Nee, maar dat is haar uitstraling. Ze komt uitermate onsympathiek over.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vraagt aan je neukertjes wat ze stemmen?
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Rechtse meisjes houden van ballen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes.
Op die manier heb je nooit seksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar dat is haar uitstraling. Ze komt uitermate onsympathiek over.
Ik val niet op dergelijke types.
Ik heb helemaal geen neukertjes, ik vraag dus sowieso niets.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen neukertjes, ik vraag dus sowieso niets.
Oh jawel hoor.quote:
Was het maar een pauwenhok geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw kan de kippenhokjes niet onder controle houden.
Ga jij lekker een clubje met Mexicanobakker oprichtenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was het maar een pauwenhok geweest
BADUMTISH
Liever niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga jij lekker een clubje met Mexicanobakker oprichten
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Henk Nijboer, wat een blotebillengezicht heeft die gast, maar dat geheel terzijde.
Laatst naar een lezing van Joris Luijendijk geweest, die legde dat perfect uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef hmmmz het volgende:
Eric Smit heeft keihard gelijk. Zolang banken 'too big to fail' blijven dragen wij als samenleving het risico in plaats van het bedrijf zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |