Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef golfer het volgende:
Originele TT en OP.
Ontopic. Straks: aardappelgratin, wortelsalade met een uiencompote en gebakken skrei.
Je kunt nog steeds de OP veranderen hè?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas
Ik schrok zo dat ik de lapo had
Ontopic: een ouzo
Straks shoarma, koop ik altijd bij de Turk, die is zo lekker altijd.
Knoflook-yoghurtsaus erbij, pita's en een komkommersalade.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef technofreak86 het volgende:
Het plan was kant en klaar lasagne, maar de AH basic troep die ik gehaald had werd een oneetbare soep. Tijd geleden eens 1 van de lidl gehaald en die was nog best te doen voor een kant en klaar lasagne. Maar nu wordt het dus een tochtje naar de snackbar.
Wat culinair.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef Iwanius het volgende:
Zoveelste bakkie pleur ditmaal met een speciale paffert. Straks lunch. Heb er "zin an."![]()
Tis tenslotte vrijdag...
Wordt de sigaar zo niet slof?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef Iwanius het volgende:
Zoveelste bakkie pleur ditmaal met een speciale paffert.
Hoe maak je die balletjes?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een noodle bouillon met veel groente, garnalen en sticky inktvis balletjes
Het is me de moeite niet waardquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds de OP veranderen hè?
TT niet meer
Ik eet straks spareribs, pommes duchesse (met mayo) en erwtjes/worteltjes
Pasta niet lekker vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is me de moeite niet waard
Weet ook niet hoe ik plaatjes moet posten met iPhone
Ontopic: voor het eerst in 25 jaar ofzo dat ik pasta kook en ik daadwerkelijk ook mee eet en niks anders voor mezelf heb klaargemaakt.
Pasta gorgonzola met spekjes it is. Wrs na 3 happen ben ik er wel klaar mee
Zit ik met knorrende maag op het werk zo
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Samen een liter sangria.
Straks iig vis, alle beesten groente, salades, 300 soorten toetjes.
Volgens mij was ie aan zn 12e bezig toen ie postte.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je weet niet of hij ze alle 12 opkrijgt
Glazen water?quote:
Had je dat rietje zelf gevraagd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake want wilde nog wat Aziatisch avondhappen alvorens huiswaarts te keren.
Ze waren op vanochtend , op 1 na , nu eerst koffie met bacon en eiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Allen door jou?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ze waren op vanochtend , op 1 na , nu eerst koffie met bacon en ei
Van wijn krijg ik altijd zo'n trekquote:
Gestoofde peertjes dahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist een pastinaak gehaald en een pondje aardperen. Eens kijken wat ik met die peren kan maken.
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te etenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestoofde peertjes dahpastinaaksoepje vooraf
Aardperen stoven? :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestoofde peertjes dahpastinaaksoepje vooraf
Ik ben etsu niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te eten
Aardperensoep is lekker. Met geschaafde pure chocola eroverquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist een pastinaak gehaald en een pondje aardperen. Eens kijken wat ik met die peren kan maken.
On ik zie het alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardperen stoven? :$
[..]
Ik ben etsu niet.
Maak jij nu ook al klonen aan!? Om te kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te eten
Ik vind het echt zo smerigquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind die uitgedrukte sigaar daar bij het eten niet zo smakelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake want wilde nog wat Aziatisch avondhappen alvorens huiswaarts te keren.
Heerlijk!quote:Op zondag 29 maart 2015 11:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Met roomboter; en je dipt ze in een zacht gekookt ei
Ohhh dat moet ik ook snel weer eens maken. Nu eerst een biertje en straks tartaar met ui/champignons, aardappelgratin (gisteren niet gemaakt), gemengde salade erbij met mosterd/honingdressingquote:Op zondag 29 maart 2015 15:22 schreef Diconnected het volgende:
Hachee staat te pruttelen op het vuur, ruikt al heerlijken dan vanavond aardappels erbij en rode kool.
Lekker. Ik had Butter Chicken en mijn vader iets met grote garnalen:quote:Op zondag 29 maart 2015 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe was het bij het Indiaas restaurant?
Is dat nou serieus spaghetti bolognese met een biefstuk?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:20 schreef Iwanius het volgende:
Eerder op de dag dit gegeten en voor het avondeten werd iets hartigers gegeten gezien het 'gure' weer.
Klinkt goedquote:Op zondag 29 maart 2015 18:28 schreef Windigo het volgende:
Was vanmiddag bij Nomads Amsterdam
Hadden een Marrokaanse high tea met oa:
Pompoen tagine, falafel met knoflooksaus, wraps met kruidenkaas, dadelcake, baklava, passievruchten en ander fruit, halva, koekjes en chocolade-vijgentruffels. De thee selectie was ook geweldig, ik had heerlijke thee samengesteld met rozenblaadjes, earl grey en verse kaneelstokjes
Verslagje hier. Ik ben fan!
Bij de Délifrancequote:Op maandag 30 maart 2015 12:31 schreef Windigo het volgende:
Provencette met mozzarella, tomaat en pesto en een cola'tje
En dan neem je loempia'squote:Op maandag 30 maart 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
Zojuist even naar de AH geweest. 2 kiploempia's gehaald. Zo'n grote zeg maar.
Morgen verstandskiezen eruit, dus nu even mezelf verwennen voordat ik overga op soep.
Koken.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
En dan neem je loempia's. Ik zou echt voor iets anders gaan. Biefstuk of varkensgehaas
![]()
En aan het soort broodjequote:Op maandag 30 maart 2015 13:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Yep, goed te zien aan dat lullige beetje sla
thuisbezorgd.nl en dan biefstuk bestellenquote:
Vorige week al besteld. Heb mezelf voorgenomen per maand max 1x te bestellen, anders wordt 't een duur geintje.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl en dan biefstuk bestellen
Ik heb die regel 1x per week.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week al besteld. Heb mezelf voorgenomen per maand max 1x te bestellen, anders wordt 't een duur geintje.
Over paar weken andere 2 eruit, dus dan in de herkansing.
Nee. Gewoon te lui om te koken. Ik leg serieus 4 tientjes apart per maandquote:
Ik ben ook lui om iedere dag te koken, maar dan maak ik wat makkelijks. Zoals loempia's dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon te lui om te koken. Ik leg serieus 4 tientjes apart per maand
quote:Op maandag 30 maart 2015 08:04 schreef Windigo het volgende:
Is dat nou serieus spaghetti bolognese met een biefstuk?
Mixed grill a la gekke chef?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lam, kip, tonijn, zuurkool met spek, haai, rode poon, konijn..
Buffet?quote:Op woensdag 1 april 2015 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Mixed grill a la gekke chef?
Haai en zuurkool?
Konijn en rode poon?
Frietsaus? Mayonaise?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:50 schreef banaantjeEE het volgende:
omelet met spekjes, peterselie, bieslook, ajuin en frietjes met frietsaus
Waar wel? Duitsland zekerquote:Op woensdag 1 april 2015 04:49 schreef Inspireme het volgende:
Goedemorgen
4 boulogne boterhammen met jam en boter, glaasje sinaasappelsap en aardbeienmilkshake (poeder van nesquikhelaas niet in NL verkrijgbaar)
recept uit de Allerhande toevallig? If so laat even weten hoe het wasquote:Op donderdag 2 april 2015 12:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Nu een pistoletje en een croissantje. Vanavond maak ik een spinazie/zalm lasagne, ben benieuwd!
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
recept uit de Allerhande toevallig? If so laat even weten hoe het was
Had hem ook bewaard vandaar, ben benieuwdquote:
Ik vond hem heel goed te doen!quote:Op donderdag 2 april 2015 14:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had hem ook bewaard vandaar, ben benieuwd
Ja, maar met minder vet in dusquote:
Aparte combinatie met die knoflook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef badtripbob het volgende:
Soya melk, bloem, cacaopoeder, gedroogde knoflook, suiker en zout. 5 minuten in de magnetron op hoogste stand.
Soort van cake/pannenkoek. LekkerEn echt snel klaar.
[ afbeelding ]
Is 'ie rot?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Even acclimatiseren met een organische sinaasappel.
Beetje, maar tenminste onbespoten en zonder conserveringsmiddelenquote:
Wij hebben ook altijd biologische groenten en fruit. Is wel wat sneller rot maar inderdaad geen giftige meuk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje, maar tenminste onbespoten en zonder conserveringsmiddelen
Ah bah, ziekjes?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb sperziebonen (dure!), salade, rijst met satesaus en een tartaar naar binnen geschoven. Totaal geen smaak, zelfs zout proefde ik niet.
Van de rode pepers voelde ik alleen mijn wangen branden en mijn keel..
Straks nog maar een paar dropjes
Ik las op windigo haar post voor nieuwe dingen:quote:
En de paté op plastic dingetjesquote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel het tafelzilver en het goede servies uit de kast halen, maar dan dat blik cola
FTFYquote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel het tafelzilver en het goede servies uit de kast laten halen, maar dan dat blik cola
Zuurvleesquote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef Zo-is-dat het volgende:
Er staan hier old school appelflappen in de ovenWilde iets anders bakken maar heb helemaal geen eieren meer! En dat met Pasen
![]()
Heb dienst dus uitgebreid Pasen zat er toch niet in.
Vanavond eten we zuurvlees met friet en rode kool, heeft uren staan pruttelen
En glazen verweerd door de afwasmachinequote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel het tafelzilver en het goede servies uit de kast halen, maar dan dat blik cola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga dan niet zo hoog van de toren blazen![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En glazen verweerd door de afwasmachine
En met dit alles en wat anderen erop aan te merken hadden is absoluut niks mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga dan niet zo hoog van de toren blazen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |