
[..]
Hahaha "Bathroom, BATHROOM!!"quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon net als Cartman, je moeder met een drollenvanger laten komen.
Goed puntquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar al twee keer een snelheidsverhoging gehad, de concurrentie in die markt is enorm dus de providers moeten wel.
Plus: mocht het niet bevallen dan kun je altijd upgraden, teruggaan is een ander verhaal.
Ik ben heel normaal. En door me normaal op te stellen voorkom ik zulke situaties waar jij headfirst ingedoken bent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Alsof Weisman en hungry joe normaal zijn. En jij ook niet wat dat betreft want jij meldt het ook nog steeds alsof jij nooit iets hebt meegemaakt zoals dat.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha "Bathroom, BATHROOM!!"
Die kwam uit zichzelf niet meer opdagen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
En ik vroeg ook nog waar complex is of is die ook weggepest
Ik zou eerst vragen wat het snelste is wat door je pijp heenkan.quote:
Wordt je gepest? * aaioverdebolquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
En ik vroeg ook nog waar complex is of is die ook weggepest
Comp_lex is van Fok! af en heeft zich vrijwillig laten opnemen heb ik vernomen. En volgens de laatste berichten ging het een heel stuk beter met hem.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kwam uit zichzelf niet meer opdagen.
Jij bent wel heel gul vandaag. Ik koester de mijne nogquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt je gepest? * aaioverdebol
Hier ligt glasvezel, dacht ik. Maar goed, wel handig om even na te vragen idd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen wat het snelste is wat door je pijp heenkan.
En verder denk ik dat je aan 20Mb/s (met een kleine b zelfs) meer dan genoeg hebt. Maar dat terzijde.
Ik kende hem niet zo goed eigenlijk, maar fijn voor hem dat het beter gaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Comp_lex is van Fok! af en heeft zich vrijwillig laten opnemen heb ik vernomen. En volgens de laatste berichten ging het een heel stuk beter met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |