Ik zou zoiets niet durvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foto's op je mobiel zetten en dat dan nonchalant laten zien."Oh, hoe komen m'n tekeningen ineens in beeld. xD"
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor issues je allemaal hebt.
Klap uit schoolquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ik kan me een bepaalde meet herinneren...
Ik ook niet. Daarom heb ik een laag uitgesneden decolletéquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Troost je, ik heb niet echt wat om mee te pochen op feestjes.
Dat zou ik dus nooit doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foto's op je mobiel zetten en dat dan nonchalant laten zien."Oh, hoe komen m'n tekeningen ineens in beeld. xD"
Ik vind dat wel tofquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan alle oblasten en krajs van Rusland opnoemen. Daar gaan mensen alleen maar van huilen.
Past nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou de stelliNg van Pythagoras op je lul pennen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ik kan me een bepaalde meet herinneren...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nomnomnomnom ik scheur nu het folietje eraf
Goeie tip. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik een laag uitgesneden decolleté.
Dat heb ik er al op getatoeëerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon betalen in liefde toch? Las hier ergens dat dat konquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
Vlieger is binnen
En nieuw wetsuitje gehaald![]()
Nu is het geld op
Dat kan ik dan weer niet maken, heb je ook nog andere tips?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik een laag uitgesneden decolleté.
Waarom niet? Het is toch lekker weer daar zei je al eerder?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet maken, heb je ook nog andere tips?
Keukenfoldersquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag op de catwalk broeken die je piemel showen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen decolleté is niet zo spannend als dat van vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch lekker weer daar zei je al eerder?
Een aviator zonnebrilquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slaap lekker art.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef artelligence het volgende:
Ok nu echt weg. Succes met de folie van je paaseitjes, Feer. En mensen, vergeet niet...: hoek van inval is hoek van uitval.
Dat is ook wel weer zo inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer een railfabriek dan een rapfabriek.
quote:
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, maar de gist van het verhaal is dat tijdens een meet waar ikzelf, Hungry_Joe, Weissman en Hiergaanwedan ook waren, samen met een aantal anderen, maar die zijn even niet relevant. Laten we het erop houden (en ik verwacht een enorme ontkenningspost) dat Hiergaanwedan zijn alcohol niet kon houden en een dame in het gezelschap (die zich al niet lekker voelde) om de 10 minuten kaas ging aanbieden. Ja, dat is even leuk totdat hem vriendelijk doch dringend werd gesommeerd te stoppen. Daarna vertrok hij samen met Comp_Lex.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor issues je allemaal hebt.
Aviatorsquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah die heb ik al. Ligt alleen thuis.
O God, een narcist.quote:
Nee, dat was juist andersomquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon betalen in liefde toch? Las hier ergens dat dat kon
Ik heb meer gehoord over enge praktijken, niet zo zeer genante.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, maar de gist van het verhaal is dat tijdens een meet waar ikzelf, Hungry_Joe, Weissman en Hiergaanwedan ook waren, samen met een aantal anderen, maar die zijn even niet relevant. Laten we het erop houden (en ik verwacht een enorme ontkenningspost) dat Hiergaanwedan zijn alcohol niet kon houden en een dame in het gezelschap (die zich al niet lekker voelde) om de 10 minuten kaas ging aanbieden. Ja, dat is even leuk totdat hem vriendelijk doch dringend werd gesommeerd te stoppen. Daarna vertrok hij samen met Comp_Lex.
En anders een Breitling voor erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah die heb ik al. Ligt alleen thuis.
Is kaas een eufemisme?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, maar de gist van het verhaal is dat tijdens een meet waar ikzelf, Hungry_Joe, Weissman en Hiergaanwedan ook waren, samen met een aantal anderen, maar die zijn even niet relevant. Laten we het erop houden (en ik verwacht een enorme ontkenningspost) dat Hiergaanwedan zijn alcohol niet kon houden en een dame in het gezelschap (die zich al niet lekker voelde) om de 10 minuten kaas ging aanbieden. Ja, dat is even leuk totdat hem vriendelijk doch dringend werd gesommeerd te stoppen. Daarna vertrok hij samen met Comp_Lex.
Die heb ik dan gemist. Maar hij kon gewoon zijn alcohol niet houden waardoor hij gewoon lastig werd. En nee knul, dat ga je hier niet ontkennen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb meer gehoord over enge praktijken, niet zo zeer genante.
Nee, echte blokjes kaas. Jong belegen.quote:
Heb deze is iets goeiekoperquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders een Breitling voor erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik las het dus eerst zo dat de dame de kaas aan Hiergaanwedan aanbood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, echte blokjes kaas. Jong belegen.
Kijk dat zijn tips waar ik wat aan hebquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
Je kunt ook oefenen op een zwoele blik, Hosti.
Mij knul noemen met je dikke pens. Dikke sukkel ben je. Zo onnodig dit wat je doet. De meerderheid daar was zo speciaal dat ze geen eigen vriendengroep hadden en ik neem eten mee voor iedereen en een fles drank en ja ik werd dronken en ging weg jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Maar hij kon gewoon zijn alcohol niet houden waardoor hij gewoon lastig werd. En nee knul, dat ga je hier niet ontkennen.
Dat is euhm... bijzonder...quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, echte blokjes kaas. Jong belegen.
Always willing to helpquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb deze is iets goeiekoper
Daarmee gaat de patsfactor natuurlijk ook achteruit hč.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel op een iets serieuzere noot het beter is als je precies weet waarom je déze hebt gekocht (of gejat/geërfd/etc) zodat het niet "zomaar" een horloge is, maar echt ouw horloge.Beter onethisch dan oneetbaar
Blijkbaar werd ie daar vervelend vanquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik mis echt even het gesprek volgens mij? Iemand kan niet zo goed tegen alchohol, en het probleem is?
*iets met ware aard*quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mij knul noemen met je dikke pens. Dikke sukkel ben je. Zo onnodig dit wat je doet. De meerderheid daar was zo speciaal dat ze geen eigen vriendengroep hadden en ik neem eten mee voor iedereen en een fles drank en ja ik werd dronken en ging weg ja![]()
Hoe belangrijk is het voor je?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Samzz het volgende:
Wat kan ik beter doen, 200MB internet of is 120MB ook voldoende?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mij knul noemen met je dikke pens. Dikke sukkel ben je. Zo onnodig dit wat je doet. De meerderheid daar was zo speciaal dat ze geen eigen vriendengroep hadden en ik neem eten mee voor iedereen en een fles drank en ja ik werd dronken en ging weg ja![]()
120 is meestal genoeg voor alles, en als jij geen keiharde nurd bent die alles download en met meerdere mensen internet is dat prima.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Samzz het volgende:
Dat mag best, maar de ware aard van mensen daar en hier is dan een stuk erger.quote:
Wowow, shit is aan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zo'n Breitling Bentley is mooi !quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders een Breitling voor erbij.
200.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik wil fatsoenlijk kunnen internetten en Netflix kunnen kijken zonder haperingenquote:
Dat is wel heel snel zegquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Samzz het volgende:
Hem hem gekregen van een klant omdat ik hem zo goed had geholpen, de baas van een groot bedrijf in Denemarken. Dus, ja, het is echt mijn horlogequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarmee gaat de patsfactor natuurlijk ook achteruit hč.
Alhoewel op een iets serieuzere noot het beter is als je precies weet waarom je déze hebt gekocht (of gejat/geërfd/etc) zodat het niet "zomaar" een horloge is, maar echt ouw horloge.
Jongen, ga jij nu maar weer op safari in Donker Afrika met je kletspraat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dan is 120 zat. Dan zit je al tegen de 8/9 mb per seconden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil fatsoenlijk kunnen internetten en Netflix kunnen kijken zonder haperingen.
Wat Hepje zegt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil fatsoenlijk kunnen internetten en Netflix kunnen kijken zonder haperingen.
120: wordt tien tegen een toch snel gratis ge-upgradequote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef Samzz het volgende:
Zal ik doen. Jij sterkte ermee dat je nog dit blijkbaar op moet brengen weer, mooi levenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jongen, ga jij nu maar weer op safari in Donker Afrika met je kletspraat.
Ik welquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef Faxie het volgende:
Denken 200 nodig te hebben. Zelfs meganerds hebben dat nergens voor nodig
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef Faxie het volgende:
Dit. Ik heb 120 en als ik wat wil installeren ben ik binnen 10-15 minuten klaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef Faxie het volgende:
Kerel, je maakte het er gewoon zelf naar. Je werd goed ontvangen door iedereen maar je hebt het gewoon zelf verpest. Daar moet je anderen de schuld niet van geven, dar heb je echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat mag best, maar de ware aard van mensen daar en hier is dan een stuk erger.
/glas halfvolquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zal ik doen. Jij sterkte ermee dat je nog dit blijkbaar op moet brengen weer, mooi leven
Ik vind zulke horloges echt verschrikkelijk, passen ook echt helemaal niet bij mij. Maar ik snap wel wat anderen erin zien (en de techniek erachter is natuurlijk ook nog gaaf).quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo'n Breitling Bentley is mooi !
Is dat zo ja? Nou, het scheelt best in prijs en als 120 ook meer dan voldoende is, dan ga ik daarvoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
120: wordt tien tegen een toch snel gratis ge-upgrade
Tijd is money nigga, dat weet je toch Altijd letten op je monnie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit. Ik heb 120 en als ik wat wil installeren ben ik binnen 10-15 minuten klaar.
Meestal zit ik dan te poepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijd is money nigga, dat weet je toch Altijd letten op je monnie.
Hij heeft geen monnie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijd is money nigga, dat weet je toch Altijd letten op je monnie.
Alsof Weisman en hungry joe normaal zijn. En jij ook niet wat dat betreft want jij meldt het ook nog steeds alsof jij nooit iets hebt meegemaakt zoals dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kerel, je maakte het er gewoon zelf naar. Je werd goed ontvangen door iedereen maar je hebt het gewoon zelf verpest. Daar moet je anderen de schuld niet van geven, dar heb je echt aan jezelf te danken.
Ik heb afgelopen jaar al twee keer een snelheidsverhoging gehad, de concurrentie in die markt is enorm dus de providers moeten wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
Thanks all. Ik heb er totaal geen verstand van
.
[..]
Is dat zo ja? Nou, het scheelt best in prijs en als 120 ook meer dan voldoende is, dan ga ik daarvoor.
Gewoon net als Cartman, je moeder met een drollenvanger laten komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik niet, dan verlies ik monnie.
120 is primaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
.
[..]
Is dat zo ja? Nou, het scheelt best in prijs en als 120 ook meer dan voldoende is, dan ga ik daarvoor.
Je stront is goud waard!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik niet, dan verlies ik monnie.
Moet je ook doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Samzz het volgende:
.
[..]
Hahaha "Bathroom, BATHROOM!!"quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon net als Cartman, je moeder met een drollenvanger laten komen.
Goed puntquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar al twee keer een snelheidsverhoging gehad, de concurrentie in die markt is enorm dus de providers moeten wel.
Plus: mocht het niet bevallen dan kun je altijd upgraden, teruggaan is een ander verhaal.
Ik ben heel normaal. En door me normaal op te stellen voorkom ik zulke situaties waar jij headfirst ingedoken bent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Alsof Weisman en hungry joe normaal zijn. En jij ook niet wat dat betreft want jij meldt het ook nog steeds alsof jij nooit iets hebt meegemaakt zoals dat.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha "Bathroom, BATHROOM!!"
Die kwam uit zichzelf niet meer opdagen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
En ik vroeg ook nog waar complex is of is die ook weggepest
Ik zou eerst vragen wat het snelste is wat door je pijp heenkan.quote:
Wordt je gepest? * aaioverdebolquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
En ik vroeg ook nog waar complex is of is die ook weggepest
Comp_lex is van Fok! af en heeft zich vrijwillig laten opnemen heb ik vernomen. En volgens de laatste berichten ging het een heel stuk beter met hem.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kwam uit zichzelf niet meer opdagen.
Jij bent wel heel gul vandaag. Ik koester de mijne nogquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt je gepest? * aaioverdebol
Hier ligt glasvezel, dacht ik. Maar goed, wel handig om even na te vragen idd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen wat het snelste is wat door je pijp heenkan.
En verder denk ik dat je aan 20Mb/s (met een kleine b zelfs) meer dan genoeg hebt. Maar dat terzijde.
Ik kende hem niet zo goed eigenlijk, maar fijn voor hem dat het beter gaat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Comp_lex is van Fok! af en heeft zich vrijwillig laten opnemen heb ik vernomen. En volgens de laatste berichten ging het een heel stuk beter met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |