Volgens mensen ben ik ook donkerblond. Maar ik vind dat ik bruin haar heb.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn donkerblond telt niet echt, heel soms denken mensen wel eens dat ik lichtbruin haar heb.
[..]
Nah ben aan het oefenen. Misschien straal ik ooit wel een keer B&J uit, ultieme dat zou dat zijn
wat niet bij mij op de bank zit kan ergens anders op de bank zittenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, om redenen en motivaties enzo.
Volgende keer samen maar eens gaan vergelijken danquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Volgens mensen ben ik ook donkerblond. Maar ik vind dat ik bruin haar heb.
Dus ik snap je verwarring.
You clever dickie youquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
wat niet bij mij op de bank zit kan ergens anders op de bank zitten
ik heb je door
Toffe UI.quote:
jij niet alleen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
wat niet bij mij op de bank zit kan ergens anders op de bank zitten
ik heb je door
Oh wanneer kan je.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer samen maar eens gaan vergelijken dan
Ik ook deze. Wel tussendoor een keertje een andere gehad, maar ik wilde toch deze weer terugquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef -Splash- het volgende:
Ik heb sinds mijn registratie die UI.
Wel aan jou gericht?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een pakje gekregen terwijl ik niks besteld heb.
Nope, het is bros before hoes, niet hoes between brosquote:
Ik vind deze leuker eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar een Dr. Cox UI is best tofAlleen Stewie is wel een punt van herkenning.
Laat je niet onder druk zetten door UI-autisten.quote:
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat je niet onder druk zetten door UI-autisten.Mensen moeten leren omgaan met verandering.
en wat deze bro zegt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is bros before hoes, niet hoes between bros.
Nog niet rival, nog niet....quote:
Misschien een cadeautje.quote:
Mobiel? Je kan wel instellen om UI's te zien. Klein uiteraard, maar toch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef rival het volgende:
ik zie geen U.I's.
Ook de mijne niet...
Maar ik weet dat het die grijze wagen is... Ik wil een nieuwe.
Oh ik maakte mij meer zorgen om het 'hebben' deel ervan.quote:
Is het zo belangrijk voor je dan?quote:
Ik niets, je moet gewoon ff meer ingaan op de tonnen met "hints"quote:
Nee ik heb een tekst only layout op de pc.... Want dat ziet er iets minder erg uit als er collega's langslopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mobiel? Je kan wel instellen om UI's te zien. Klein uiteraard, maar toch.
Ik vind hem stiekem ook wel leukquote:
wacht.... ik mis nog meer dan wat me al verteld is? what's wrong with me?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niets, je moet gewoon ff meer ingaan op de tonnen met "hints".
O, zo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb een tekst only layout op de pc.... Want dat ziet er iets minder erg uit als er collega's langslopen
Ik dacht al zoiets.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het us inmiddels open. Ik heb een lief vriendinnetje
aaawhhhhquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het us inmiddels open. Ik heb een lief vriendinnetje
Dunno, heb je al actie ondernomen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
wacht.... ik mis nog meer dan wat me al verteld is? what's wrong with me?
ik heb niks gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dunno, heb je al actie ondernomen dan?.
Het komt van De Gezonde Apotheker.quote:
Keilief. Helaas is ze er nu niet om te bedanken.quote:
Bel je haar tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keilief. Helaas is ze er nu niet om te bedanken.
Wat is het?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het komt van De Gezonde Apotheker.
[..]
Keilief. Helaas is ze er nu niet om te bedanken.
wie droomt er over kippen?quote:
quote:Chicken is a flightless bird that lays eggs and it is also eaten in most cultures. Seeing chickens in one’s dream signifies that the individual is a coward and has less willpower. Seeing chicken in dreams also means that you are about to experience something new in near future. This is because chickens lay eggs and eggs represent prosperity. You are also likely to be a chatter box and a person who likes to gossip about others.
Nee, you're chickenquote:
Als we zo gaan doen vertrek ik wel weerquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, you're chicken. Bwaaahk bwaaahk bwaaahk
.
.
Dat kan jij best hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen vertrek ik wel weer
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen vertrek ik wel weer
Wat voor bonen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is aan het werk.
[..]
Bonen.
quote:
https://www.online-image-editor.com/?language=nederlandsquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wil deze trouwens ook wel als mijn UI
[ afbeelding ]
Agossiequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Was even vergeten dat er gisteren wat op mn neus gevallen was, zit in er aan te wrijven zit mn halve gezicht weer onder het bloed omdat ik het weer openhaal. Niet handig
Daarvoor bestaat gelukkig zoiets als een weersverwachting...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef aeque het volgende:
Slechte dag op met de fiets naar het werk te gaan.
Awwquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Was even vergeten dat er gisteren wat op mn neus gevallen was, zit in er aan te wrijven zit mn halve gezicht weer onder het bloed omdat ik het weer openhaal. Niet handig
Het is vooral wennenquote:
Ik verwachtte dat het mooi weer was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat gelukkig zoiets als een weersverwachting...
Wtfquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee een lamp. Zat nog een aan kroonsteentje vast maar schijnbaar niet vast genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat het mooi weer was.
Wat had je op je neus laten valen dat het opengegaan was dan? Geen verf neem ik aan.
Die zijn om te koken en op te eten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aduki, Calypso, Groene Mung en Olifant.
Fijn altijd, dat soort wondjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee een lamp. Zat nog een aan kroonsteentje vast maar schijnbaar niet vast genoeg.
Was de laatste lamp in het oude huis van mn tante, dus verder ook geen licht en die combinatie bleek geen succes. Dus lamp voor in mijn gezicht/neus en net op dat dunne stukje wat altijd zo heerlijk blijft bloeden. Niet heel handig. Mja.. net dus even aangezeten en het was schijnbaar nog niet helemaal dicht genoeg dus begon het weer opnieuw.
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de bonenmaler?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouch. Denk je dat je bij een intensief iets als paintball gewond kunt raken, is het uiteindelijk een lamp.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee een lamp. Zat nog een aan kroonsteentje vast maar schijnbaar niet vast genoeg.
Was de laatste lamp in het oude huis van mn tante, dus verder ook geen licht en die combinatie bleek geen succes. Dus lamp voor in mijn gezicht/neus en net op dat dunne stukje wat altijd zo heerlijk blijft bloeden. Niet heel handig. Mja.. net dus even aangezeten en het was schijnbaar nog niet helemaal dicht genoeg dus begon het weer opnieuw.
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zijn om te koken en op te eten?
Biologisch, fairtrade, apart niet in de winkel en alles. Moet ook allemaal nog een dag weken voordat ze gegeten kunnen worden. Ik was daar een tijd geleden naar aan het kijken, omdat het mij leuk lijkt zo'n voorraadkast vol te hebben met lang houdbare producten.quote:
Nee, gewoon voor de verzamelingquote:
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ouch. Denk je dat je bij een intensief iets als paintball gewond kunt raken, is het uiteindelijk een lamp.
Aw. Meisje tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.
Cool.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Biologisch, fairtrade, apart niet in de winkel en alles. Moet ook allemaal nog een dag weken voordat ze gegeten kunnen worden. Ik was daar een tijd geleden naar aan het kijken, omdat het mij leuk lijkt zo'n voorraadkast vol te hebben met lang houdbare producten.
[..]
Nee, gewoon voor de verzameling
Heden nog aan toequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.
belmeisjes? Is dat weer iets nieuws?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Bijna borrelen, bier, bitterballen, billen, borsten, bezopen belmeisjes, balen!.
Klinkt geil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Bijna borrelen, bier, bitterballen, billen, borsten, bezopen belmeisjes, balen!.
Weekend kan beginnen.quote:
Nee, dat zijn meisjes van het in house call centre, zo'n 200 studentenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
belmeisjes? Is dat weer iets nieuws?
Ah, klinkt goed (voor het aanzicht en vanuit jouw positie dan)quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zijn meisjes van het in house call centre, zo'n 200 studenten.
Daar is echt helemaal niets mis mee iddquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed (voor het aanzicht en vanuit jouw positie dan)
Thanksquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
https://www.online-image-editor.com/?language=nederlands
Geniet ervan jij. Ik hetzelfde, maar dan met een BBQquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Ywquote:
Samen pijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw
Dan ga ik nu weer verder met pijn lijden
/zielg
Doei![]()
Comfort-cookies and blanketsquote:
Voel de liefdequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:31 schreef HeatWave het volgende:
Anyway:. En
voor whomever it concerns
.
Tuna tuna tunaquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Voel de liefde
Oja Hoi
Ik ben weer aanspreekbaar, niet helemaal geschikt nog voor communicatie IRL, maar wel beter.
Nu bedenken of ik tonijnsaladeof biefstuk met spinazie
ga eten…
Dan heb ik morgen biefstukjequote:
Ik zou gaan voor biefstuk met spinazie, want ik lust geen tonijn. En goeie, ga ik volgende week maar eens makenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Voel de liefde
Oja Hoi
Ik ben weer aanspreekbaar, niet helemaal geschikt nog voor communicatie IRL, maar wel beter.
Nu bedenken of ik tonijnsaladeof biefstuk met spinazie
ga eten…
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw
/zielg
Doei![]()
Gisteren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
SPinazie is altijd lekker eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor biefstuk met spinazie, want ik lust geen tonijn. En goeie, ga ik volgende week maar eens maken
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren:NiiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Sterktequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw
/zielg
Doei![]()
[..]
SPinazie is altijd lekker eigenlijk
Oe ja, lekker. Had ik maandag hier als ontbijt, eiwitommelet met spinazie en zalmquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een eierpannekoek eromheen is spinazie het lekkerst
Zonder zalm voor mij dan. Lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oe ja, lekker. Had ik maandag hier als ontbijt, eiwitommelet met spinazie en zalm
[..]
Gisteren:NomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pannenkoek met spinazie klinkt ook baas btw
Misschien dit weekend pannenkoeken maken met lekker dingen erin
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Visfobie?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder zalm voor mij dan. Lekker
De shoarmatent op de hoek zorgt wel voor mquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nu we het over eten hebben vraag ik me ineens af hoe het met mijn huisgenoot is, zou die nog leven zonder dat ie gevoerd wordt?
lol, is hij/zij zo erg dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nu we het over eten hebben vraag ik me ineens af hoe het met mijn huisgenoot is, zou die nog leven zonder dat ie gevoerd wordt?
Geen fobie. Lust het gewoon niet. Op vele manieren geprobeerd en probeer het nog steeds wel eens, maar lust het echt nietquote:
Pannekoeken, ook lang geleden, wel lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Nom
En pannenkoek met spinazie klinkt ook baas btw
Misschien dit weekend pannenkoeken maken met lekker dingen erin
Ga ik idd doen zodra ik thuis ben. Nothing quite takes the edge of like a good J. Pffffquote:
Erg niet, kan ie wel. Ik kook eigenlijk altijd. Denk dat ie nu veel bij maatjes gaat eten, ook slimquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, is hij/zij zo erg dan?
En nu ook zin in pannenkoeken
Damnquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pannekoeken, ook lang geleden, wel lekker![]()
Dit was trouwens het kleinste stukje vlees van de tafel
In de bonus bij de appie zag ikquote:
Ja, wie heeft er anno 2015 nou geen whatsappquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:46 schreef Californium het volgende:
[..]
De shoarmatent op de hoek zorgt wel voor m. Ik wilde zeggen: app m, maar
Ja, afgelopen week bij de Jumbo. Die bak is nu op, 3 dagen van kunnen etenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn!
[..]
In de bonus bij de appie zag ik
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er anno 2015 nou geen whatsapp
Echt welquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er anno 2015 nou geen whatsapp
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week bij de Jumbo. Die bak is nu op, 3 dagen van kunnen eten
Wow. Why? Geen behoefte aan, geen smartphone? Geef geen fuck?quote:
Combinatie van die 3quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. Why? Geen behoefte aan, geen smartphone? Geef geen fuck?
[..]
Gisteren:Zie ik daar wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn die dingen naast het vlees?Lijken wel kipnuggets.
Zou wel het stereotiep amerikaans voedsel bevestigenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie ik daar wijn?
Ik dacht aan van die dikke patat. Ook wel typisch amerikaans eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou wel het stereotiep amerikaans voedsel bevestigen. Meat, with more meat on thé side
Zeker wijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie ik daar wijn?
Dit, als je dan smst, dan kun je net zo goed overstappen, want tis hetzelfde alleen gratisquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder willen. Sms je dan wel? Ik ken niemand meer die dat doet.
Inderdaad, zelfs m'n moeder appt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder willen. Sms je dan wel? Ik ken niemand meer die dat doet.
Komt straks een nieuws item over. Dat mensen niet aan 200 gram veg per dag komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou wel het stereotiep amerikaans voedsel bevestigen. Meat, with more meat on thé side
No veggies![]()
Nee, zelden. Alles per e-mail voornamelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zelden. Alles per e-mail voornamelijk.
En de meeste mensen vinden het ook wel moeilijk om te smsen, te veel gedoe, dus nu extra rustig lol
een nieuws item? waar? Ik heb van de week nog zitten vertellen dat het uniek is dat ik, in goede tijden, makkelijk de halve kilo haalquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt straks een nieuws item over. Dat mensen niet aan 200 gram veg per dag komen.Ik wel.
De mijne ook. Heb zelfs WA bij haar geïnstalleerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs m'n moeder appt.
Mijn moeder ook. Stuurt me soms de meest onnozele dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs m'n moeder appt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Harmankardon het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)eetlnkushpmg00000067
Ja schijnbaar kost het veel meer moeite om te smsen dan te WA-en, tenminste dat wordt mij altijd vertelt.quote:
Haha, veel smileys inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Stuurt me soms de meest onnozele dingen.Smileys en zo. Beetje het niveau van mensen die later MSN kregen en het ook nog niet helemaal begrepen.
Op Hallo Nederland geloof ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Californium het volgende:
[..]
een nieuws item? waar? Ik heb van de week nog zitten vertellen dat het uniek is dat ik, in goede tijden, makkelijk de halve kilo haal
Veggies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |