Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenquote:
Ja, anders kan ik echt niet slapen, shit moet koud zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou blij zijn als het hier wat warmer zou zijn juist. zet hij dat ding op 16 graden. waar zit je? vs toch?
Just do itquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenMaar ik ben echt een lui zwijntje
Heb je nog een peptalk voor me
?
rival zal je vast wel opwarmen, die jongen kennende. altijd bereid een helpende hand te bieden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
hakuna matata.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenMaar ik ben echt een lui zwijntje
Heb je nog een peptalk voor me
?
Nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen![]()
Ja ok, bij de fans is het wel iets warmer, maar dan wordt je weer doofquote:
Wollen sokkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
op wollen sokken zodat ik geen koude voeten krijg.
zelfs met die 23 graden heb ik nog een dekentje of badjas ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16
Damn. Cold as icequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs met die 23 graden heb ik nog een dekentje of badjas ofzo
Dat zeg ik al jarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yvie en Rival passen zo goed bij elkaar
Alsof wij onze dekentjes delen jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt wel ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren
[..]
Alsof wij onze dekentjes delen ja
Allemaal praatjes.... uiteindelijk zit ik vanavond weer alleen op de bankquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Die rival gaat het nog druk krijgen als ik de SC's zo volg.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal praatjes.... uiteindelijk zit ik vanavond weer alleen op de bank
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal praatjes.... uiteindelijk zit ik vanavond weer alleen op de bank
quote:
Disneyquote:
Borrelse gozerquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.
Ik heb borrel.
Oh dat heb ik dan weer totaal niet. Ik straal ijs uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het koud omdat ik zelf zo warm ben, dat wel
Nu nog niet hoor, vanavond dusquote:
waarom die edit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zit nooit alleen op de bank.
Altijd wel een warme laptop of thee als gezelschap
[..]
Oh dat heb ik dan weer totaal niet. Ik straal ijs uit
Was niet echt een edit, was nog aan het typen maar drukte al op Enterquote:
dan straal je ook geen ijs uit toch. anders ontdooit rival je wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was niet echt een edit, was nog aan het typen maar drukte al op Enter![]()
Ja, al telt donkerblond gelukkig niet echt.
Blond =quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was niet echt een edit, was nog aan het typen maar drukte al op Enter![]()
Ja, al telt donkerblond gelukkig niet echt.
ik voorspel een hoax.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
'Harry Styles overweegt ook One Direction te verlaten'
Ik voorspel echt een bloedbad.
Mijn donkerblond telt niet echt, heel soms denken mensen wel eens dat ik lichtbruin haar heb.quote:
Nah ben aan het oefenen. Misschien straal ik ooit wel een keer B&J uit, ultieme dat zou dat zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef perro. het volgende:
[..]
dan straal je ook geen ijs uit toch. anders ontdooit rival je wel.
Hahaha ja ik dus ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
lol... Ik heb altijd Cola en een remote bij me....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zit nooit alleen op de bank.
Altijd wel een warme laptop of thee als gezelschap
[..]
Oh dat heb ik dan weer totaal niet. Ik straal ijs uit
Ik overweeg een Ferrari te kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
oh zo... nou leg me dan maar uit waarom het beter isquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog niet hoor, vanavond dus.
Eens kijken wie er op komt dagen, het is wel kutweer, dat helpt nooit.
Neuh... Daar heb ik personeel voor.quote:
ik ben laatst wezen kijken maar vond het toch pauper eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik overweeg een Ferrari te kopen.
Oh, om redenen en motivaties enzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo... nou leg me dan maar uit waarom het beter is
Lief dat je zo goed over mij denkt, maar ook ik kan geen wonderen verrichtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef perro. het volgende:
dan straal je ook geen ijs uit toch. anders ontdooit rival je wel.
Fijn dat je dat even opheldertquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, om redenen en motivaties enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |