Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:46 schreef golfer het volgende:
Originele TT en OP.
Ontopic. Straks: aardappelgratin, wortelsalade met een uiencompote en gebakken skrei.
Je kunt nog steeds de OP veranderen hè?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas
Ik schrok zo dat ik de lapo had
Ontopic: een ouzo
Straks shoarma, koop ik altijd bij de Turk, die is zo lekker altijd.
Knoflook-yoghurtsaus erbij, pita's en een komkommersalade.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef technofreak86 het volgende:
Het plan was kant en klaar lasagne, maar de AH basic troep die ik gehaald had werd een oneetbare soep. Tijd geleden eens 1 van de lidl gehaald en die was nog best te doen voor een kant en klaar lasagne. Maar nu wordt het dus een tochtje naar de snackbar.
Wat culinair.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef Iwanius het volgende:
Zoveelste bakkie pleur ditmaal met een speciale paffert. Straks lunch. Heb er "zin an."![]()
Tis tenslotte vrijdag...
Wordt de sigaar zo niet slof?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:28 schreef Iwanius het volgende:
Zoveelste bakkie pleur ditmaal met een speciale paffert.
Hoe maak je die balletjes?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een noodle bouillon met veel groente, garnalen en sticky inktvis balletjes
Het is me de moeite niet waardquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds de OP veranderen hè?
TT niet meer
Ik eet straks spareribs, pommes duchesse (met mayo) en erwtjes/worteltjes
Pasta niet lekker vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is me de moeite niet waard
Weet ook niet hoe ik plaatjes moet posten met iPhone
Ontopic: voor het eerst in 25 jaar ofzo dat ik pasta kook en ik daadwerkelijk ook mee eet en niks anders voor mezelf heb klaargemaakt.
Pasta gorgonzola met spekjes it is. Wrs na 3 happen ben ik er wel klaar mee
Zit ik met knorrende maag op het werk zo
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Samen een liter sangria.
Straks iig vis, alle beesten groente, salades, 300 soorten toetjes.
Volgens mij was ie aan zn 12e bezig toen ie postte.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je weet niet of hij ze alle 12 opkrijgt
Glazen water?quote:
Had je dat rietje zelf gevraagd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake want wilde nog wat Aziatisch avondhappen alvorens huiswaarts te keren.
Ze waren op vanochtend , op 1 na , nu eerst koffie met bacon en eiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Allen door jou?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ze waren op vanochtend , op 1 na , nu eerst koffie met bacon en ei
Van wijn krijg ik altijd zo'n trekquote:
Gestoofde peertjes dahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist een pastinaak gehaald en een pondje aardperen. Eens kijken wat ik met die peren kan maken.
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te etenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestoofde peertjes dahpastinaaksoepje vooraf
Aardperen stoven? :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestoofde peertjes dahpastinaaksoepje vooraf
Ik ben etsu niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te eten
Aardperensoep is lekker. Met geschaafde pure chocola eroverquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist een pastinaak gehaald en een pondje aardperen. Eens kijken wat ik met die peren kan maken.
On ik zie het alquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aardperen stoven? :$
[..]
Ik ben etsu niet.
Maak jij nu ook al klonen aan!? Om te kotsenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die pastinaak heeft hij niet gekocht om te eten
Ik vind het echt zo smerigquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind die uitgedrukte sigaar daar bij het eten niet zo smakelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:14 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake want wilde nog wat Aziatisch avondhappen alvorens huiswaarts te keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |