Benno corrigeert hem ook de hele tijdquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Die kerel tegenover Baksteengod vind ik echt vervelend. Weet niet waarom.
Hij zegt ook domme dingen, noemde deze piloot 'een gek'. Dat is wel een erg makkelijke constatering.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef -0- het volgende:
Die telegraafjournalist krijgt er wel goed van langs elke keer.
Hij praat ook in telegraafstijl met steeds ongenuanceerde one-liners.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zegt ook domme dingen, noemde deze piloot 'een gek'. Dat is wel een erg makkelijke constatering.
Waarom niet 10?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
3e persoon in de cabine vind ik niet eens zo'n gek idee
Ik zapte later in, maar dat was meteen duidelijk. Wat een simpele ziel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
Oh hij is van de telegraaf. Dat verklaart het een en ander
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:27 schreef L3gend het volgende:
Volgende ongeluk, stewardes verwondt piloot en laat vliegtuig crashen
Ja, hij is het mislukte protégé van Paul Jansenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij praat ook in telegraafstijl met steeds ongenuanceerde one-liners.
Zoals held Benno al zegt, je moet gaan voor optimale veiligheid, niet maximale veiligheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een gezeik. Volgend jaar rijdt een vrachtwagenchauffeur bewust in op een file en het jaar er op rijdt een buschauffeur moedwillig een ravijn in...
Gekken blijf je altijd houden. Voorkom je dus niet.
Een originele variant van spree killing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef svann het volgende:
Als je zoveel mensen meeneemt, heet het wat mij betreft geen zelfmoord meer.
Er zat een vrouw bij. Case closed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Ralph Tuijn, die één roeier de schuld geeft. Ik hoor het verhaal nu van één kant. Wie zegt me dat hij niet die flapdrol is?
Inderdaad dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zat een vrouw bij. Case closed.
Ik herhaal, eindbazen:quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alsof het bijzonder is tegenwoordig in je moderne bootje met je proteïne shakes.
Dit waren pas eindbazen:
The first ocean to be deliberately rowed across was the Atlantic by Frank Samuelsen and George Harbo, two Norwegians, in June 1896. The pair left Battery Park, Manhattan, on 6 June 1896, arriving on the Isles of Scilly, 55 days and 13 hours later, having covered 3,250 nautical miles (3,740 mi; 6,020 km).
[ afbeelding ]
Eerder viesdikke Hurleyquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:36 schreef gosschalks het volgende:
Zat Jeroen nu Sawyer uit Lost te dissen
Sawyerquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:36 schreef gosschalks het volgende:
Zat Jeroen nu Sawyer uit Lost te dissen
Geer en Goor op zo'n bootje de oceaan op sturen... oh en Brard er ook bij. En dan allemaal niet kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
DIt is beter dan Expeditie Robinson iig.
Haha nee, Hugo was geweldigquote:
tadaquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:34 schreef Housekeeper het volgende:
De volgende keer is hij van plan om in z'n eentje te roeien
Hij lijkt wel op Smeagol, die beschuldigde Sam ook van het opeten van het elvenbrood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind deze gast een praatjesmaker. Volgens mij heeft hij zelf alle chocola gestolen, gaf daarna diegene die het laatst gekozen werd bij gym de schuld.
Maar Hurley droeg niets bij voor de groep, behalve dan toen hij met het busje 3 man ter pletter reed. Daar ging het toch over?quote:
Ik heb leerlingen die school en alles ernaast dermate serieus nemen dat het me echt niet zo verbaast hoor.quote:
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb leerlingen die school en alles ernaast dermate serieus nemen dat het me echt niet zo verbaast hoor.
Die moet je ver weg houden van iedere soort rijvaardigheidsbewijs of vuurwapenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop niet dat die gast piloot is.
Nee ik bij mezelf ook niet. Maar het is een illusie om te denken dat alleen volwassenen het druk hebben.quote:
Daar zal Gordon binnenkort wel verandering in brengen.quote:
Waarom moet een vraag perse moeilijk zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan je geen moeilijkere vragen bedenken?
Als topsport tobsport wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:44 schreef Baszh het volgende:
Tsjah als je ook aan topsport doet.. Niet iedereen is Epke
Die jongen snap ik iets beter dan die grietquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:44 schreef Baszh het volgende:
Tsjah als je ook aan topsport doet.. Niet iedereen is Epke
Nou en, natuurlijk blond was het sowieso niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, het glimt teveel.
En hij heeft donkere wenkbrauwen.
Ik denk dat ik uitloop zie. Zijn haar zit ook dicht op zijn hoofd. Denk niet dat het een pruik is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en, natuurlijk blond was het sowieso niet.
Precies.. Een beetje zo'n schietincident ventjequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
En dan weer stress natuurlijk omdat de blog af moest.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Precies.. Een beetje zo'n schietincident ventje
Is dat erg, ja? Zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:53 schreef hmmmz het volgende:
Wel erg hoor dat ze niks weten te antwoorden op de vraag wat een van de leukste dingen of momenten in hun leven was
Je kan toch wel wat noemen. Als je op dingen terugkijkt dat je dan denkt van dat was echt super.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Is dat erg, ja? Zou het ook niet weten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Verloofd, die jongen heeft geen burnout, die heeft een te volwassen ziel en kan het niet handelen
Nou wat is jouw moment??? nou, nou, nou???quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je kan toch wel wat noemen. Als je op dingen terugkijkt dat je dan denkt van dat was echt super.
Jonger, dacht ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het ging over tieners, dus ik denk 18 of 19.
Zijn zoveel dingen. Als je een beetje een sociaal leven hebt kan je er genoeg opnoemen lijkt me.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou wat is jouw moment??? nou, nou, nou???
Hij is van 96, 18 dus. Vroeg, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:58 schreef svann het volgende:
[..]
Jonger, dacht ik.
Dat meisje had het over de tweede MO.
Het leek meer alsof ze niks kon bedenken dan dat ze niet kon kiezen uit al haar mogelijkheden. Het zijn van die volwassen kinderen die veel te serieus zijn. Alleen maar bezig zijn met wat ze denken dat slim, goed of verstandig is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien had zij dezelfde gedachte en daarom geen antwoord paraat.
Sowieso trouwenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Niet iedereen wil eerst 10 jaar rondscharrelen.
Trouwenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Sowieso trouwen
En dan al op je 18e verloofd zijn_!
Verloven, daar zou ik ook een burn-out van krijgen. Maar met honderden vrouwen naar bed gaan zoals Pauw, dat vind ik weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:10 schreef hmmmz het volgende:
Trouwen is echt niet meer van deze tijd. Mensen die zo nodig een label op hun relatie willen plakken_!!!
Als ik perse had moeten kiezen om mijn 18e zou ik toch voor de laatste optie gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verloven, daar zou ik ook een burn-out van krijgen. Maar met honderden vrouwen naar bed gaan zoals Pauw, dat vind ik weer het andere uiterste.
Dat is idd wel meer van deze tijd...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als ik perse had moeten kiezen om mijn 18e zou ik toch voor de laatste optie gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is idd wel meer van deze tijd...
Op je 18e al verloofd zijn is veel te vroeg, bij een vrouw zou het misschien nog net kunnen, die zijn wat eerder volwassen en ontwikkeld, al is het zelfs dan te snel.Ik heb even gezocht op die link waar die foto in stond. Hoog niveau geschaatst, werd gepest en is ook nog bi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:(...)
Misschien hadden de trainers het kunnen zien aankomen, maar ik wil ook geen zeikscheet zijn. Tenslotte deed ik al die dingen omdat ik ze zelf leuk vond. Al had ik wel het gevoel dat ik al mijn kwaliteiten wilde benutten, altijd en overal, ook bij de debatclub en de schrijfclub. Zei mijn vader: ach, dat kun je makkelijk, dan zag ik dat niet als aanmoediging, maar als een teken dat ik hem zou teleurstellen als het níét zou lukken. Ik denk te veel na, denk ik. Het helpt ook niet dat ik een enorme perfectionist ben en altijd voor iedereen klaar wil staan. Of dat ik lang gepest ben en er op mijn 16de achterkwam dat ik bi ben, misschien speelt dat ook mee. Sinds dat bezoekje aan de decaan in december zit ik thuis. Eerst deed ik echt niks, zelfs niet eten: een vork optillen, kauwen, slikken, ik kon de motivatie bijna niet opbrengen. Ik sliep dag en nacht. Mijn schaatskleding had ik opgeborgen, anders bedacht ik steeds hoe zonde het was. Ik heb op een te hoog niveau geschaatst om het nu nog voor mijn plezier te kunnen doen. Vooral in het begin voelde het alsof ik een jaar van mijn leven had verspild, iedereen in mijn oude klas was geslaagd voor het eindexamen. Hopelijk ga ik volgend jaar zelf sterrenkunde of filosofie studeren. Of allebei.’
Gelukkig gaat de PLUS hier Hoogvliet worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De PLUS is erin geslaagd om haar reclames nog mensonterender dan vroeger te maken. Dat is een prestatie v. wereldformaat.
Ze hadden in ieder geval dat dunne blonde grietje erin kunnen laten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De PLUS is erin geslaagd om haar reclames nog mensonterender dan vroeger te maken. Dat is een prestatie v. wereldformaat.
Vroeger haalde ik wel eens broodjes bij de Plus in het centrum hier. Wat een kutzaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zit er geen PLUS hier in de nabije omgeving.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Vroeger haalde ik wel eens broodjes bij de Plus in het centrum hier. Wat een kutzaak.
Allebei geboren als vijftiger.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef alors het volgende:
Henk NijboerDat is een soort van het grote broertje van Sywert
Hella is een beetje hetzelfde als Chazia Mourali, dan zou ik ook mijn mond houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, Hella aan het woord en iedereen luistert braaf.
Ze steekt je zo neer, na de uitzending, in de steeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hella is een beetje hetzelfde als Chazia Mourali, dan zou ik ook mijn mond houden.
Ja.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze steekt je zo neer, na de uitzending, in de steeg.
Komt op mij over als een stereotype VVD-stemmer. Dus ik sla over.quote:
Jij vraagt aan je neukertjes wat ze stemmen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt op mij over als een stereotype VVD-stemmer. Dus ik sla over.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vraagt aan je neukertjes wat ze stemmen?
Sommige mensen stralen dat uit idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt op mij over als een stereotype VVD-stemmer. Dus ik sla over.
Nee, maar dat is haar uitstraling. Ze komt uitermate onsympathiek over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Rechtse meisjes houden van ballen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes.
Op die manier heb je nooit seksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar dat is haar uitstraling. Ze komt uitermate onsympathiek over.
Ik val niet op dergelijke types.
Ik heb helemaal geen neukertjes, ik vraag dus sowieso niets.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen neukertjes, ik vraag dus sowieso niets.
Oh jawel hoor.quote:
Was het maar een pauwenhok geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw kan de kippenhokjes niet onder controle houden.
Ga jij lekker een clubje met Mexicanobakker oprichtenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was het maar een pauwenhok geweest
BADUMTISH
Liever niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga jij lekker een clubje met Mexicanobakker oprichten
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Henk Nijboer, wat een blotebillengezicht heeft die gast, maar dat geheel terzijde.
Laatst naar een lezing van Joris Luijendijk geweest, die legde dat perfect uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef hmmmz het volgende:
Eric Smit heeft keihard gelijk. Zolang banken 'too big to fail' blijven dragen wij als samenleving het risico in plaats van het bedrijf zelf.
Dat zullen ze toch wel blijven. dan kan je er beter veel strenger op zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef hmmmz het volgende:
Eric Smit heeft keihard gelijk. Zolang banken 'too big to fail' blijven dragen wij als samenleving het risico in plaats van het bedrijf zelf.
Leg ook even hier uit dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst naar een lezing van Joris Luijendijk geweest, die legde dat perfect uit.
Hij heeft verstand van de worsten van de Vetkampstraat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Özcan is een Turk, dus heef hij ook verstand van het Turkse voetbal.
Die maakte wel goede muziek.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef Martinello het volgende:
Ik neem aan dan gekkie Phil Spector met zijn Wall Of Sound nog voorbij komt.
Moet je even kijken naar de aflevering van Tegenlicht waar hij in zat, paar weken terug.quote:
okquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Brian WilsonNog live gezien vorig jaar.
Stond je achter het podium?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Brian WilsonNog live gezien vorig jaar.
Nee, was in Californië.quote:
Abn Amro, ja, al 5 minuten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Hoi,
#1. Welk item kwam hiervoor?
#2 Is dit item al lang bezig?
#1. Shit over ABN Amroquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Hoi,
Over de banken,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Hoi,
1. ABN Amroquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Hoi,
Over banken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:23 schreef Grunge. het volgende:
Hoi,
quote:
Jawel het was echt superinteressantquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
Dank jullie wel!
Mooi, niets gemist dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |