On ik zie het alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardperen stoven? :$
[..]
Ik ben etsu niet.
Maak jij nu ook al klonen aan!? Om te kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te eten
Ik vind het echt zo smerigquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je weet niet of hij ze alle 12 opkrijgt
Ik vind die uitgedrukte sigaar daar bij het eten niet zo smakelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake want wilde nog wat Aziatisch avondhappen alvorens huiswaarts te keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |