Ach, ik was enorm flauwe woordgrappen aan het posten, wordt ook niemand vrolijk vanquote:

Je squat te veelquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn billen![]()

Oeh easy money, tell me morequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hello, my friend. I have a business proposal for you my friend. Want to make eeeaaassy money?

Vor ah kwortor millijon wie ken areensch goood friendshiepquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hello, my friend. I have a business proposal for you my friend. Want to make eeeaaassy money?

heb ik de loterij gewonnen zeker? of een erfenis van een oom waar ik nog nooit van gehoord heb?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]

Niet alleen squats. Maar inderdaad, iets te fanatiek geweestquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je squat te veelBips-auwtjes zijn nooit chill

Ja altijd he? KOM VECHTE DANquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor. Behalve dat je met iedereen ruzie wilde maken.

Weet je iig wel dat het werkt. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen squats. Maar inderdaad, iets te fanatiek geweest

Das waarquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je iig wel dat het werkt. Dat dan weer wel.

Kusje derop ?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen squats. Maar inderdaad, iets te fanatiek geweest

Ik zet de Cv ook altijd op 23.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd koud, zelfs bij 21 graden binnen.

Van die launching kicks ofzo? Dat je met je rechterbeen op een knie gaat en je linkerbeen voor in 90 graden en dan je rechterbeen vanaf daar naar boven trappen. En dan andersom. Moesten we veel doen gisterenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kusje derop ?Nee, maar wat nog meer
Te veel gefietst ?

wie ronde billen wil moet pijn lijden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Das waar
Maar wel naar met opstaan en gaan zitten

Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevelquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef perro. het volgende:
[..]
geef mij maar 25+. minimaal. ik vind 35+ ook niet erg, dan is iedereen aan het zeiken.

Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef perro. het volgende:
[..]
wie ronde billen wil moet pijn lijden.

Wow. De airco in mijn kamer staat op 16quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevel

Ik ook bij 35+quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had 40+ in Turkije en kreeg soms nog kippevel

lewdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Als je ronde billen hebt kan je ook nog gewoon pijn lijden hoor, als je dat wil.

quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van die launching kicks ofzo? Dat je met je rechterbeen op een knie gaat en je linkerbeen voor in 90 graden en dan je rechterbeen vanaf daar naar boven trappen. En dan andersom. Moesten we veel doen gisteren

quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow. De airco in mijn kamer staat op 16

Ja ok, maar vrouwen hebben het sowieso sneller koud dan mannen.quote:

lol, omdat we het dan samen koud kunnen hebben?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yvie en Rival passen zo goed bij elkaar

Ja, I knowquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Oh die ! Maar die zijn wel heel effectief. Als je tegelijkertijd je buikspieren aanspant, is dat ook goed voor je buikspieren. Activeer je een hormoon mee die ervoor zorgt dat je buikvetten beter verbrand / benut voor energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |