Benno corrigeert hem ook de hele tijdquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Die kerel tegenover Baksteengod vind ik echt vervelend. Weet niet waarom.
Hij zegt ook domme dingen, noemde deze piloot 'een gek'. Dat is wel een erg makkelijke constatering.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef -0- het volgende:
Die telegraafjournalist krijgt er wel goed van langs elke keer.
Hij praat ook in telegraafstijl met steeds ongenuanceerde one-liners.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zegt ook domme dingen, noemde deze piloot 'een gek'. Dat is wel een erg makkelijke constatering.
Waarom niet 10?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
3e persoon in de cabine vind ik niet eens zo'n gek idee
Ik zapte later in, maar dat was meteen duidelijk. Wat een simpele ziel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
Oh hij is van de telegraaf. Dat verklaart het een en ander
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:27 schreef L3gend het volgende:
Volgende ongeluk, stewardes verwondt piloot en laat vliegtuig crashen
Ja, hij is het mislukte protégé van Paul Jansenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij praat ook in telegraafstijl met steeds ongenuanceerde one-liners.
Zoals held Benno al zegt, je moet gaan voor optimale veiligheid, niet maximale veiligheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een gezeik. Volgend jaar rijdt een vrachtwagenchauffeur bewust in op een file en het jaar er op rijdt een buschauffeur moedwillig een ravijn in...
Gekken blijf je altijd houden. Voorkom je dus niet.
Een originele variant van spree killing.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:25 schreef svann het volgende:
Als je zoveel mensen meeneemt, heet het wat mij betreft geen zelfmoord meer.
Er zat een vrouw bij. Case closed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Ralph Tuijn, die één roeier de schuld geeft. Ik hoor het verhaal nu van één kant. Wie zegt me dat hij niet die flapdrol is?
Inderdaad dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zat een vrouw bij. Case closed.
Ik herhaal, eindbazen:quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alsof het bijzonder is tegenwoordig in je moderne bootje met je proteïne shakes.
Dit waren pas eindbazen:
The first ocean to be deliberately rowed across was the Atlantic by Frank Samuelsen and George Harbo, two Norwegians, in June 1896. The pair left Battery Park, Manhattan, on 6 June 1896, arriving on the Isles of Scilly, 55 days and 13 hours later, having covered 3,250 nautical miles (3,740 mi; 6,020 km).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |