Ah bah, ziekjes?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb sperziebonen (dure!), salade, rijst met satesaus en een tartaar naar binnen geschoven. Totaal geen smaak, zelfs zout proefde ik niet.
Van de rode pepers voelde ik alleen mijn wangen branden en mijn keel..
Straks nog maar een paar dropjes
Ik las op windigo haar post voor nieuwe dingen:quote:
En de paté op plastic dingetjesquote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel het tafelzilver en het goede servies uit de kast halen, maar dan dat blik cola
FTFYquote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel het tafelzilver en het goede servies uit de kast laten halen, maar dan dat blik cola
Zuurvleesquote:Op zondag 5 april 2015 16:50 schreef Zo-is-dat het volgende:
Er staan hier old school appelflappen in de ovenWilde iets anders bakken maar heb helemaal geen eieren meer! En dat met Pasen
![]()
Heb dienst dus uitgebreid Pasen zat er toch niet in.
Vanavond eten we zuurvlees met friet en rode kool, heeft uren staan pruttelen
En glazen verweerd door de afwasmachinequote:Op zondag 5 april 2015 16:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wel het tafelzilver en het goede servies uit de kast halen, maar dan dat blik cola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga dan niet zo hoog van de toren blazen![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En glazen verweerd door de afwasmachine
En met dit alles en wat anderen erop aan te merken hadden is absoluut niks mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ga dan niet zo hoog van de toren blazen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |