Waarom moet een vraag perse moeilijk zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan je geen moeilijkere vragen bedenken?
Als topsport tobsport wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:44 schreef Baszh het volgende:
Tsjah als je ook aan topsport doet.. Niet iedereen is Epke
Die jongen snap ik iets beter dan die grietquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:44 schreef Baszh het volgende:
Tsjah als je ook aan topsport doet.. Niet iedereen is Epke
Nou en, natuurlijk blond was het sowieso niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:45 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, het glimt teveel.
En hij heeft donkere wenkbrauwen.
Ik denk dat ik uitloop zie. Zijn haar zit ook dicht op zijn hoofd. Denk niet dat het een pruik is.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en, natuurlijk blond was het sowieso niet.
Precies.. Een beetje zo'n schietincident ventjequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:48 schreef Karina het volgende:
En dan weer stress natuurlijk omdat de blog af moest.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:47 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Precies.. Een beetje zo'n schietincident ventje
Is dat erg, ja? Zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:53 schreef hmmmz het volgende:
Wel erg hoor dat ze niks weten te antwoorden op de vraag wat een van de leukste dingen of momenten in hun leven was
Je kan toch wel wat noemen. Als je op dingen terugkijkt dat je dan denkt van dat was echt super.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Is dat erg, ja? Zou het ook niet weten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Verloofd, die jongen heeft geen burnout, die heeft een te volwassen ziel en kan het niet handelen
Nou wat is jouw moment??? nou, nou, nou???quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je kan toch wel wat noemen. Als je op dingen terugkijkt dat je dan denkt van dat was echt super.
Jonger, dacht ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het ging over tieners, dus ik denk 18 of 19.
Zijn zoveel dingen. Als je een beetje een sociaal leven hebt kan je er genoeg opnoemen lijkt me.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou wat is jouw moment??? nou, nou, nou???
Hij is van 96, 18 dus. Vroeg, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:58 schreef svann het volgende:
[..]
Jonger, dacht ik.
Dat meisje had het over de tweede MO.
Het leek meer alsof ze niks kon bedenken dan dat ze niet kon kiezen uit al haar mogelijkheden. Het zijn van die volwassen kinderen die veel te serieus zijn. Alleen maar bezig zijn met wat ze denken dat slim, goed of verstandig is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien had zij dezelfde gedachte en daarom geen antwoord paraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |