Ach, ik was enorm flauwe woordgrappen aan het posten, wordt ook niemand vrolijk vanquote:
Je squat te veelquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen![]()
Oeh easy money, tell me morequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hello, my friend. I have a business proposal for you my friend. Want to make eeeaaassy money?
Vor ah kwortor millijon wie ken areensch goood friendshiepquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hello, my friend. I have a business proposal for you my friend. Want to make eeeaaassy money?
heb ik de loterij gewonnen zeker? of een erfenis van een oom waar ik nog nooit van gehoord heb?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet alleen squats. Maar inderdaad, iets te fanatiek geweestquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je squat te veelBips-auwtjes zijn nooit chill
Ja altijd he? KOM VECHTE DANquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor. Behalve dat je met iedereen ruzie wilde maken.
Weet je iig wel dat het werkt. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen squats. Maar inderdaad, iets te fanatiek geweest
Das waarquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je iig wel dat het werkt. Dat dan weer wel.
Kusje derop ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen squats. Maar inderdaad, iets te fanatiek geweest
Ik zet de Cv ook altijd op 23.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd koud, zelfs bij 21 graden binnen.
Van die launching kicks ofzo? Dat je met je rechterbeen op een knie gaat en je linkerbeen voor in 90 graden en dan je rechterbeen vanaf daar naar boven trappen. En dan andersom. Moesten we veel doen gisterenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kusje derop ?Nee, maar wat nog meer
Te veel gefietst ?
wie ronde billen wil moet pijn lijden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Das waar
Maar wel naar met opstaan en gaan zitten
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevelquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef perro. het volgende:
[..]
geef mij maar 25+. minimaal. ik vind 35+ ook niet erg, dan is iedereen aan het zeiken.
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef perro. het volgende:
[..]
wie ronde billen wil moet pijn lijden.
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevel
Ik ook bij 35+quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevel
lewdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Als je ronde billen hebt kan je ook nog gewoon pijn lijden hoor, als je dat wil.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van die launching kicks ofzo? Dat je met je rechterbeen op een knie gaat en je linkerbeen voor in 90 graden en dan je rechterbeen vanaf daar naar boven trappen. En dan andersom. Moesten we veel doen gisteren
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16
Ja ok, maar vrouwen hebben het sowieso sneller koud dan mannen.quote:
lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yvie en Rival passen zo goed bij elkaar
Ja, I knowquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Oh die ! Maar die zijn wel heel effectief. Als je tegelijkertijd je buikspieren aanspant, is dat ook goed voor je buikspieren. Activeer je een hormoon mee die ervoor zorgt dat je buikvetten beter verbrand / benut voor energie.
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenquote:
Ja, anders kan ik echt niet slapen, shit moet koud zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou blij zijn als het hier wat warmer zou zijn juist. zet hij dat ding op 16 graden. waar zit je? vs toch?
Just do itquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenMaar ik ben echt een lui zwijntje
Heb je nog een peptalk voor me
?
rival zal je vast wel opwarmen, die jongen kennende. altijd bereid een helpende hand te bieden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
hakuna matata.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet dat eigenlijk ook gaan doenMaar ik ben echt een lui zwijntje
Heb je nog een peptalk voor me
?
Nicequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen![]()
Ja ok, bij de fans is het wel iets warmer, maar dan wordt je weer doofquote:
Wollen sokkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
op wollen sokken zodat ik geen koude voeten krijg.
zelfs met die 23 graden heb ik nog een dekentje of badjas ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16
Damn. Cold as icequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs met die 23 graden heb ik nog een dekentje of badjas ofzo
Dat zeg ik al jarenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yvie en Rival passen zo goed bij elkaar
Alsof wij onze dekentjes delen jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed punt wel ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren
[..]
Alsof wij onze dekentjes delen ja
Allemaal praatjes.... uiteindelijk zit ik vanavond weer alleen op de bankquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Die rival gaat het nog druk krijgen als ik de SC's zo volg.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal praatjes.... uiteindelijk zit ik vanavond weer alleen op de bank
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Allemaal praatjes.... uiteindelijk zit ik vanavond weer alleen op de bank
quote:
Disneyquote:
Borrelse gozerquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.
Ik heb borrel.
Oh dat heb ik dan weer totaal niet. Ik straal ijs uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het koud omdat ik zelf zo warm ben, dat wel
Nu nog niet hoor, vanavond dusquote:
waarom die edit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zit nooit alleen op de bank.
Altijd wel een warme laptop of thee als gezelschap
[..]
Oh dat heb ik dan weer totaal niet. Ik straal ijs uit
Was niet echt een edit, was nog aan het typen maar drukte al op Enterquote:
dan straal je ook geen ijs uit toch. anders ontdooit rival je wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was niet echt een edit, was nog aan het typen maar drukte al op Enter![]()
Ja, al telt donkerblond gelukkig niet echt.
Blond =quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was niet echt een edit, was nog aan het typen maar drukte al op Enter![]()
Ja, al telt donkerblond gelukkig niet echt.
ik voorspel een hoax.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
'Harry Styles overweegt ook One Direction te verlaten'
Ik voorspel echt een bloedbad.
Mijn donkerblond telt niet echt, heel soms denken mensen wel eens dat ik lichtbruin haar heb.quote:
Nah ben aan het oefenen. Misschien straal ik ooit wel een keer B&J uit, ultieme dat zou dat zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef perro. het volgende:
[..]
dan straal je ook geen ijs uit toch. anders ontdooit rival je wel.
Hahaha ja ik dus ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
lol... Ik heb altijd Cola en een remote bij me....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zit nooit alleen op de bank.
Altijd wel een warme laptop of thee als gezelschap
[..]
Oh dat heb ik dan weer totaal niet. Ik straal ijs uit
Ik overweeg een Ferrari te kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
oh zo... nou leg me dan maar uit waarom het beter isquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog niet hoor, vanavond dus.
Eens kijken wie er op komt dagen, het is wel kutweer, dat helpt nooit.
Neuh... Daar heb ik personeel voor.quote:
ik ben laatst wezen kijken maar vond het toch pauper eigenlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik overweeg een Ferrari te kopen.
Oh, om redenen en motivaties enzoquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo... nou leg me dan maar uit waarom het beter is
Lief dat je zo goed over mij denkt, maar ook ik kan geen wonderen verrichtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef perro. het volgende:
dan straal je ook geen ijs uit toch. anders ontdooit rival je wel.
Fijn dat je dat even opheldertquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, om redenen en motivaties enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |