Wat voor bonen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is aan het werk.
[..]
Bonen.
quote:
https://www.online-image-editor.com/?language=nederlandsquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wil deze trouwens ook wel als mijn UI
[ afbeelding ]
Agossiequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Was even vergeten dat er gisteren wat op mn neus gevallen was, zit in er aan te wrijven zit mn halve gezicht weer onder het bloed omdat ik het weer openhaal. Niet handig
Daarvoor bestaat gelukkig zoiets als een weersverwachting...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:11 schreef aeque het volgende:
Slechte dag op met de fiets naar het werk te gaan.
Awwquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Was even vergeten dat er gisteren wat op mn neus gevallen was, zit in er aan te wrijven zit mn halve gezicht weer onder het bloed omdat ik het weer openhaal. Niet handig
Het is vooral wennenquote:
Ik verwachtte dat het mooi weer was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat gelukkig zoiets als een weersverwachting...
Wtfquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee een lamp. Zat nog een aan kroonsteentje vast maar schijnbaar niet vast genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat het mooi weer was.
Wat had je op je neus laten valen dat het opengegaan was dan? Geen verf neem ik aan.
Die zijn om te koken en op te eten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aduki, Calypso, Groene Mung en Olifant.
Fijn altijd, dat soort wondjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee een lamp. Zat nog een aan kroonsteentje vast maar schijnbaar niet vast genoeg.
Was de laatste lamp in het oude huis van mn tante, dus verder ook geen licht en die combinatie bleek geen succes. Dus lamp voor in mijn gezicht/neus en net op dat dunne stukje wat altijd zo heerlijk blijft bloeden. Niet heel handig. Mja.. net dus even aangezeten en het was schijnbaar nog niet helemaal dicht genoeg dus begon het weer opnieuw.
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de bonenmaler?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouch. Denk je dat je bij een intensief iets als paintball gewond kunt raken, is het uiteindelijk een lamp.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee een lamp. Zat nog een aan kroonsteentje vast maar schijnbaar niet vast genoeg.
Was de laatste lamp in het oude huis van mn tante, dus verder ook geen licht en die combinatie bleek geen succes. Dus lamp voor in mijn gezicht/neus en net op dat dunne stukje wat altijd zo heerlijk blijft bloeden. Niet heel handig. Mja.. net dus even aangezeten en het was schijnbaar nog niet helemaal dicht genoeg dus begon het weer opnieuw.
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die zijn om te koken en op te eten?
Biologisch, fairtrade, apart niet in de winkel en alles. Moet ook allemaal nog een dag weken voordat ze gegeten kunnen worden. Ik was daar een tijd geleden naar aan het kijken, omdat het mij leuk lijkt zo'n voorraadkast vol te hebben met lang houdbare producten.quote:
Nee, gewoon voor de verzamelingquote:
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ouch. Denk je dat je bij een intensief iets als paintball gewond kunt raken, is het uiteindelijk een lamp.
Aw. Meisje tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.
Cool.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Biologisch, fairtrade, apart niet in de winkel en alles. Moet ook allemaal nog een dag weken voordat ze gegeten kunnen worden. Ik was daar een tijd geleden naar aan het kijken, omdat het mij leuk lijkt zo'n voorraadkast vol te hebben met lang houdbare producten.
[..]
Nee, gewoon voor de verzameling
Heden nog aan toequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paintbalplekken ook nog steeds te zien. Ik ben 1 brok zielig joh.
belmeisjes? Is dat weer iets nieuws?quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Bijna borrelen, bier, bitterballen, billen, borsten, bezopen belmeisjes, balen!.
Klinkt geil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Bijna borrelen, bier, bitterballen, billen, borsten, bezopen belmeisjes, balen!.
Weekend kan beginnen.quote:
Nee, dat zijn meisjes van het in house call centre, zo'n 200 studentenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
belmeisjes? Is dat weer iets nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |