Ik zou zoiets niet durvenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foto's op je mobiel zetten en dat dan nonchalant laten zien."Oh, hoe komen m'n tekeningen ineens in beeld. xD"
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor issues je allemaal hebt.
Klap uit schoolquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ik kan me een bepaalde meet herinneren...
Ik ook niet. Daarom heb ik een laag uitgesneden decolletéquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Troost je, ik heb niet echt wat om mee te pochen op feestjes.
Dat zou ik dus nooit doenquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foto's op je mobiel zetten en dat dan nonchalant laten zien."Oh, hoe komen m'n tekeningen ineens in beeld. xD"
Ik vind dat wel tofquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan alle oblasten en krajs van Rusland opnoemen. Daar gaan mensen alleen maar van huilen.
Past nietquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou de stelliNg van Pythagoras op je lul pennen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ik kan me een bepaalde meet herinneren...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nomnomnomnom ik scheur nu het folietje eraf
Goeie tip. :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik een laag uitgesneden decolleté.
Dat heb ik er al op getatoeëerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon betalen in liefde toch? Las hier ergens dat dat konquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
Vlieger is binnen
En nieuw wetsuitje gehaald![]()
Nu is het geld op
Dat kan ik dan weer niet maken, heb je ook nog andere tips?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik een laag uitgesneden decolleté.
Waarom niet? Het is toch lekker weer daar zei je al eerder?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet maken, heb je ook nog andere tips?
Keukenfoldersquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag op de catwalk broeken die je piemel showen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen decolleté is niet zo spannend als dat van vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch lekker weer daar zei je al eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |