Ja, afgelopen week bij de Jumbo. Die bak is nu op, 3 dagen van kunnen etenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn!
[..]
In de bonus bij de appie zag ik
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er anno 2015 nou geen whatsapp
Echt welquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er anno 2015 nou geen whatsapp
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week bij de Jumbo. Die bak is nu op, 3 dagen van kunnen eten
Wow. Why? Geen behoefte aan, geen smartphone? Geef geen fuck?quote:
Combinatie van die 3quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. Why? Geen behoefte aan, geen smartphone? Geef geen fuck?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren:Zie ik daar wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn die dingen naast het vlees?Lijken wel kipnuggets.
Zou wel het stereotiep amerikaans voedsel bevestigenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie ik daar wijn?
Ik dacht aan van die dikke patat. Ook wel typisch amerikaans eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou wel het stereotiep amerikaans voedsel bevestigen. Meat, with more meat on thé side
Zeker wijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie ik daar wijn?
Dit, als je dan smst, dan kun je net zo goed overstappen, want tis hetzelfde alleen gratisquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder willen. Sms je dan wel? Ik ken niemand meer die dat doet.
Inderdaad, zelfs m'n moeder appt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder willen. Sms je dan wel? Ik ken niemand meer die dat doet.
Komt straks een nieuws item over. Dat mensen niet aan 200 gram veg per dag komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou wel het stereotiep amerikaans voedsel bevestigen. Meat, with more meat on thé side
No veggies![]()
Nee, zelden. Alles per e-mail voornamelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zelden. Alles per e-mail voornamelijk.
En de meeste mensen vinden het ook wel moeilijk om te smsen, te veel gedoe, dus nu extra rustig lol
een nieuws item? waar? Ik heb van de week nog zitten vertellen dat het uniek is dat ik, in goede tijden, makkelijk de halve kilo haalquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt straks een nieuws item over. Dat mensen niet aan 200 gram veg per dag komen.Ik wel.
De mijne ook. Heb zelfs WA bij haar geïnstalleerdquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs m'n moeder appt.
Mijn moeder ook. Stuurt me soms de meest onnozele dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs m'n moeder appt.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Harmankardon het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)eetlnkushpmg00000067
Ja schijnbaar kost het veel meer moeite om te smsen dan te WA-en, tenminste dat wordt mij altijd vertelt.quote:
Haha, veel smileys inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Stuurt me soms de meest onnozele dingen.Smileys en zo. Beetje het niveau van mensen die later MSN kregen en het ook nog niet helemaal begrepen.
Op Hallo Nederland geloof ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Californium het volgende:
[..]
een nieuws item? waar? Ik heb van de week nog zitten vertellen dat het uniek is dat ik, in goede tijden, makkelijk de halve kilo haal
Veggies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |