Daar komt de uitdrukking 'vallen als een baksteen' ook vandaan.quote:
Ik vind het ook maar een drol die onzeker overkomt en duidelijk vaak bullshit verkoopt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind Benno altijd een beetje zielig, hij faalt heel vaak, maar mensen blijven hem serieus nemen.
In een gelijkblijvend tempo voel je een geleidelijke daling niet of nauwelijks, alleen daalsnelheidswisselingen merk je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef starla het volgende:
Benno zat die ene gozer meteen weer op z'n plek haha. Net als gisteren.
Maar een daling voel je gewoon, alleen maar al door de drukverschillen.
Maar blijft een held
Heb ik ook een probleem mee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef Monolith het volgende:
Ik kan iemand die Wierd Duk heet toch echt niet serieus nemen.
Drukverschil gaan je oren wel merken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja, dat klopt gewoon hoor zolang het constant gaat
Wierd Dog had beter geweest. Gouden grill en dikke kettingen om...quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:15 schreef Marcoss het volgende:
Sowieso al best apart om iemand Wierd als voornaam te geven, maar in combinatie met zo'n achternaam..
en machinistenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef ChickenMan het volgende:
Misschien moeten ze ook maar alle buschauffeurs jaarlijks psychisch testen.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Sowieso de vraag of een psychologische test dit aan het licht had gebracht
Dan rijdt er hier in Utrecht binnenkort praktisch geen bus meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef ChickenMan het volgende:
Misschien moeten ze ook maar alle buschauffeurs jaarlijks psychisch testen.
Wil die gast onherkenbaar in beeld of zoquote:
Fritzl was ook aardig, het opvallendste waren zijn vakanties naar Thailand.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou leuk zijn als iemand eens zou zeggen dat het altijd al een smerige sadistische klootzak was die kinderen in elkaar hoekte ipv altijd maar: "Hij was zo aardig en netjes en..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |