Sowieso trouwenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Niet iedereen wil eerst 10 jaar rondscharrelen.
Trouwenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Sowieso trouwen
En dan al op je 18e verloofd zijn_!
Verloven, daar zou ik ook een burn-out van krijgen. Maar met honderden vrouwen naar bed gaan zoals Pauw, dat vind ik weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:10 schreef hmmmz het volgende:
Trouwen is echt niet meer van deze tijd. Mensen die zo nodig een label op hun relatie willen plakken_!!!
Als ik perse had moeten kiezen om mijn 18e zou ik toch voor de laatste optie gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verloven, daar zou ik ook een burn-out van krijgen. Maar met honderden vrouwen naar bed gaan zoals Pauw, dat vind ik weer het andere uiterste.
Dat is idd wel meer van deze tijd...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als ik perse had moeten kiezen om mijn 18e zou ik toch voor de laatste optie gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is idd wel meer van deze tijd...
Op je 18e al verloofd zijn is veel te vroeg, bij een vrouw zou het misschien nog net kunnen, die zijn wat eerder volwassen en ontwikkeld, al is het zelfs dan te snel.Ik heb even gezocht op die link waar die foto in stond. Hoog niveau geschaatst, werd gepest en is ook nog bi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:(...)
Misschien hadden de trainers het kunnen zien aankomen, maar ik wil ook geen zeikscheet zijn. Tenslotte deed ik al die dingen omdat ik ze zelf leuk vond. Al had ik wel het gevoel dat ik al mijn kwaliteiten wilde benutten, altijd en overal, ook bij de debatclub en de schrijfclub. Zei mijn vader: ach, dat kun je makkelijk, dan zag ik dat niet als aanmoediging, maar als een teken dat ik hem zou teleurstellen als het níét zou lukken. Ik denk te veel na, denk ik. Het helpt ook niet dat ik een enorme perfectionist ben en altijd voor iedereen klaar wil staan. Of dat ik lang gepest ben en er op mijn 16de achterkwam dat ik bi ben, misschien speelt dat ook mee. Sinds dat bezoekje aan de decaan in december zit ik thuis. Eerst deed ik echt niks, zelfs niet eten: een vork optillen, kauwen, slikken, ik kon de motivatie bijna niet opbrengen. Ik sliep dag en nacht. Mijn schaatskleding had ik opgeborgen, anders bedacht ik steeds hoe zonde het was. Ik heb op een te hoog niveau geschaatst om het nu nog voor mijn plezier te kunnen doen. Vooral in het begin voelde het alsof ik een jaar van mijn leven had verspild, iedereen in mijn oude klas was geslaagd voor het eindexamen. Hopelijk ga ik volgend jaar zelf sterrenkunde of filosofie studeren. Of allebei.’
Gelukkig gaat de PLUS hier Hoogvliet worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De PLUS is erin geslaagd om haar reclames nog mensonterender dan vroeger te maken. Dat is een prestatie v. wereldformaat.
Ze hadden in ieder geval dat dunne blonde grietje erin kunnen laten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De PLUS is erin geslaagd om haar reclames nog mensonterender dan vroeger te maken. Dat is een prestatie v. wereldformaat.
Vroeger haalde ik wel eens broodjes bij de Plus in het centrum hier. Wat een kutzaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zit er geen PLUS hier in de nabije omgeving.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Vroeger haalde ik wel eens broodjes bij de Plus in het centrum hier. Wat een kutzaak.
Allebei geboren als vijftiger.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef alors het volgende:
Henk NijboerDat is een soort van het grote broertje van Sywert
Hella is een beetje hetzelfde als Chazia Mourali, dan zou ik ook mijn mond houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wow, Hella aan het woord en iedereen luistert braaf.
Ze steekt je zo neer, na de uitzending, in de steeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hella is een beetje hetzelfde als Chazia Mourali, dan zou ik ook mijn mond houden.
Ja.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze steekt je zo neer, na de uitzending, in de steeg.
Komt op mij over als een stereotype VVD-stemmer. Dus ik sla over.quote:
Jij vraagt aan je neukertjes wat ze stemmen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt op mij over als een stereotype VVD-stemmer. Dus ik sla over.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vraagt aan je neukertjes wat ze stemmen?
Sommige mensen stralen dat uit idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Komt op mij over als een stereotype VVD-stemmer. Dus ik sla over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |